Laat ons cossers eens met rustquote:Op donderdag 27 november 2014 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen met streams, zou best tof zijn als je eens iets over de streams postte ipv over jezelf.
En die deuken die Lot erin wou trappen, moesten de schroefjes komen?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:14 schreef ndid het volgende:
Chris vroeg zich dus af of de auto een hulpmiddel zou worden, dan moeten de ramen er toch uit en een bak achterin en dan kunnen ze er stenen ed mee vervoeren.
Isa koopt hem voor Gio en Chris wil er een hulp middel van maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:14 schreef ndid het volgende:
Chris vroeg zich dus af of de auto een hulpmiddel zou worden, dan moeten de ramen er toch uit en een bak achterin en dan kunnen ze er stenen ed mee vervoeren.
alwaysquote:Op donderdag 27 november 2014 15:15 schreef Joezi het volgende:
Ik heb zo een receptie![]()
Keep the COS alive!
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:15 schreef Joezi het volgende:
Ik heb zo een receptie![]()
Keep the COS alive!
Ik ook. Die is bij mij ook een heel eind gedaald.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik erger me groen en geel aan die Chris, wat een achterlijke jopie zeg.
Gisterenavond hadden Joey en Gio het er al over om er een cabriolet van de maken.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:14 schreef ndid het volgende:
arko alle ramen kunnen openquote:Op donderdag 27 november 2014 15:17 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk heeft Chris een goede daad gedaan vind hij zelf![]()
Hij is nog helemaal goed alleen hij mist nu drie raampjes
nee hoor, of je moet de streams met Lot structureel negerenquote:Op donderdag 27 november 2014 15:18 schreef pullup het volgende:
Dit is wel het stomste gesprek sinds lange tijd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |