Je bent gaan geloven in een eigen fantasieverhaal. Het is gewoon kul. Indianenverhalen voor bij het kampvuur. Beetje dat niveauquote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat heten kringspieren.
En heel fijn dat jij er goede ervaringen mee hebt, vooral mee doorgaan. Ik ken teveel slechte ervaringen en heb er zelf ook 1 gehad voor mij hoeft het niet. En dat je een poeplucht ruikt komt niet omdat je pech hebt maar omdat je in een gat zit te roeren dat niet bedoelt is voor seks maar voor poepen. De keren dat je geen nare luchtjes rook is dus eerder “geluk hebben” te noemen.
Je hebt maar 1 ervaring, de rest is allemaal praat waarvan je niet eens weet of het echt zo gebeurd is.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat heten kringspieren.
En heel fijn dat jij er goede ervaringen mee hebt, vooral mee doorgaan. Ik ken teveel slechte ervaringen en heb er zelf ook 1 gehad voor mij hoeft het niet. En dat je een poeplucht ruikt komt niet omdat je pech hebt maar omdat je in een gat zit te roeren dat niet bedoelt is voor seks maar voor poepen. De keren dat je geen nare luchtjes rook is dus eerder “geluk hebben” te noemen.
ok.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:11 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Je bent gaan geloven in een eigen fantasieverhaal. Het is gewoon kul.
Verhoogde kans op ziektes e.d. is er niet zozeer als je of een vaste (schone) partner hebt of gewoon veilige seks hebt.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:09 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik snap niet dat men die "enkele keer pech" en het verhoogde risico op ziektes maar voor lief neemt voor zo'n weinig bijzonder extraatje.
Nee en die ene ervaring was genoeg mij er van af te laten zien. En die andere verhalen weet ik inderdaad niet of die zo gebeurd zijn, maar dat weet ik uiteraard van jouw verhalen ook niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 ervaring, de rest is allemaal praat waarvan je niet eens weet of het echt zo gebeurd is.
Als het zo is dat de keren dat het niet geheel fris was(geur of erger) de uitzonderingen zijn die ik op 1 hand kan tellen is dat geen geluk hebben meer. Dan mag je gewoon stellen dat het veel normaler is om geen ellende te hebben ervan.
En hoe bedoel je niet bedoeld voor seks? Je laat je ook niet pijpen? Want een mond is niet bedoeld om een pik te zuigen? Ik vind het erg lekker, daardoor is het bedoeld voor seks. Net zoals al het andere van seks, wat je gewoon doet omdat het heerlijk is.
Vindt jij het niet heerlijk? Geen probleem, dat is nu eenmaal de persoonlijke smaak van het persoon, doe je het niet. Probleem opgelost!
Jawel, want je drol die schuurt lekker langs je darmwand met haarscheuren, waardoor je zware ontstekingen kunt krijgen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Verhoogde kans op ziektes e.d. is er niet zozeer als je of een vaste (schone) partner hebt of gewoon veilige seks hebt.
Als je er normaal mee omgaat valt het met dat risico meer dan mee. Maar zoals al gezegd, als je het niet zit zitten doe je het niet. Daarvoor hoef je geen 1000 smoesjes te verzinnen die nergens op slaan, gewoon geen behoefte aan is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee en die ene ervaring was genoeg mij er van af te laten zien. En die andere verhalen weet ik inderdaad niet of die zo gebeurd zijn, maar dat weet ik uiteraard van jouw verhalen ook niet.
Ik laat me wel pijpen inderdaad ondanks dat een mond niet bedoeld is voor seks. De reden dat ik geen anale seks wil is omdat ik het vies vind, niet omdat de anus niet bedoeld is voor seks. Dat de anus niet bedoeld is voor seks is alleen een verklaring voor waarom het stinkt.
Daarbij is anale seks schadelijk voor de darmwand waar haarscheurtjes in komen waardoor je vatbaarder bent voor soa’s en er zelfs infectiegevaar kan optreden met darmbacterie.
Ach kom nou zeg, overdrijven is echt een vak bij jou blijkbaar.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jawel, want je drol die schuurt lekker langs je darmwand met haarscheuren, waardoor je zware ontstekingen kunt krijgen.
[quote] ik zou zeggen lees je eens in.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach kom nou zeg, overdrijven is echt een vak bij jou blijkbaar.
eindelijk iemand met verstand.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:16 schreef BaajGuardian het volgende:
1: De anus is niet beschermd tegen de bacterien en sperma zoals de vagina dat door zuurgraad wel is.
2: Ben je homo ofzo met je anale fixatie.
3: Ga eens een harde keutel uitpersen en geniet van de gespleten aambeien die je vervolgens een week met je meedraagt. Associeer dat nu ook maar even.
Die bedenk ik ook niet. Ik vind het vies, dat is persoonlijk, ik vind het stinken, die ervaring heb je zelf ook een het is schadelijk, dat kun je gewoon na lezen.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je er normaal mee omgaat valt het met dat risico meer dan mee. Maar zoals al gezegd, als je het niet zit zitten doe je het niet. Daarvoor hoef je geen 1000 smoesjes te verzinnen die nergens op slaan, gewoon geen behoefte aan is meer dan genoeg.
Lees jij je dan in over de risico's van vaginale seks? Want dan ga je lekker slapen na de seks samen en bezorg je haar een schimmelinfectie en een blaasontsteking, die laatste kan erg naar uitlopen als het niet vroeg genoeg ontdekt wordt.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[quote] ik zou zeggen lees je eens in.
Ik vind anale seks altijd wel lekker hoor. Maar wel met glijmiddel. Had laatst dat ik hele dag bijna niet kon zittenquote:Op donderdag 27 november 2014 03:31 schreef Fushia2 het volgende:
Kom op nou, anale seks is best lekker. Ik krijg meestel de volgende reacties:
1) " wejoo nooit anaal man, is haram"
2) " Anale seks is vies, ik hoef geen poep aan mijn lul"
3)" ik wil best, maar mijn vriendin wilt het niet"
=====>
1) Drugs, alcohol en niet halal vlees ook.
2) Neuk dan geen zwervers en meisjes/vrouwen die zelfrespect hebben en hygiënisch zijn. Als ze buikpijn had of ziek was ging ik natuurlijk niet lekker in de kont rammen.
3) Eerst wat anaal vingeren. Zo ben ik begonnen, niet praten maar gewoon doen. Tijdens doggy of als ze on top zit, toevallig een vinger langs haar anus. Als je geen tegenreactie krijgt kun je wat verder. Na een tijdje kun je anale seks voorstellen
Klacht: ben nu beetje geil en heb zin in anale seks
een schimmelinfectie is aanzienlijk minder ernstig. Het risico op kanker na orale seks is vele malen kleiner dan de kans op een bacteriële infectie na anale seks (wat ook kanker kan veroorzaken).quote:Op donderdag 27 november 2014 18:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Lees jij je dan in over de risico's van vaginale seks? Want dan ga je lekker slapen na de seks samen en bezorg je haar een schimmelinfectie en een blaasontsteking, die laatste kan erg naar uitlopen als het niet vroeg genoeg ontdekt wordt.
Of laat haar lekker pijpen en geef haar keelkanker, ook al zo'n risico.
Of vindt je nu ineens dat het risico wel meevalt als je een beetje normaal doet, dat dit oh zo anders is?
Over poep gesproken, zoek eens op ass to mouth bloopers. Je laat je eerst anaal uitwonen en dan krijg je oraal een bruin toetje cadeau.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
een schimmelinfectie is aanzienlijk minder ernstig. Het risico op kanker na orale seks is vele malen kleiner dan de kans op een bacteriële infectie na anale seks (wat ook kanker kan veroorzaken).
Van poep kun je ziek worden. Ook van je eigen poep. Je moet dus zorgen dat je gee n wonden hebt op plaatsen die met poep in contact komen.
govver vuige smeerbatsquote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Over poep gesproken, zoek eens op ass to mouth bloopers. Je laat je eerst anaal uitwonen en dan krijg je oraal een bruin toetje cadeau.
quote:Op donderdag 27 november 2014 18:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Over poep gesproken, zoek eens op ass to mouth bloopers. Je laat je eerst anaal uitwonen en dan krijg je oraal een bruin toetje cadeau.
je beseft dat als je het ruikt dat er een heel klein deeltje van de poep in je neus zit he. smeerbatsquote:
Niet weten waar die uitspraak vandaan komtquote:Op donderdag 27 november 2014 18:36 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je beseft dat als je het ruikt dat er een heel klein deeltje van de poep in je neus zit he. smeerbats
niet weten dat ik niet care bear benquote:Op donderdag 27 november 2014 18:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet weten waar die uitspraak vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |