abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6577681
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 21:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

THX! Ik ben der gewoon zat!

Ben al sjago vandaag en toen ik haar post last, werd ik gewoon kwaad!

Hihi!

Ik heb het er vandaag weer over gehad op mijn werk, en iedereen is zo blij dat die Kneus (Mus) genomineerd is!

Ik hoor niet anders dan dat Moes niet deugt.
En tante Bep wordt zo langzamerhand een oud zijkwijf.
Misschien is het de overgang
hey I'm blond, what's your excuse?
pi_6577806
lieve hummie
ja ,het is wel duidelijk dennis gaat donderdag terug naar zijn cafe.
Mus en lau mogen nog ff ruzie maken is leuk om naar te kijken enom over te zeiken
ik vind het best dat die stille willies er snel uit gaan (geen bb3 winaarres aub dit jaar(zwijgzaam/onzichtbaar/meningloos))
maar ik bid wel tot allah dat mus hier uiteindelijk niet rijk van wordt,
( dus geef hem aub geen hints/signalen meer, dank u)
amen .
problemen lossen zich vanzelf op
  vrijdag 1 november 2002 @ 21:37:50 #78
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_6578058
Mus moet blijven!!! En kan die Laurens er AUB uit,tjonge jonge die man kan echt niet tegen kritiek.Ik word toch zo moe van die jongen
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_6578863
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zou hij op moeten houden????
Om dezelfde reden dat jij nu alweer verzocht wordt om in te binden. Je zou zo langzamerhand toch wel eens moeten begrijpen dat deze toon van discussieren hier niet gewenst is.Een kutdag geeft je niet het recht om hier al vloekend op mede-users je frustraties kwijt te raken. Koop een boksbal zou ik zeggen.
quote:
Tjongejonge, wij zijn gewoon TEGEN mustapha en jij VOOR Mustapha! NOU EN! Jezus zeg smaken verschillen!
Pcies, hou dat in gedachten volgende keer voor je op de invoerknop ramt, dan maak je meer kans hier het hele programma mee te kunnen praten.

Dit geldt natuurlijk voor meerdere posters.. voor- en tegenstanders van Mustapha.. jullie mening is niet tegen de policy, maar dat de sfeer verziekt wordt is wel een reden om in te grijpen. Hoe ver de meningen ook uit elkaar liggen, een beetje respect voor je mede-user is gewenst.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 1 november 2002 @ 22:26:52 #80
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6578923
Ik heb bij nader inzien toch liever eerst Dennis er uit en daarna mag Laurens wel gaan....Zo tegen de tijd dat de "glassex" op is
  † In Memoriam † zaterdag 2 november 2002 @ 12:38:47 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6584632
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 22:23 schreef Qt het volgende:
Om dezelfde reden dat jij nu alweer verzocht wordt om in te binden. Je zou zo langzamerhand toch wel eens moeten begrijpen dat deze toon van discussieren hier niet gewenst is.
Idem voor Lionsguy. Laatste waarschuwing, vrienden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 2 november 2002 @ 14:03:53 #82
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_6585658
Dennis schopt te weinig stennis

Immitatie van Big brother Bart door Mus hebben we nu ook wel gezien

laurens is te ... te ...... te .... vanalles.

Donderdag is dus een win-win uitzending voor mij.

zaterdag 2 november 2002 @ 17:43:29 #83
19200 Tja
Slangenmens
pi_6587939
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 22:26 schreef Anzjie het volgende:
Ik heb bij nader inzien toch liever eerst Dennis er uit en daarna mag Laurens wel gaan....Zo tegen de tijd dat de "glassex" op is
It is I, LeClerc
pi_6593851
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 21:15 schreef Lionsguy het volgende:

[..]

Ik hoor niet anders dan dat Moes niet deugt.
En tante Bep wordt zo langzamerhand een oud zijkwijf.
Misschien is het de overgang

Nou zo te te lezen heeft charmed_angel meer last van haar periode dan dat tante bep last heeft van haar overgang!

maar ff serieus .. ik hoor weer vaak dat mustapha wel een coole gast is dus ik denk dat het meer met de omgeving te maken heeft waarin je je begeeft!

zondag 3 november 2002 @ 01:57:28 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6595441
Even een tussenstandje.. Het lijkt een afgetekende strijd te worden...

Wie moet blijven, Dennis, Laurens of Mustafa?

Dennis (43) 9%
Laurens (169) 35%
Mustafa (264) 55%
Number of votes: 476.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6617278
quote:
Op zondag 3 november 2002 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Even een tussenstandje.. Het lijkt een afgetekende strijd te worden...

Wie moet blijven, Dennis, Laurens of Mustafa?

Dennis (43) 9%
Laurens (169) 35%
Mustafa (264) 55%
Number of votes: 476.

totaal geen spanning dus
  Moderator maandag 4 november 2002 @ 15:50:59 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6619740
quote:
Op maandag 4 november 2002 13:39 schreef itsme het volgende:

[..]

totaal geen spanning dus

In hoeverre verschilt de poll van de door BB geregistreerde c.q. geregisseerde uitslag. Dat vind ik altijd wel interessant hoor! Dus het ligt er maar aan met wat voor gezicht je er naar kijkt: met enen glimach van een blij mensch, of met zo'n pruillip waar Vanessa nog U tegen zegt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_6620035
quote:
Op maandag 4 november 2002 15:50 schreef Gert het volgende:

[..]

In hoeverre verschilt de poll van de door BB geregistreerde c.q. geregisseerde uitslag. Dat vind ik altijd wel interessant hoor! Dus het ligt er maar aan met wat voor gezicht je er naar kijkt: met enen glimach van een blij mensch, of met zo'n pruillip waar Vanessa nog U tegen zegt.

Eigenlijk met geen van beide.
Ook dit keer zal de poll wel dicht bij de werkelijke stand liggen
oke nu heb je me toch nieuwsgierig gemaakt
Of juist niet, want dan is het niet spannend en zullen mensen niet na half 8 bellen.
pi_6621443
Dat stemmen is toch niet echt eerlijk, blijkt wel als je de polls naast elkaar legt.

Wie moet blijven en als iedereen delefde op nr twee heeft staan dan leid je daarvan af dat die dan ook weg moet. In dit geval Dennis.
Daarom werkt het laten zien va de tussenstand ook zo goed, terkt een hoop telefoontjes, kassa

Als je direct op degene kon stemmen,op degene waarvan je wilt dat die weg moet krijg je toch een veel zuiverder beeld.

Atheism is a non-prophet organisation.
pi_6627596
Dennis moet oprotten, hij is echt een niets zeggend persoontje!
Mussie en Lau, hebben in any case nog wel eens wat nuttigs te melden, of een mustapha's geval iets onbenulligs, in mijn ogen dan 8(7
Every end is a new beginning!
pi_6628772
Mustapha rulez!! toffe gast moet dus blijven

en die laurens moet moven .. wat een eng ventje

ajax forever
pi_6638383
Zeker blijven DENNIS hij iriteert Arthur en Ursula dat is goed.
pi_6652822
Mustapha mag blijven van mij, ik vind 'm wel grappig ook al is ie vaak irritant. Hij heeft iets van een verlate puber.

Laurens vind ik veel irritanter, ik zou eerder met Mustapha op kunnen schieten dan met laurens. Ik vind dat belerende toontje van Laurens namelijk afgrijselijk. Toch mag laurens van mij ook blijven, omdat ik denk dat ie nog wel voor botsingen kan zorgen.

Dennis mag weg van mij, omdat hij op mij nep, saai en berekenend overkomt.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 6 november 2002 @ 11:48:39 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6653029
Nog even stemmen zo ongeveer 1 dag voor de exit van Dennis...

Ehm.... Toch maar Mustapha blijven ondanks dat ik nu tijdens de ramadan helemaal niet echt veel meer verwacht.. maar wie weet! En weg moet Laurens.... Die denkt volgens mij dat hij wel even heel ver gaat komen, dus het lijkt me leuk om zijn gezicht te zien. Volgens mij denken de bewoners ook allemaal dat Dennis exit gaat, wat het ook weer leuker maakt als de naam van Laurens klinkt door de speakers.

woensdag 6 november 2002 @ 12:00:57 #95
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_6653327
Laurens weg. dat word genieten.
Athur over 14 dagen.
  woensdag 6 november 2002 @ 12:23:48 #96
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_6653850
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 15:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Erg leuk om te zien wat voor verschillen de 2 vraagstellingen opleveren.

Wellicht heeft het feit dat je een onbeperkt aantal keren kan stemmen bij deze poll er iets mee te maken?
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 21:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]
Ik heb het er vandaag weer over gehad op mijn werk, en iedereen is zo blij dat die Kneus (Mus) genomineerd is!

Dat is dan jammer voor jou en je collega's want Mus is:
1. 'geliefd' bij de autochtone kijkers ofwel de meerderheid wil dat hij in het huis blijft.
2. Half Islamitisch Nederland zal zekers fanatieker sms-en en bellen dan de tegenstanders zullen doen. Juist dit zal waarschijnlijk tot gevolg hebben dat Mus uiteindelijk de winnaar van BB zal worden. Moslims zijn nu eenmaal ehhh... wat fanatieker met dat soort dingen
  woensdag 6 november 2002 @ 12:30:24 #97
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6653993
quote:
Op woensdag 6 november 2002 12:23 schreef Dlocks het volgende:
Wellicht heeft het feit dat je een onbeperkt aantal keren kan stemmen bij deze poll er iets mee te maken?
In dat geval heeft Gert de poll niet goed ingesteld... Je kunt het zo instellen dat je maar 1 keer in de week kunt stemmen ofzo...
  Moderator woensdag 6 november 2002 @ 13:33:49 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6655117
quote:
Op woensdag 6 november 2002 12:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

In dat geval heeft Gert de poll niet goed ingesteld... Je kunt het zo instellen dat je maar 1 keer in de week kunt stemmen ofzo...

Er zit wel degelijk een IP-blokkade op de poll! Alleen als er mensen zijn die een dynamisch IP-adres krijgen van hun probider elke keer dat ze inloggen, of die vanaf verschillende PC's stemmen (thuis en werk bijv), die kunnen vaker dan 1 keer stemmen.

En bovendien: in het echt kun je ook vaker bellen...

-edit- de time out stond op 1440 minuten, een dag dus. Dat heb ik nu veranderd naar 100000.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 06-11-2002 13:38]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 6 november 2002 @ 13:37:37 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6655161
quote:
Op woensdag 6 november 2002 13:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Er zit wel degelijk een IP-blokkade op de poll! Alleen als er mensen zijn die een dynamisch IP-adres krijgen van hun probider elke keer dat ze inloggen, of die vanaf verschillende PC's stemmen (thuis en werk bijv), die kunnen vaker dan 1 keer stemmen.

En bovendien: in het echt kun je ook vaker bellen...

Standaard staat het geloof ik zo ingesteld dat je om de paar uur kunt stemmen. Die tijd kunje wel aanpassen als je dat wilt. Maar zoals je al zei is het met bellen ook zo dat je zo vaak kunt bellen als je wilt.
  woensdag 6 november 2002 @ 17:10:30 #100
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_6660030
Mus blijf
Lau weg
(dennis over 2 weken)
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')