Ach mensen mogen ook grapjes maken over mij chubbyness hoorquote:Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje aan fatshaming doen. En ook nog slutshaming.
Phat Phuckquote:Op donderdag 27 november 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach mensen mogen ook grapjes maken over mij chubbyness hoor
En je promiscue gedrag.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach mensen mogen ook grapjes maken over mij chubbyness hoor
Eerder het tegenovergesteldequote:
Laat mij je nou gewoon op een nette manier een slet noemen.quote:
Heb alleen geen weggezogen vetquote:
Heb je nooit op de site van de Filmacademie gekeken? Dacht dat jouw interesse daar ook wel lagquote:
JAwel, maar weet ze niet uit m'n kopquote:Op donderdag 27 november 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nooit op de site van de Filmacademie gekeken? Dacht dat jouw interesse daar ook wel lag
Het is heel makkelijk. Gewoon de belangrijkste facetten van het maken van een filmquote:Op donderdag 27 november 2014 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
JAwel, maar weet ze niet uit m'n kopzeker niet de juiste benaming
quote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk. Gewoon de belangrijkste facetten van het maken van een film
Fokkie, ik ga fm game beginnen met Parma.quote:Op donderdag 27 november 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk. Gewoon de belangrijkste facetten van het maken van een film
Hoezo met Parma?quote:Op donderdag 27 november 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, ik ga fm game beginnen met Parma.
Vorige keer ging dat moeilijk, hopelijk snap ik er nu meer van.
221 spelers onder contractquote:Op donderdag 27 november 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo met Parma?heb je daar leuke spelertjes zitten?
Wtfquote:Op donderdag 27 november 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
221 spelers onder contractwaarvan het overgrote meerendeel bagger.
Meer dan 100 miljoen schuld.
Ja, ik geloof dat ze een paar seizoenen geleden bijna failliet waren, waardoor alle goede spelers weggingen en Parma, om geld te verdienen in de toekomst, extreem veel (jonge) spelers heeft vastgelegd om ze te kunnen verkopen na een of twee jaar.quote:
Mwah.quote:Op donderdag 27 november 2014 14:46 schreef Toto69 het volgende:
http://oml.bnn.nl/omler/sanne
heftig dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |