Jaa same here. 2.5 ster, had het kunnen weten...quote:Op maandag 20 april 2015 17:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb die docu uit ellende af moeten zetten
Hehehe kom teruuugquote:Op maandag 20 april 2015 17:09 schreef Onorgineel het volgende:
Even ter ere van vandaag dit stonertopic, en fok, opgezocht, dat het nog bestaat
Ik kan nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:17 schreef Moira. het volgende:
Er is een ONZ-meet in mei (ook wilhelminapark in utrecht zoals de vorige meet) die we ook een soort stoner-reunie willen laten worden
Same herequote:Op dinsdag 21 april 2015 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ge420't op 420
Ik doe yolo en ben nu ook aan het 420'en op 421
Dientjequote:Op dinsdag 21 april 2015 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn handen gloeien lol
Omdat ze koud zijn maar heb net gesmoked word worden warm
He chauffeurquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:18 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn handen gloeien lol
Omdat ze koud zijn maar heb net gesmoked word worden warm
Morgen. Althans ik.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat ze snel geld storten kan ik ook weer blowen.
Waarom op de 23e? Dan kan ik niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe kom teruuug
Er is een ONZ-meet in mei (ook wilhelminapark in utrecht zoals de vorige meet) die we ook een soort stoner-reunie willen laten worden
Ja hier ook maar in het verleden hadden we nog wel eens geluk dat ze eerder waren..quote:
Huh, heb je het nu ook over uitkering?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hier ook maar in het verleden hadden we nog wel eens geluk dat ze eerder waren..
Ik zal m'n best doenquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe kom teruuug
Dat heeft juist het topic kapot gemaakt .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |