Joyland?quote:
Haha dat is een short story boek, niet het boek waar het over gaat. Though er staat een short story in wat er naar refereertquote:
Sterker nog trouwens, het hele verhaal staat er in. Maar daar wordt het riding the bullet genoemdquote:
Ik heb bijna alles van hem gelezen, niet alles helaasquote:Op woensdag 26 november 2014 23:17 schreef houdjemond het volgende:
Mijn hele fobo is een ode aan King bijna
Jaaa wat een boek was datquote:Op woensdag 26 november 2014 23:19 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat Marathon Man nog keer verfilmt gaat worden.
Moet ik nog steeds keer lezen, lijkt me wel echt gruwelijk als zo`n soort film er komt jaquote:Op woensdag 26 november 2014 23:19 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat Marathon Man nog keer verfilmt gaat worden.
Niet veel mensen zullen weten dat Running Man met Schwarzenegger van King isquote:Op woensdag 26 november 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds keer lezen, lijkt me wel echt gruwelijk als zo`n soort film er komt ja
Onder zijn pseudo geschreven zelfsquote:Op woensdag 26 november 2014 23:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet veel mensen zullen weten dat Running Man met Schwarzenegger van King is
Is dit van Lovecraft?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:23 schreef houdjemond het volgende:
Dan blijven we even in het enge sfeertje..
Once upon a midnight dreary, while I pondered, weak and XXX,
Over many a quaint and curious volume of forgotten lore,
While I nodded, nearly napping, suddenly there came a XXX,
As of some one gently rapping, rapping at my chamber door.
Tis some visitor," I muttered, "tapping at my chamber door —
Only this, and XXX."
Doe de xjes maar invullen en de naam van de schrijver en het gedicht svp
Hehe, nee dat was een te makkelijk brugjequote:
Ik heb Necronomicon toevallig voor me liggenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hehe, nee dat was een te makkelijk brugje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |