Nee. Gewoon direct vanuit Belgie naar Duitsland rijden.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:05 schreef boegschroef het volgende:
mag/kan ik het vuurwerk dan wel meenemen?
ditquote:Op donderdag 27 november 2014 10:07 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nee. Gewoon direct vanuit Belgie naar Duitsland rijden.
Ja dat is een mooie, de route door nederland is 18km. Als ik om Nederland heen moet wordt dat 206 km....quote:Op donderdag 27 november 2014 10:07 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nee. Gewoon direct vanuit Belgie naar Duitsland rijden.
Hoe vaak ben je al aangehouden en is je auto op vuurwerk gecontroleerd?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:11 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Ja dat is een mooie, de route door nederland is 18km. Als ik om Nederland heen moet wordt dat 206 km....
Dan laat ik hem 'hetzelfde' vuurwerk wel in duitsland kopen. In Belgie is het iets goedkoper, maar niet de moeite waard dus.
Ik rijd geregeld de grens België Nederland over en ben werkelijk nog nooit aangehouden voor enige controle ook (ook geen paspoort oid). Bizar dat jij dan 3x te pakken hebt.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:35 schreef boegschroef het volgende:
Zo'n 3x per jaar.....
Daarnaast is dat het risico gewoon niet waard hoe klein de kans ook is. Je zal altijd zien dat je net dan aangehouden wordt.
Rond nieuwjaar doen ze wel veel meer controles hierop. Maar de pakkans is vrij klein.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al aangehouden en is je auto op vuurwerk gecontroleerd?
Als je het alleen wil meenemen uit België om een paar tientjes te besparen zou ik het risico niet nemen inderdaad.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:11 schreef boegschroef het volgende:
Dan laat ik hem 'hetzelfde' vuurwerk wel in duitsland kopen. In Belgie is het iets goedkoper, maar niet de moeite waard dus.
Per jaar ook nog. Ik heb het gevoel dat TS niets anders doet dan over de grens heen en weer rijdenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik rijd geregeld de grens België Nederland over en ben werkelijk nog nooit aangehouden voor enige controle ook (ook geen paspoort oid). Bizar dat jij dan 3x te pakken hebt.
Ik zie niet in hoe je 180km moet omrijden om NL te mijden.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:11 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Ja dat is een mooie, de route door nederland is 18km. Als ik om Nederland heen moet wordt dat 206 km....
quote:Op donderdag 27 november 2014 10:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al aangehouden en is je auto op vuurwerk gecontroleerd?
Goede beslissing !quote:Op donderdag 27 november 2014 10:35 schreef boegschroef het volgende:
Zo'n 3x per jaar.....
Daarnaast is dat het risico gewoon niet waard hoe klein de kans ook is. Je zal altijd zien dat je net dan aangehouden wordt.
Ook door de spellingpolitie?quote:Op donderdag 27 november 2014 11:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]moet je eens proberen richting nieuwjaar, dan wordt je overal aangehouden.
Is 160km hoor.quote:Op donderdag 27 november 2014 10:57 schreef boegschroef het volgende:
Ik rij gemiddeld 4 tot 8 keer per dag over de grens (ben tevens ook grensarbeider)zeker rond deze tijd rij je wel eens op een controle.
Het omrijden, google maps: van Kinrooi naar Havert.
-tquote:Op donderdag 27 november 2014 11:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Misschien, wat is er mis met mijn zin?
"moe" ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker rond nieuwjaar kruis ik de grens een keer of 10. Nog nooit iets gezien. Misschien omdat ik nooit iets doequote:Op donderdag 27 november 2014 11:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]moet je eens proberen richting nieuwjaar, dan word je overal aangehouden.
Sorry, dat is wel extreem vaak dan ja. Dan geloof ik best dat je vaak gecontroleerd wordtquote:Op donderdag 27 november 2014 10:57 schreef boegschroef het volgende:
Ik rij gemiddeld 4 tot 8 keer per dag over de grens (ben tevens ook grensarbeider)zeker rond deze tijd rij je wel eens op een controle.
Het omrijden, google maps: van Kinrooi naar Havert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |