Dit is zo kolderiek dat het geen verdere uitleg behoeftquote:Op donderdag 27 november 2014 15:23 schreef danilel het volgende:
[..]
denk dat het febo aktie is en dat chris het met idiote (en dat weet hij) voorbeelden moet verdedigen dat ie m gesloopt heeft
denk dat gio dit ook door heeft
----> ONZquote:Op donderdag 27 november 2014 15:24 schreef truushangmat het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8795/?type=1&theater
Misschien oud nieuws.. maar gebrek aan livestreams
Leuk zeg, en ook hoe Paul en Hakim tegen elkaar praten bij de reacties. Ik hoor het ze zo zeggen "Bloedhond!"quote:Op donderdag 27 november 2014 15:24 schreef truushangmat het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8795/?type=1&theater
Misschien oud nieuws.. maar gebrek aan livestreams
Gio gooide ook een raam van de loods in laatst, perongeluk maar toch. Stenen tegen de loods gooien was niet zo snugger.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:25 schreef xFleur het volgende:
Ik vind die Chris echt geweldig... Zolang ie mijn auto niet sloopt...
En hij komt er mee weg ook he.. Als Wilco een hekje sloopt van Patrick valt heel Utopia erover...
Maar als Chris ramen ingooit dan is dat een prima actie en lachen ze er om en is alles weer vergeven...
Patrick ook al incontinent?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Gio gooide ook een raam van de loods in laatst, perongeluk maar toch. Stenen tegen de loods gooien was niet zo snugger.
Hoorde je ook niemand over, naja behalve Patrick want die lag daar de slapen en was al pissing.
Geldt evengoed voor de meeste bewoners...quote:Op donderdag 27 november 2014 15:29 schreef ndid het volgende:
Chris: uiteindelijk gaat het altijd om een misverstand.
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:15 schreef Joezi het volgende:
Ik heb zo een receptie![]()
Keep the COS alive!
ow afscheidsbeelden aan het opnemen vastquote:Op donderdag 27 november 2014 15:32 schreef ndid het volgende:
Ondertussen zitten Nico, Isa en Col in de kas herinneringen op te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |