PS4, maar ik speel bijna nooitquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:46 schreef Fylax het volgende:
Wie speelt er allemaal op PC en wie op PS4?
Aangemeld/ verzoek gestuurd aan FOKNL club. Nu nog door de balotage commisie heen denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een FOK! club op PS4 en pc. Op FOK zoeken zou genoeg moeten zijn
Kwestie van iemand die op accept klikt. Was dat PS4?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:02 schreef Rvhkd het volgende:
[..]
Aangemeld/ verzoek gestuurd aan FOKNL club. Nu nog door de balotage commisie heen denk ik.
Bij Ubisoft? Want ze bannen keys, ben ik achtergekomenquote:
Nee..quote:
Serieus? Fuck..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:18 schreef Bart het volgende:
Want ze bannen keys, ben ik achtergekomen
Ja. Smeerlappen. Ze willen niet eens zeggen waaromquote:
Ik heb hem ook illegaal, maar daar kan ik niet mee op multiplayer enzo en dat zou ik eigenlijk wel willen dus daarom zat ik te denken kopen via keyshop. Maar 16 euro is best een gok als het banned wordt..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja. Smeerlappen. Ze willen net eens zeggen waarom. Laatste keer dat ik een game koop van ze. Als ik hem illegaal gedownload had, had ik gewoon kunnen spelen. Nu loop ik al drie weken heen en weer te mailen. Zonder resultaat.
Inderdaad. Ik kan ook niet multiplayer. En ook niet singleplayer. Ik kan niets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb hem ook illegaal, maar daar kan ik niet mee op multiplayer enzo en dat zou ik eigenlijk wel willen dus daarom zat ik te denken kopen via keyshop. Maar 16 euro is best een gok als het banned wordt..
Pff, stom.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan ook niet multiplayer. En ook niet singleplayer. Ik kan niets.
Jep!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kwestie van iemand die op accept klikt. Was dat PS4?
Volgens mij niet...quote:
Ik zal zo kijken als ikd etijd heb. Straks verjaardag dus mensen over de vloer en die moet ik nu eerst eens dweilenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh laat maar het is al gelukt
[ Bericht 4% gewijzigd door Ypmaha op 11-01-2015 23:05:20 ]
Ik, maar ik heb een PC, ik denk niet dat dat werkt, of wel?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:50 schreef Isane het volgende:
Zijn er mensen zijn die samen co-op missies willen doen?
Ik heb een Xbox one.
Gaat niet lukkenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik, maar ik heb een PC, ik denk niet dat dat werkt, of wel?
Overigens is dit denk ik de laatste Assassins Creed game die ik zal spelen. Ik zit nu bij sequence 8 begin het nu ook een beetje uitgekauwd te vinden. Eigenljk zit je het hele spel constant hetzelfde te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |