SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Je denkt toch niet dat ik ook maar 1 moment blij ben geweest met een geflopte buitenspeler die gespeeld heeft bij 36.000 clubs?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:51 schreef DutchSL het volgende:
Ervaring in het buitenland.. zoals Kazim?
Je moet het gewoon van geval tot geval bekijken. Als je een nieuwe van Nistelrooij bij een club als ADO kan halen moet je het ook niet laten (niet dat ik dat in Kramer zie)
En een club hoeft niet veel te zeggen, maar als je 26 bent en je bent nog niet verder dan Ado (en nooit opgevallen) dan heb ik niet het idee dat het de nieuwe van Nistelrooij is![]()
Kiid jij hoeft er ook niet in te geloven, als het technisch deel bij jullie er maar in gelooft.
Maar er moet in centraal Afrika toch wel wat op te pikken zijn nu. Niemand durft het aan met die gasten op dit moment joh
25/26 hoeft geen struikelblok te zijn toch. Je hebt 3 jaar lang pelle aanbeden, die gozer konin zijn tijd bij AZ nog geen pass over 2 meter geven manlaat staan op doel schieten.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
We hebben gewoon teveel prutsers gehaald. Ik zie ze het liefst scouten in het buitenland voor een spits rond de 20/21 waar nog groei in zit en die ook al wat ballen in heeft geknald. Nu hoeft dat geen garantie te zijn, maar dat heb je nooit in het voetbal. Maar of ik zit te wachten op nóg zo'n kneus van Ado? Neequote:Op donderdag 27 november 2014 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
Kiid jij hoeft er ook niet in te geloven, als het technisch deel bij jullie er maar in gelooft.
Maar er moet in centraal Afrika toch wel wat op te pikken zijn nu. Niemand durft het aan met die gasten op dit moment joh![]()
Daar moeten ze eens geld in gaan investeren. De scouting is echt bedroevendquote:Op donderdag 27 november 2014 12:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
We hebben gewoon teveel prutsers gehaald. Ik zie ze het liefst scouten in het buitenland voor een spits rond de 20/21 waar nog groei in zit en die ook al wat ballen in heeft geknald. Nu hoeft dat geen garantie te zijn, maar dat heb je nooit in het voetbal. Maar of ik zit te wachten op nóg zo'n kneus van Ado? Nee
Of begrijpen ze het woord scouting verkeerd?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat zeiden ze toch ook altijd? Als Beukers ergens gaat scouten, dan gaan de scouts van andere clubs gelijk weg?quote:Op donderdag 27 november 2014 12:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar moeten ze eens geld in gaan investeren. De scouting is echt bedroevend![]()
Godverquote:Op donderdag 27 november 2014 12:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toch ook altijd? Als Beukers ergens gaat scouten, dan gaan de scouts van andere clubs gelijk weg?![]()
https://mobile.twitter.co(...)083877912577/photo/1
Niemand die het nog gepost heeft maar Kaka in de game dus![]()
heel erg bedankt maver !!quote:Op donderdag 27 november 2014 12:03 schreef Maver24 het volgende:
Niemand die het nog gepost heeft maar Kaka in de game dus![]()
Mavertje, koop even een PS4 dan kunnen we in januari lekker PESsenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:03 schreef Maver24 het volgende:
Niemand die het nog gepost heeft maar Kaka in de game dus
#FreeTrapz![]()
Sif Tevez onder de 400kdit gaat echt nergens meer over
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, daarom zeg ik juist sarcastisch "zoals Kazim". Die ervaring die Pelle in het buitenland had stelde zo mogelijk nog minder voor dan Kazim's ervaring.quote:Op donderdag 27 november 2014 11:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ook maar 1 moment blij ben geweest met een geflopte buitenspeler die gespeeld heeft bij 36.000 clubs?Van Nistelrooij is op dezelfde dag als Kluivert geboren, hij brak pas jaren later door en voor hij naar PSV ging hadden velen nog twijfels over hem. Hij had 12x gescoord bij Den Bosch in de 1e divisie en 13x bij Heerenveen in de Eredivisie, niet zo bijzonder voor een op dat moment 22 jarige spits.quote:En een club hoeft niet veel te zeggen, maar als je 26 bent en je bent nog niet verder dan Ado (en nooit opgevallen) dan heb ik niet het idee dat het de nieuwe van Nistelrooij is
Je moet ieder geval afzonderlijk bekijken en niet zo dogmatisch zijn met argumenten als "ervaring in het buitenland" of "jonge talenten die kunnen doorgroeien".
Het is best mogelijk dat er een wat oudere Nederlandse speler opeens doorgroeit naar een niveau dat voor Feyenoord gewoon prima is.![]()
hier vallen de dalingen nog wel meequote:Op donderdag 27 november 2014 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Best logisch tochquote:Op donderdag 27 november 2014 12:11 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
hier vallen de dalingen nog wel mee
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
TT vanavond volle bak op PSV ? Verstandig idee of zeg je nou.... twijfel.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
#FreeTrapz![]()
Volle bak op PSV in een Europese uitwedstrijd terwijl 1 punt genoeg is? Nice.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TT vanavond volle bak op PSV ? Verstandig idee of zeg je nou.... twijfel.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hmp ik zou never nooit op psv in een uitwedstrijd gokken. Zeker niet als een gelijkspel genoeg isquote:Op donderdag 27 november 2014 12:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
TT vanavond volle bak op PSV ? Verstandig idee of zeg je nou.... twijfel.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die odd is achterlijk laag. Clasie scoort toch nauwelijks?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wat een vertrouwenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die odd is achterlijk laag. Clasie scoort toch nauwelijks?
Ja Europa league blijft tricky. had bij RBS en PSV nog wel het idee dat de quote wat hoog was. ondanks dat ze niet meer "hoeven" is het kwaliteitsverschil toch wel groot.quote:Op donderdag 27 november 2014 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volle bak op PSV in een Europese uitwedstrijd terwijl 1 punt genoeg is? Nice.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ssschtoril heeft wel van panathinaikos gewonnenquote:Op donderdag 27 november 2014 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja Europa league blijft tricky. had bij RBS en PSV nog wel het idee dat de quote wat hoog was. ondanks dat ze niet meer "hoeven" is het kwaliteitsverschil toch wel groot.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |