Naja nee, dan ga je kijken welke andere tactieken je kan gebruiken en dan kom je dus uit bij onze vrind Dzjengis Khanquote:Op donderdag 27 november 2014 15:40 schreef Elan het volgende:
De werkelijke inspiratie van Blitzkrieg was natuurlijk dat Hitler in WO 1 had gevochten en gezien heeft wat een tergend langzame loopgravenoorlog met het moraal van zijn mannen deed.
dat is niet mijn vrind, vrindquote:Op donderdag 27 november 2014 15:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja nee, dan ga je kijken welke andere tactieken je kan gebruiken en dan kom je dus uit bij onze vrind Dzjengis Khan
Het is onzin wat je zegt. Tactieken lijken op elkaar maar er bestaan geen feitelijke bewijzen dat Rommel zich zou hebben laten inspireren door Dzjengis Khan.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja nee, dan ga je kijken welke andere tactieken je kan gebruiken en dan kom je dus uit bij onze vrind Dzjengis Khan
Naja punt is dat hij de eerste was die die tactiek grootschalig hanteerde. Dan kan je natuurlijk zeggen dat je je niet hebt laten inspireren door hem, maar ik ga ervan uit dat een strateeg wel bekend is met de strategieėn/tactieken van zulke grote leiders.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is onzin wat je zegt. Tactieken lijken op elkaar maar er bestaan geen feitelijke bewijzen dat Rommel zich zou hebben laten inspireren door Dzjengis Khan.
Ondanks dat jij dat vindt, en dat er wellicht ook daadwerkelijke overeenkomsten zijn.
2: Ja leuk, maar ik wil de naam (in elk geval er op lijkend) hebben. :Squote:Op donderdag 27 november 2014 15:46 schreef hugecooll het volgende:
2: was die neploterij
3: georganiseerde misdaad
Neequote:Op donderdag 27 november 2014 15:47 schreef hugecooll het volgende:
4 week nie meer, waren dat niet gewoon mensen op straat die die lootjes verkopen? :0
Dit is het antwoord op vraag 1. Een straat van 700 meter middenin Rio die maar 4 dagen per jaar leeft. 1e punt is voor Fok-it dus (help me onthouden)quote:
Ja, anders wordt het iets te simpelquote:Op donderdag 27 november 2014 15:49 schreef hugecooll het volgende:
Ik moet toch eens beter opletten als ik naar zulke programma's kijkIk onthoud altijd de grote lijnen en jij wil details
Jogo de Bicho ja. Close enough. Puntje voor jou. Nog 2 te vergeven:quote:Op donderdag 27 november 2014 15:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oeh die loterij heette Jogo de Bischo geloof ik!
3 is gewoon de mafia in de stad daar, die financieren ook die sambascholen.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jogo de Bicho ja. Close enough. Puntje voor jou. Nog 2 te vergeven:
Vraag 3 (1p):
Wie zitten er achter het carnaval in Rio de Janeiro?
Vraag 4 (1p):
Hoe worden toeristen precies opgelicht tijdens het carnaval in Rio de Janeiro?
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
3 is gewoon de mafia in de stad daar, die financieren ook die sambascholen.
En oplichting was met veel te dure en neppe kaarten tohc?
Yellowstonequote:Op donderdag 27 november 2014 15:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Goed, volgende. In de VS zijn er een flink aantal national parks.
Wat is BUITEN ALASKA de grootste in oppervlakte?
Alaska laat ik even weg omdat die a) niet zo bekend zijn en b) het is daar heel groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |