dit nummer vond jij ook leukquote:Op woensdag 26 november 2014 22:16 schreef appelen het volgende:
Mooi moment om thee te gaan halen
/uccie
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:17 schreef Kally het volgende:
Ik heb zin om een vleermuis de strot af te bijten ineens...
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:17 schreef Kally het volgende:
Ik heb zin om een vleermuis de strot af te bijten ineens...
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
omg fylax' stem nog nooit gehoord
moment van de waarheid
die is me een beetje iets te hardquote:Op woensdag 26 november 2014 22:17 schreef YokiKater het volgende:
Kan je mooi hierna Slipknot met The Devil In I draaien
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:16 schreef appelen het volgende:
Mooi moment om bier te gaan halen
/uccie
quote:
Nee joh, kan niet hard genoeg zijn.quote:
Mooi moment om terug te komen van thee halenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:16 schreef appelen het volgende:
Mooi moment om thee te gaan halen
/uccie
Dat is een soft nummer van Slipknot man, kunnen de mensen wel hebben.. beetje Metallica achtig.quote:
Keiharde metalen door die speakers !!!quote:Op woensdag 26 november 2014 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh, kan niet hard genoeg zijn.
Maar ik deed het welquote:
Oh hadden we het over metalen?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Keiharde metalen door die speakers !!!
Het nummer Gently zou wel kunnenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een soft nummer van Slipknot man, kunnen de mensen wel hebben.. beetje Metallica achtig.
Ik wel in ieder gevalquote:
Hey iets met gutterquote:
Nee, ik wil The Devil in Iquote:Op woensdag 26 november 2014 22:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het nummer Gently zou wel kunnen
Dat kloptquote:
Ik wil ook wel eens watquote:
Hoe doe je dit alles trouwens? Heb je daar software voor nodig?quote:
Mic uit hèquote:
Mixxxquote:Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe doe je dit alles trouwens? Heb je daar software voor nodig?
Egeltjes welquote:Op woensdag 26 november 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
Nu wil ik ook een mcFlurry...en die lust ik niet eens !
mcFlurry Yoki, ik kan het je aanradenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:21 schreef Uccie het volgende:
Nu wil ik ook een mcFlurry...en die lust ik niet eens !
Alsof een er een kat geslacht wordtquote:
met mixxx van mixxx.org dacht ikquote:Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe doe je dit alles trouwens? Heb je daar software voor nodig?
Ik keek al of de mijne nog adem haalden.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Alsof een er een kat geslacht wordt
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik keek al of de mijne nog adem haalden.
Geen software voor nodig?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
Zingende Fylax als wekker is wel ideaal...ik sta meteen op de gallerij!
Dat is de software, geheel legaal en gratieshquote:
Het is morgen weer donderdag hèquote:
Ik wil 's morgens toch wel wat rustiger opstaanquote:Op woensdag 26 november 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
Kally in de ochtend...wekker gaat...Kally rolt net zo lang tot ze uit bed valt....en slaapt verder op de vloerquote:Op woensdag 26 november 2014 22:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil 's morgens toch wel wat rustiger opstaan![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
Dat is interessantquote:Op woensdag 26 november 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is de software, geheel legaal en gratiesh
Hoi.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
mixxxx is gratis.
Gr gr de nieuwe radio 49 dj
Heb je mijn liedje al binnen?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Kally in de ochtend...wekker gaat...Kally rolt net zo lang tot ze uit bed valt....en slaapt verder op de vloer
Eens, maar wel beter deze dan die vorigequote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 november 2014 22:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
mixxxx is gratis.
Gr gr de nieuwe radio 49 dj
Maar dan moet je wel alle muziek gedownload hebben? Of zit er een soundcloud/spotify integration in?quote:
Zometeen ;@quote:Op woensdag 26 november 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
Als je nu straks gewoon even slipknot draait voor die paar minuutjes dan bestel ik weer bier en ben ik helemaal happy, en Stiffler ook.
Laten we het ergens anders over hebben?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom 2 radio en niet een super?
Omdat Appel, en nee niet de appel die post.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
waarom 2 radio en niet een super?
Niet zulke moeilijke vragen stellen...ik ben maar gewoon een vrouwquote:Op woensdag 26 november 2014 22:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel alle muziek gedownload hebben? Of zit er een soundcloud/spotify integration in?
hihihiquote:Op woensdag 26 november 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen stellen...ik ben maar gewoon een vrouw
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:26 schreef YokiKater het volgende:
Als je nu straks gewoon even slipknot draait voor die paar minuutjes dan bestel ik weer bier en ben ik helemaal happy, en Stiffler ook.
Dank jequote:Op woensdag 26 november 2014 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat ik trots ben op jullie
ja ook van ikke, uccie.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat ik trots ben op jullie
Ik snap sowieso weinig van wat hij zegtquote:
yooquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:31 schreef Uccie het volgende:
Niet dat mijn thee op is, maar ik moet gewoon even nieuwe halen
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:32 schreef dekatophetspek het volgende:
Net opnieuw VDJ op de pc gezet. Binnenkort als er ruimte op het rooster is weer eens ouderwets knallen...
Ik ga die thee wel in China halen met mijn rollatorquote:Op woensdag 26 november 2014 22:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Ga anders even een blokje om met de rollator
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:32 schreef dekatophetspek het volgende:
Net opnieuw VDJ op de pc gezet. Binnenkort als er ruimte op het rooster is weer eens ouderwets knallen...
Jaaaaaquote:Op woensdag 26 november 2014 22:32 schreef dekatophetspek het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga die thee wel in China halen met mijn rollator
Hey hey..geen nare dingen over de verticaal gehandicapten van de wereld.quote:
Was jij geen thee halenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey hey..geen nare dingen over de verticaal gehandicapten van de wereld.
Ik mocht niet binnen van de chinezenquote:
Was ook zoquote:
Douanequote:Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mocht niet binnen van de chinezen
Psyko punkz heeft ook goede liedjes. Heb ik nog niks van gevraagdquote:
Dat hoorde ikquote:
Dit jaquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
Als ik bij mijn ouders ben dan ga ik bij dit nummer altijd zwaar moeilijke hiphop bewegingen maken met mijn moeder
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
Als ik bij mijn ouders ben dan ga ik bij dit nummer altijd zwaar moeilijke hiphop bewegingen maken met mijn moeder
Dit schreeuwt om een YT.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
Dit is geen SC.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Zoveel SC's, en maar één Zwabber. Wat een werk.
Het is bijna niet te doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Zwabberquote:Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Zwabquote:Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Zwabjequote:Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Het lijkt wel werk...quote:Op woensdag 26 november 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
Leuke showquote:
quote:
Haha. Hahaha.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zwabje
Maar wij zijn geen SC, dus dat scheelt eentje
quote:
Nee hoorquote:
Het lijkt er alleen op.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zwabje
Maar wij zijn geen SC, dus dat scheelt eentje
Alleen tijdens uitzendingen, als er niemand draait valt er weinig te beleven denk ik.quote:
Ik dacht even dat je Act-f wasquote:
quote:
Ik zoek nog een stage. Wat zoek je om precies te zijn?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
De rest ook hoiIk ga weer individueel quoten als er een stagiaire zich gemeld heeft om die taak op zich te nemen.
Gratis werken, posts quoten, grote tetten.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik zoek nog een stage. Wat zoek je om precies te zijn?
Dat is afwachten.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen tijdens uitzendingen, als er niemand draait valt er weinig te beleven denk ik.
Oh man ik heb zo'n hekel aan dat nummer op zoveel verschillende manieren.quote:
Opleidingsniveau? Of maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gratis werken, posts quoten, grote tetten.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Opleidingsniveau? Of maakt dat niet uit.
Mogen het ook moobs zijn? Dan ga ik alvast wat eten
Luister je uberhaupt wel naar mijn show?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man ik heb zo'n hekel aan dat nummer op zoveel verschillende manieren.
Alleen al de boodschap van het nummer.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Opleidingsniveau? Of maakt dat niet uit.
Mogen het ook moobs zijn? Dan ga ik alvast wat eten
quote:
Gauw de deur dichtgooienquote:Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is afwachten.
Komt net die bierkoerier, een andere dan hiervoor.. verwacht ie fooi of zo. Maar ik doe niet aan contant geld.
Ik vind dat zo awkward soms. Ik wil ze soms ook wel fooi geven, maar ik heb 50 pence en een reservesleutel in m'n portemonnee.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is afwachten.
Komt net die bierkoerier, een andere dan hiervoor.. verwacht ie fooi of zo. Maar ik doe niet aan contant geld.
Nee, ik kijk even m'n serie af (9 minuten) en dan gooi ik wat aan.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Luister je uberhaupt wel naar mijn show?
Wacht maar evenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik kijk even m'n serie af (9 minuten) en dan gooi ik wat aan.
Ik betaal al genoeg... ze zijn echt wel blij met mij. Er was er zelfs eens 1 die vroeg of ik niet naar de supermarkt kon.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind dat zo awkward soms. Ik wil ze soms ook wel fooi geven, maar ik heb 50 pence en een reservesleutel in m'n portemonnee.
Dat vind ik dan wel een pluspuntquote:
Ja dag, ik gokte alleen welk wanstaltig gedrocht hij zou draaien, van dat zingen wist ik niets.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:51 schreef AF_ het volgende:
Uccie, wat doe je ons aanje laat fylax zingen
Nou en of. Gauw weer offline halen etc.quote:
oh dan sorryquote:Op woensdag 26 november 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dag, ik gokte alleen welk wanstaltig gedrocht hij zou draaien, van dat zingen wist ik niets.
Precies. was leuk om te proberen, Maar gaat het toch niet worden vrees ikquote:Op woensdag 26 november 2014 22:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nou en of. Gauw weer offline halen etc.
Oh no doe niet zo, fout ventjequote:Op woensdag 26 november 2014 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan ook even een aflevering van The Strain aanzetten van een minuut of 45 hierna...
Middelste, andere 2 zijnquote:
Op deze manier niet. Het begon zo goed, en het wordt nu al om zeep geholpenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies. was leuk om te proberen, Maar gaat het toch niet worden vrees ik
Daafjequote:
Wut?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh no doe niet zo, fout ventje_____
Het is klaarquote:
The horror...quote:Op woensdag 26 november 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
Karaokemeet met Fylax.....ik voorzie een drama.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
Karaokemeet met Fylax.....ik voorzie een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |