Ik heb er ook een broertje Dotanquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dotan gaat gewoon hoog binnenkomen. Kwam bij de MnM top 1000 uit het neits op 4 binnen. Laat staan wat ie doet bij Nederlanders. Volledig ruck nr trouwens.
Ik denk dat ie zn kaken stijf op elkaar houdt als er over Kaagman gepraat gaat worden.quote:
I see what you did there.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zn kaken stijf op elkaar houdt als er over Kaagman gepraat gaat worden.
Clocks staat hogerquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dotan gaat gewoon hoog binnenkomen. Kwam bij de MnM top 1000 uit het neits op 4 binnen. Laat staan wat ie doet bij Nederlanders. Volledig ruck nr trouwens.
En die stijging van Fix You bleek ook al in de Verukkelijke 500 afgelopen week, waarom dat ineens is, weet ik niet, maar hij ging daat The Scientist voorbij als hoogste coldplay.
Ik heb t over de Verukkelijek 500. Dat is zo'n beetje de vervanger van de Kink 1600. Daar staat Clocks niet eens in de lijst.quote:
Ken ik niet danquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb t over de Verukkelijek 500. Dat is zo'n beetje de vervanger van de Kink 1600. Daar staat Clocks niet eens in de lijst.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:16 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds niet zo te spreken over Gijs als Radio 2 persoon. Ik weet niet, voor mij gevoel is hij te schreeuwerig oid.. Heeft iemand anders dit gevoel ook?
Vergeleken met zijn voorganger niet meer of minder toch?quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:16 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds niet zo te spreken over Gijs als Radio 2 persoon. Ik weet niet, voor mij gevoel is hij te schreeuwerig oid.. Heeft iemand anders dit gevoel ook?
Ik heb liever Sander de Heer. Aangename stem.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:23 schreef kawa4 het volgende:
[..]![]()
hij past beter bij een commerciėle radio vind ik
Dan weet je dus welke zender je na 1 januari niet meer moet luisteren tussen negen en twaalf.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb liever Sander de Heer. Aangename stem.
Ik vond Bart Arend laatst ook niet zo'n succes.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan weet je dus welke zender je na 1 januari niet meer moet luisteren tussen negen en twaalf.
Proestquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stromae de nieuwe MJ? Die heb ik nog nooit gehoord, ik hoor dat ze het alleen maar steeds hebben over de vergelijking met Brel.
iPod aansluiten, altijd goeie muziekquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Er zijn weinig vervangers. Sky is om te nekken.
Dat is zoiets als Birdy de nieuwe Brian Johnson noemen of zo.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stromae de nieuwe MJ? Die heb ik nog nooit gehoord, ik hoor dat ze het alleen maar steeds hebben over de vergelijking met Brel.
Birdyquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is zoiets als Birdy de nieuwe Brian Johnson noemen of zo.
Luister sowieso nooit R2 door t jaar heen. 3FM, studio Brussel of Pinguin radioquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan weet je dus welke zender je na 1 januari niet meer moet luisteren tussen negen en twaalf.
Dan zul je blij zijn dat hij bij eerstgenoemde weggaat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Luister sowieso nooit R2 door t jaar heen. 3FM, studio Brussel of Pinguin radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |