quote:Ik hoor niet anders dan dat Moes niet deugt.
Op vrijdag 1 november 2002 21:12 schreef charmed_angel het volgende:[..]
THX! Ik ben der gewoon zat!
Ben al sjago vandaag en toen ik haar post last, werd ik gewoon kwaad!
Hihi!
Ik heb het er vandaag weer over gehad op mijn werk, en iedereen is zo blij dat die Kneus (Mus) genomineerd is!
quote:Om dezelfde reden dat jij nu alweer verzocht wordt om in te binden. Je zou zo langzamerhand toch wel eens moeten begrijpen dat deze toon van discussieren hier niet gewenst is.Een kutdag geeft je niet het recht om hier al vloekend op mede-users je frustraties kwijt te raken. Koop een boksbal zou ik zeggen.
Op vrijdag 1 november 2002 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zou hij op moeten houden????
quote:Pcies, hou dat in gedachten volgende keer voor je op de invoerknop ramt, dan maak je meer kans hier het hele programma mee te kunnen praten.
Tjongejonge, wij zijn gewoon TEGEN mustapha en jij VOOR Mustapha! NOU EN! Jezus zeg smaken verschillen!
Dit geldt natuurlijk voor meerdere posters.. voor- en tegenstanders van Mustapha.. jullie mening is niet tegen de policy, maar dat de sfeer verziekt wordt is wel een reden om in te grijpen. Hoe ver de meningen ook uit elkaar liggen, een beetje respect voor je mede-user is gewenst.
quote:Idem voor Lionsguy. Laatste waarschuwing, vrienden.
Op vrijdag 1 november 2002 22:23 schreef Qt het volgende:
Om dezelfde reden dat jij nu alweer verzocht wordt om in te binden. Je zou zo langzamerhand toch wel eens moeten begrijpen dat deze toon van discussieren hier niet gewenst is.
Immitatie van Big brother Bart door Mus hebben we nu ook wel gezien
laurens is te ... te ...... te .... vanalles.
Donderdag is dus een win-win uitzending voor mij.
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 22:26 schreef Anzjie het volgende:
Ik heb bij nader inzien toch liever eerst Dennis er uit en daarna mag Laurens wel gaan....Zo tegen de tijd dat de "glassex" op is
quote:Nou zo te te lezen heeft charmed_angel meer last van haar periode dan dat tante bep last heeft van haar overgang!
Op vrijdag 1 november 2002 21:15 schreef Lionsguy het volgende:[..]
Ik hoor niet anders dan dat Moes niet deugt.
En tante Bep wordt zo langzamerhand een oud zijkwijf.
Misschien is het de overgang
maar ff serieus .. ik hoor weer vaak dat mustapha wel een coole gast is dus ik denk dat het meer met de omgeving te maken heeft waarin je je begeeft!
Wie moet blijven, Dennis, Laurens of Mustafa?
Dennis (43) 9%
Laurens (169) 35%
Mustafa (264) 55%
Number of votes: 476.
quote:
Op zondag 3 november 2002 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Even een tussenstandje.. Het lijkt een afgetekende strijd te worden...Wie moet blijven, Dennis, Laurens of Mustafa?
Dennis (43) 9%
Laurens (169) 35%
Mustafa (264) 55%
Number of votes: 476.
quote:In hoeverre verschilt de poll van de door BB geregistreerde c.q. geregisseerde uitslag. Dat vind ik altijd wel interessant hoor! Dus het ligt er maar aan met wat voor gezicht je er naar kijkt: met enen glimach van een blij mensch, of met zo'n pruillip waar Vanessa nog U tegen zegt.
Op maandag 4 november 2002 13:39 schreef itsme het volgende:[..]
totaal geen spanning dus
quote:Eigenlijk met geen van beide.
Op maandag 4 november 2002 15:50 schreef Gert het volgende:[..]
In hoeverre verschilt de poll van de door BB geregistreerde c.q. geregisseerde uitslag. Dat vind ik altijd wel interessant hoor! Dus het ligt er maar aan met wat voor gezicht je er naar kijkt: met enen glimach van een blij mensch, of met zo'n pruillip waar Vanessa nog U tegen zegt.
Wie moet blijven en als iedereen delefde op nr twee heeft staan dan leid je daarvan af dat die dan ook weg moet. In dit geval Dennis.
Daarom werkt het laten zien va de tussenstand ook zo goed, terkt een hoop telefoontjes, kassa
Als je direct op degene kon stemmen,op degene waarvan je wilt dat die weg moet krijg je toch een veel zuiverder beeld.
en die laurens moet moven .. wat een eng ventje
Laurens vind ik veel irritanter, ik zou eerder met Mustapha op kunnen schieten dan met laurens. Ik vind dat belerende toontje van Laurens namelijk afgrijselijk. Toch mag laurens van mij ook blijven, omdat ik denk dat ie nog wel voor botsingen kan zorgen.
Dennis mag weg van mij, omdat hij op mij nep, saai en berekenend overkomt.
Ehm.... Toch maar Mustapha blijven ondanks dat ik nu tijdens de ramadan helemaal niet echt veel meer verwacht.. maar wie weet! En weg moet Laurens.... Die denkt volgens mij dat hij wel even heel ver gaat komen, dus het lijkt me leuk om zijn gezicht te zien. Volgens mij denken de bewoners ook allemaal dat Dennis exit gaat, wat het ook weer leuker maakt als de naam van Laurens klinkt door de speakers.
quote:Wellicht heeft het feit dat je een onbeperkt aantal keren kan stemmen bij deze poll er iets mee te maken?
Op vrijdag 1 november 2002 15:39 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Erg leuk om te zien wat voor verschillen de 2 vraagstellingen opleveren.
quote:Dat is dan jammer voor jou en je collega's want Mus is:
Op vrijdag 1 november 2002 21:12 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik heb het er vandaag weer over gehad op mijn werk, en iedereen is zo blij dat die Kneus (Mus) genomineerd is!
quote:In dat geval heeft Gert de poll niet goed ingesteld... Je kunt het zo instellen dat je maar 1 keer in de week kunt stemmen ofzo...
Op woensdag 6 november 2002 12:23 schreef Dlocks het volgende:
Wellicht heeft het feit dat je een onbeperkt aantal keren kan stemmen bij deze poll er iets mee te maken?
quote:Er zit wel degelijk een IP-blokkade op de poll! Alleen als er mensen zijn die een dynamisch IP-adres krijgen van hun probider elke keer dat ze inloggen, of die vanaf verschillende PC's stemmen (thuis en werk bijv), die kunnen vaker dan 1 keer stemmen.
Op woensdag 6 november 2002 12:30 schreef scanman01 het volgende:[..]
In dat geval heeft Gert de poll niet goed ingesteld... Je kunt het zo instellen dat je maar 1 keer in de week kunt stemmen ofzo...
En bovendien: in het echt kun je ook vaker bellen...
-edit- de time out stond op 1440 minuten, een dag dus. Dat heb ik nu veranderd naar 100000.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 06-11-2002 13:38]
quote:Standaard staat het geloof ik zo ingesteld dat je om de paar uur kunt stemmen. Die tijd kunje wel aanpassen als je dat wilt. Maar zoals je al zei is het met bellen ook zo dat je zo vaak kunt bellen als je wilt.
Op woensdag 6 november 2002 13:33 schreef Gert het volgende:[..]
Er zit wel degelijk een IP-blokkade op de poll! Alleen als er mensen zijn die een dynamisch IP-adres krijgen van hun probider elke keer dat ze inloggen, of die vanaf verschillende PC's stemmen (thuis en werk bijv), die kunnen vaker dan 1 keer stemmen.
En bovendien: in het echt kun je ook vaker bellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |