En de eerste 600 delen in 1 jaarquote:Op donderdag 5 november 2015 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Bijna 1 jaar met één deel topic haha.
Combi zoet/zout is goddelijk, denk aan: Tony Chocolony caramel zeezout, of nog beter die van Cote d'or melkchoco met gekaramelisseerde amandelen en een snufje zout. Die shit deel ik echt niet, you better get your ownquote:Op vrijdag 6 november 2015 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat
Te lui voor eten dat je moet bereiden, verder mix tussen zoet en hartig/zout
quote:
Nou bedanktquote:
Oh ik doe nooit zo direct de combiquote:Op vrijdag 6 november 2015 02:36 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Combi zoet/zout is goddelijk, denk aan: Tony Chocolony caramel zeezout, of nog beter die van Cote d'or melkchoco met gekaramelisseerde amandelen en een snufje zout. Die shit deel ik echt niet, you better get your own
de mooie russin: Pquote:Op donderdag 5 november 2015 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Moira ken je Channie nog? Met haar tjoepie.
Dacht dat ze zo heette.
Vind het zelf heerlijk zo... Ook in de bios bijvoorbeeld, dan steel ik een handje zoute popcorn om bij me eigen zoete popcorn te mengen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik doe nooit zo direct de combimaar ik wissel zout met zoet af
van die specifieke craves weetjewel haha
Haha jaaa, dat doe ik ook wel eens met biscuitjes en marshmallows. Die kabelspekken vreet ik gewoon zoquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:44 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Vind het zelf heerlijk zo... Ook in de bios bijvoorbeeld, dan steel ik een handje zoute popcorn om bij me eigen zoete popcorn te mengen.
Whehehe, van die specifieke craves heb ik ook wel als ik stoned ben. Kabelspekken op een cracker, heel effies in de magnetron en dan een crackertje er bovenop.
Echt, hier ook. Meestal overleven die 8 kabels het niet, zij het nuchter of stonedquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaaa, dat doe ik ook wel eens met biscuitjes en marshmallows. Die kabelspekken vreet ik gewoon zo
samequote:Op zaterdag 7 november 2015 20:00 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Echt, hier ook. Meestal overleven die 8 kabels het niet, zij het nuchter of stoned
You're welcomequote:Op vrijdag 6 november 2015 05:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Nou bedankt
Ik vreet wel dat laatste broodje met het enige beleg dat ik nog in huis heb...pindakaas
Ijs met huidige weer? Nee bedankt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een bak ijs gaat er wel even 3x beter in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende muffin doe ik wel de lapo tijdens onze LAN-party met BF2 aankomend weekend
Hopelijk heb ik nog genoeg tijd om the force aan BF2 nog toe te voegen, is lache
[ Bericht 77% gewijzigd door magnetronkoffie op 19-11-2015 11:20:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door magnetronkoffie op 26-11-2015 21:13:12 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |