Was er in de 12e minuut nog iets gebeurd? Was een actie las ikquote:Op donderdag 27 november 2014 20:16 schreef Fok-it het volgende:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM
KEN JE DAT NIET HOREN DAN
En wanneer de anderen?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 27 november 2014 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was er in de 12e minuut nog iets gebeurd? Was een actie las ik
niet te hard van stapelquote:Op donderdag 27 november 2014 20:20 schreef Fok-it het volgende:
Na jaren afwezigheid gewoon meteen overwinteren in Europa
Als ze gelijk spelen tegen Sevilla hebben ze geloof ik aan 1 punt genoeg in Luikquote:
Hoe doet Feyenoord het?quote:Op donderdag 27 november 2014 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze gelijk spelen tegen Sevilla hebben ze geloof ik aan 1 punt genoeg in Luik
Prima. 1-0 voor. Eerste helft was moeilijk maar ze houden goed standquote:Op donderdag 27 november 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doet Feyenoord het?
Ik probeer hard van mijn spelers af te raken met Parma, maar de meesten zijn deze zomer pas gekomen, dus ik kan ze nog niet verkopen
Tranen in m'n ogenquote:
quote:Op donderdag 27 november 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tranen in m'n ogenlange tijd geleden bij Feyenoord
Zal ook nog wel vrij lang weer gaan durenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tranen in m'n ogenlange tijd geleden bij Feyenoord
Kan me geen drol schelenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal ook nog wel vrij lang weer gaan duren
Ik was ook voor het eerst blij met een kool van Feyenoordquote:Op donderdag 27 november 2014 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me geen drol schelen![]()
Heerlijk dit
Werd helemaal gek bij de 2-0
Was mooi inderdaad. Toen ze dat in de arena lieten zienquote:Op donderdag 27 november 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was ook voor het eerst blij met een kool van FeyenoordMooi man voor het Nederlandse voetbal
(op die ene van Wijnaldum tegen PSV na dan)
Geweldig was datquote:Op donderdag 27 november 2014 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was mooi inderdaad. Toen ze dat in de arena lieten zien
PSVquote:
Doublepain en Davy overschatten PSV structureel.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV![]()
Die Doublepain dat debieltje zei nog dat PSV wel even met grote uitslag zou winnen wat triest was voor Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |