SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:03 schreef Fylax het volgende:
niet lezen als je niet tegen radioposts kuntWat ontzettend leuk voor je. Alvast succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet lezen als je niet tegen radioposts kuntBaconbus vindt dit een leuke post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet lezen als je niet tegen radioposts kuntga ergens anders reclame maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk voor je. Alvast succes.
daar wil ik dus mijn dms niet aan verspillenquote:Op woensdag 26 november 2014 21:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je geintereseerd bent stuur me maar een Dm.
Ga jij wel mee luisteren?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het topic daar gaat nog sneller als de cos.![]()
Way too fast for me.
Prima.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef isax het volgende:
[..]
daar wil ik dus mijn dms niet aan verspillen
Oei. Okee.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben doof, maar ik lees wel overal mee.
ik ga niet vragen waar.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het topic daar gaat nog sneller als de cos.![]()
Way too fast for me.
echt of troll je?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben doof, maar ik lees wel overal mee.
ONZ / [GUTTERFM] #2 Waar onze held Fokker89 draaitquote:
Ik ben de meest serieuze FOK!ker die er is.quote:
mag ik een kut opmerking maken? ja? zeker weten?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:11 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben de meest serieuze FOK!ker die er is.
Pave kan dat bevestigen.
TR gemacht. Dit is grensoverschrijdende userbash.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:13 schreef isax het volgende:
mag ik een kut opmerking maken? ja? zeker weten?
hier komt ie dan:
goh ik merk er anders niet van
tissue nodig om die traantjes weg te vegen?quote:Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TR gemacht. Dit is grensoverschrijdende userbash.
Even een sofa opzoeken om het te verwerken.
Minimaal een doos vol. Minimaal.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:17 schreef isax het volgende:
tissue nodig om die traantjes weg te vegen?
Niet te mals zeg. Dit worden gewoon twéé notes voor één post.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TR gemacht. Dit is grensoverschrijdende userbash.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Minimaal een doos vol. Minimaal.
twee?!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet te mals zeg. Dit worden gewoon twéé notes voor één post.
Als isax pics van haar 2 noten post, dan mogen die notes wmb weer geschrapt worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Gert het volgende:
Niet te mals zeg. Dit worden gewoon twéé notes voor één post.
bedankt denkt KT, komt altijd van pas bij xhamster.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als isax pics van haar 2 noten post, dan mogen die notes wmb weer geschrapt worden.
Zo coulant ben ik dan ook wel weer.
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:27 schreef isax het volgende:
volgens mij fuckt google mij gewoon met rare plaatjes.
[ afbeelding ]
i just cant enough..quote:
I just can't get enoughquote:
We hadden het al een keer over pinkpop met de doorgesnoven Ian gehad toch?quote:
Eej.quote:
De doorgesnoven Ian kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
We hadden het al een keer over pinkpop met de doorgesnoven Ian gehad toch?
quote:Op woensdag 26 november 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Baconbus vindt dit een leuke post.
Oh... dan was dat met iemand anders.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
De doorgesnoven Ian kan ik me niet herinneren.
Wel Underworld.
Heb ik niet ook Lamb gezien daar?
Nee is de andere kant hè.quote:
Paniek in de OK!quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik wilde bloed zien. complicaties enzo.
Dan zal je op de nieuwe van Grey's moeten wachten.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik wilde bloed zien. complicaties enzo.
ja 2 maanden ofzo maar dit seizoen is toch meestal niks.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zal je op de nieuwe van Grey's moeten wachten.
ik hou daarvan.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Paniek in de OK!![]()
Dat de patiënt ineens weer bijkomt terwijl z'n hele kop openligt!![]()
En dan door merg en been begint te gillen, al bloed rochelend.![]()
Nee ik kijk nooit operatie programma's. Heb het natuurlijk wel een keer gekeken, en ook afgekeken, maar vervolgens besloten dat het niet mijn ding is.
Ja, dat was een toffe sfeer toen in de Bravoquote:Op woensdag 26 november 2014 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh... dan was dat met iemand anders.
Ja Underworld had ik het met jou over gehad. In de Bravo op Lowlands en dat ik m'n pilletje had laten vallen en iedereen hielp zoeken en dat iemand hem toen vond en hem blij aan mij terug gaf.![]()
The Cult was afsluiter op Pinkpop, de zanger was knetter doorgesnoven. Ze moesten stoppen van Smeets, het was tijd, er is een dienstregeling met treinen etc, maar Ian begon de hele meute op te hitsen. Dat zij door wilden spelen, en of wij dat ook wilden, en who the FUCK the assholes backstage dan dachten dat ze waren om dat proberen tegen te houden. Afijn, ze dropen na nog een nummer gewoon af. Anders waren de stekkers er ook gewoon uit gegaan natuurlijk.
Die is ook goed, ik moet er nog wel een paar kijken.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:10 schreef isax het volgende:
[..]
ja 2 maanden ofzo maar dit seizoen is toch meestal niks.
the originals vind ik nu wel de leukste.
Bij shows als Arrow en Gotham mis ik de echte actie. De momenten dat je denkt 'wow' of dat het echt spannend is. Dat heb ik wel meer met The Flash en Agents of Shield.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:45 schreef rico80 het volgende:
Hoop dat het niet net zo'n debacle als Arrow wordt, maar de ratings zien er goed uit.
Hee, leuk dat je even langskwam. Dagdag!quote:Op woensdag 26 november 2014 22:55 schreef PeZu het volgende:
Ja hoi. Ik hheb alleen episodes 1 en 2 gekeken. . Het pakte me niet zo. Nou doei
hallo. Dank voor je reactie. Groetjesquote:Op woensdag 26 november 2014 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hee, leuk dat je even langskwam. Dagdag!
Dag, geen dank nodig hoor. Jij ook de groetjesquote:Op woensdag 26 november 2014 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
hallo. Dank voor je reactie. Groetjes
doei truusquote:Op woensdag 26 november 2014 22:55 schreef PeZu het volgende:
Ja hoi. Ik hheb alleen episodes 1 en 2 gekeken. . Het pakte me niet zo. Nou doei
Eerste 3 delen gezien en toen vond ik het wel mooi geweest, dan heb ik Arrow toch nog een stuk langer vol gehouden.quote:
ik dacht dat je ons had verlaten truusquote:Op woensdag 26 november 2014 23:12 schreef PeZu het volgende:
Nou ik was dus zo terug maar wat zijn jullie stil dus ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |