Nee dit is anders. Knoflook vind ik nooit zo erg ruiken. Dit ruikt naar een volgescheten toilet met een overdosis Ambi Pur.quote:
Hoe zit het dan met de hindoestanen? Die mogen niet douchen van Shiva of zo?quote:Op donderdag 27 november 2014 13:31 schreef Knip het volgende:
In de jaren 80, de tijd van de punkers en krakers was het "cool" om je nooit te douchen. Gekleed in zwart t-shirt, leren jasje, legerbroek en kistjes ging je de straat op en (zwartrijden) in de tram. Om de lichaamsgeuren toch een beetje te compenseren jatte je als punker een spuitbuis (liefst toiletverfrisser) en spoot je jezelf daar helemaal vol mee.
Deze geuren dragend, vermengd met die van (goedkoop) bier was je he-le-maal de blits.
Hindoestanen wassen zich in de Ganges, een open riool waar ook lijken in drijven. Misschien wordt er wat modder van deze rivier gemengd met Patchouli en verkocht als lekker geurtje.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:24 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de hindoestanen? Die mogen niet douchen van Shiva of zo?
Maar even serieus: wat is het? Het is ook steeds precies dezelfde geur. Alsof ze het in potten verkopen
Dat zou kunnen. Verkopen ze jasmijn als luchtje/is dat gebruikelijk bij Hindoestanen?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Jasmijn misschien? Dat ruikt soort van naar poep.
Lijkt me sterk maar wel grappig verhaalquote:Op donderdag 27 november 2014 14:48 schreef Knip het volgende:
[..]
Hindoestanen wassen zich in de Ganges, een open riool waar ook lijken in drijven. Misschien wordt er wat modder van deze rivier gemengd met Patchouli en verkocht als lekker geurtje.
ik snap wel precies wat voor geur je bedoelt ja, net als dat bejaarden een typische geur hebben.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:24 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de hindoestanen? Die mogen niet douchen van Shiva of zo?
Maar even serieus: wat is het? Het is ook steeds precies dezelfde geur. Alsof ze het in potten verkopen
Dat ruik ik eigenlijk meer bij Nederlanders, die na toiletbezoek slechts met papier zichzelf schoonmaken. Marokkanen daarentegen wassen zich 5 keer per dag ( voor het gebed).quote:Op donderdag 27 november 2014 13:15 schreef peterkailey het volgende:
Vroeger als ik weleens bij Hindoestanen over de vloer kwam en tegenwoordig als ik soms in de tram naast een Marokkaanse/Turkse vrouw zit ruik ik een heel erg sterke geur. Het lijkt een beetje op bloemerige parfum maar dan vermengd met een soort van poeplucht. Heel vies.
Is dit een bepaalde kruidenparfum of zijn dit vieze gewoontes van deze bevolkingsgroep?
Inb4 racist, TS is ook gedeeltelijk allochtoons maar ruikt deze lucht nooit bij niet hindoestaanse/mocro familie.
Bedankt voor uw toelichting. We zullen dan ook deze overhaaste generalisatie mee naar achter nemen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat ruik ik eigenlijk meer bij Nederlanders, die na toiletbezoek slechts met papier zichzelf schoonmaken. Marokkanen daarentegen wassen zich 5 keer per dag ( voor het gebed).
Niet alle Marokkanen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat ruik ik eigenlijk meer bij Nederlanders, die na toiletbezoek slechts met papier zichzelf schoonmaken. Marokkanen daarentegen wassen zich 5 keer per dag ( voor het gebed).
Wat je ruikt kan kruiden of een parfum zijn.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:15 schreef peterkailey het volgende:
Vroeger als ik weleens bij Hindoestanen over de vloer kwam en tegenwoordig als ik soms in de tram naast een Marokkaanse/Turkse vrouw zit ruik ik een heel erg sterke geur. Het lijkt een beetje op bloemerige parfum maar dan vermengd met een soort van poeplucht. Heel vies.
Is dit een bepaalde kruidenparfum of zijn dit vieze gewoontes van deze bevolkingsgroep?
Inb4 racist, TS is ook gedeeltelijk allochtoons maar ruikt deze lucht nooit bij niet hindoestaanse/mocro familie.
Ik ruik wat lichte frustratie...quote:Op donderdag 11 december 2014 19:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lichte boosheid? Klopt... het is ook uitgelokt door TS die het heeft over poepgeur.quote:Op zondag 14 december 2014 10:36 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik ruik wat lichte frustratie...
Nee, nee, frustratie. Het zit wat dieper bij de user waarop ik reageerde.quote:Op zondag 14 december 2014 10:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Lichte boosheid? Klopt... het is ook uitgelokt door TS die het heeft over poepgeur.
Nogal beledigend
Je dénkt dat.quote:Op zondag 14 december 2014 10:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Nee, nee, frustratie. Het zit wat dieper bij de user waarop ik reageerde.
Ik ben opgegroeid tùssen de allochtonen. Ik denk dat ik meer weet waar ik over praat dan de doorsnee FOK!er. Nogmaals, ik zeg niet dat alle Hindoestanen per definitie stinken. Ik zeg dat ik bij veel Hindoestanen en bij een enkele marokaan/turk (whatever) een specifieke geur ruik die ik niet kan plaatsen.quote:Op zondag 14 december 2014 10:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat je ruikt kan kruiden of een parfum zijn.
Die poepgeur moet je misschien zoeken ergens tussen je oren.?
Verkeerde attitude ?
Als je het zo formuleert komen we verder.quote:Op zondag 14 december 2014 11:37 schreef peterkailey het volgende:
Ik zeg dat ik bij veel Hindoestanen en bij een enkele marokaan/turk (whatever) een specifieke geur ruik die ik niet kan plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |