Disorder | donderdag 31 oktober 2002 @ 21:25 |
Ok, ik zie net dat er een thread op Doomworld.com is gewist met daarin nieuwe screenshots en beeldmateriaal van Doom III. Heeft iemand dit toevallig op diezelfde site, of op een andere site meegekregen? Er was o.a. de HUD te zien.. | |
Disorder | donderdag 31 oktober 2002 @ 21:27 |
Wow, de hele beta schijnt geleaked te zijn.. | |
tec | donderdag 31 oktober 2002 @ 21:30 |
da zou leuk zijn ![]() | |
Disorder | donderdag 31 oktober 2002 @ 21:34 |
Ok, hij is echt uitgelekt aangezien ieman er screenshots van heeft die nog nooit eerder zijn vrijgelaten. Op de screenshots is te zien dat er niet al te veel frames per seconde te halen zijn, dus zal het wel op een slecht systeem zijn gespeeld. We hebben deze keer met een echte leak te maken, maar ik kan 'm niet vinden :| | |
Divide.NL | donderdag 31 oktober 2002 @ 21:37 |
Who cares dude ? Wacht gewoon tot hij gereleased wordt. | |
tec | donderdag 31 oktober 2002 @ 21:38 |
Dat duurd nog te lang. | |
Disorder | donderdag 31 oktober 2002 @ 21:40 |
Het is dus echt waar: -edit- in strijd met de policy [Dit bericht is gewijzigd door Raven op 01-11-2002 13:42] | |
Rano | donderdag 31 oktober 2002 @ 21:41 |
Hoe ging dat liedje ook alweer? Owjah, op de melodie van Jingle Bells Ho ho ho, ho ho ho, Zoiets... | |
Disorder | donderdag 31 oktober 2002 @ 21:42 |
quote:Kijk eens 1 post boven je.. | |
Anvile | donderdag 31 oktober 2002 @ 22:13 |
hij's nep | |
Disorder | donderdag 31 oktober 2002 @ 22:18 |
quote:Heb je de screenshots ook gezien? Ik heb er nu ongeveer 6 gezien, het is echt hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 31-10-2002 22:24] | |
Dr.Daggla | donderdag 31 oktober 2002 @ 22:46 |
Damn..Wat vet..Wat is dit vet..![]() | |
Dr.Daggla | donderdag 31 oktober 2002 @ 22:47 |
quote:Er zijn meer dan 100 screenies.. Wat ik tot nu toe heb gezien (stuk of 7) waren er een aantal duidelijk van Doom III. | |
Disorder | donderdag 31 oktober 2002 @ 22:48 |
quote:Ze zijn zo te zien genomen op een pc die het spel niet op full detail aan kon, maar toch, het gaat om het idee. Helaas is de site van alle 100-nogwat screenies uit de lucht gehaald en kan ik de beta (nog) niet vinden. Voor meer up-to-date info, zie hier. | |
Disorder | donderdag 31 oktober 2002 @ 22:52 |
19 Screenshots. Zo te zien op laag detail genomen.. Maar oh, wat word dit mooi zeg. | |
Disorder | vrijdag 1 november 2002 @ 00:06 |
En nog meer. Iemand al succes met het vinden van de beta? | |
DiRty | vrijdag 1 november 2002 @ 00:12 |
nee helaas. Wel een echte buzz. Hij lijkt er echt te zijn. En zo ineens. Zou mooi zijn wanneer deze file doorsijpelt tot de regionen van mijn plek in de warez-voedselketen | |
Disorder | vrijdag 1 november 2002 @ 00:13 |
Het is Halloween. Zou het niet een beetje te toevallig zijn dat ie vandaag ineens tevoorschijn komt? | |
DiRty | vrijdag 1 november 2002 @ 00:15 |
Ha, zou kunnen inderdaad. Maar als je toch bezig bent is het inderdaad een goede marketing strategie, de mensen 'warmhouden' tot aan de release. Terwijl ze afstand kunnen doen van de tekortkomingen. Hij is immers gelekt | |
Poogie | vrijdag 1 november 2002 @ 00:17 |
- edit - [Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 01-11-2002 00:51] | |
DiRty | vrijdag 1 november 2002 @ 00:19 |
- edit - [Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 01-11-2002 00:51] | |
kastanova | vrijdag 1 november 2002 @ 00:44 |
- edit - [Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 01-11-2002 00:50] | |
Tijn | vrijdag 1 november 2002 @ 00:50 |
Mensen, kijk even naar Strenger anti-warez beleid in Digital Corner (DIG) alsjeblieft. Verwijzingen naar warez wordt niet op prijs gesteld. [edit] Alle directe verwijzingen zijn ge-edit en alle quotes hiervan zijn verwijderd. Niet meer doen aub. [Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 01-11-2002 00:53] | |
kastanova | vrijdag 1 november 2002 @ 00:50 |
- edit - [Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 01-11-2002 00:52] | |
kastanova | vrijdag 1 november 2002 @ 00:53 |
quote:1 onderdeel van de policy waar ik wel rekening mee zal houden... ![]() Excusez moi Martin | |
kastanova | vrijdag 1 november 2002 @ 00:54 |
FF ter info, ja, de beta circuleert op het internet... Trouwens, mag ik ook niet verwijzen naar filmpjes óver de beta dan Martin | |
Tijn | vrijdag 1 november 2002 @ 00:55 |
quote:No problem als het verder niet meer gebeurt ![]() | |
Tijn | vrijdag 1 november 2002 @ 00:55 |
quote:Filmpjes zijn okay, maar niet de software zelf. | |
kastanova | vrijdag 1 november 2002 @ 01:01 |
quote:Naja, zoals ik dus al zei ( ![]() ![]() Martin | |
DiRty | vrijdag 1 november 2002 @ 01:44 |
verwijs dan | |
Tijn | vrijdag 1 november 2002 @ 01:44 |
quote: ![]() Das dus juist niet de bedoeling. | |
DiRty | vrijdag 1 november 2002 @ 01:47 |
quote: | |
Disorder | vrijdag 1 november 2002 @ 09:14 |
Kut, zo te zien ben ik weer te laat geweest. | |
Forau_Diavolina | vrijdag 1 november 2002 @ 10:21 |
Krijg je dit weer, mensen spelen de beta, zeggen dat het zuigt terwijl er nog volop aan het volledige spel gewerkt wordt. Jammer dat de bedrijven die dingen niet binnen kunnen houden....
.. Ach who gives a fuck, laat eens zien die screens | |
Disorder | vrijdag 1 november 2002 @ 10:59 |
quote:http://www.nl-team.nl/nuke/modules.php?name=News&file=article&sid=213 De meeste sites zijn al weer offline gehaald. | |
dikkebanaan | vrijdag 1 november 2002 @ 13:29 |
Leuk dat veel mensen nu gaan klagen (iets wat gebeurd bij alle alpha versies) en dat dat erg bevorderend zal werken voor de programmeurs van D3.. ![]() | |
Disorder | vrijdag 1 november 2002 @ 16:49 |
Wie weet waar je de uitgelekte versie kan halen, mag het adres uiteraard naar mij mailen: enter@softhome.net ![]() | |
Disorder | vrijdag 1 november 2002 @ 19:28 |
Verdomme, word de site waar ik aan het downloaden was offline gehaald. Ik zat op 62%.. ![]() | |
Poogie | vrijdag 1 november 2002 @ 22:04 |
quote:is dat toevallig die link die ik je toegemailt heb?? nou, ik heb hem in ieder geval helemaal binnen btw mijn configuratie: P4 1,4 denk dat het aan het geheugen ligt, helaas.... | |
dikkebanaan | vrijdag 1 november 2002 @ 22:19 |
quote: | |
dikkebanaan | vrijdag 1 november 2002 @ 22:20 |
quote:En je vkaart.. | |
Poogie | vrijdag 1 november 2002 @ 22:22 |
quote:LOL ![]() | |
Poogie | vrijdag 1 november 2002 @ 22:23 |
quote:die had met de 3dmark nog een redelijk hoge score, dus denk nie dat dat het probleem is ![]() | |
Disorder | vrijdag 1 november 2002 @ 22:30 |
quote:Het ligt wel degelijk aan je videokaart. John Carmack (God) heeft aangeraden dat je tenminste een flinke GeForce 3 in huis moet hebben. Wat eigenlijk geen schande is, aangezien het spel officiëel nog lang niet uit is, en tegen die tijd hebben velen van ons al een betere kaart. | |
Fliepke | vrijdag 1 november 2002 @ 22:31 |
beta is echt gelekt, heb het toen straks bij een vriend van me gezien | |
Disorder | vrijdag 1 november 2002 @ 22:33 |
En? | |
Poogie | vrijdag 1 november 2002 @ 22:35 |
quote:meen je dat?? ![]() ![]() | |
Poogie | vrijdag 1 november 2002 @ 22:37 |
wanne gek zeg, zie nou ineens dat die file uitgepakt 1,05 Gb is ![]() en dat voor een demo | |
Disorder | vrijdag 1 november 2002 @ 23:46 |
En ik heb 'm nog steeds niet.. ![]() Wil de rest van iedereen die nu probeert die file te downloaden via CuteFTP aub even van internet afgaan? Dank u.. | |
Tijn | vrijdag 1 november 2002 @ 23:47 |
quote:Blijf alsjeblieft geen requests hier posten, Fok! werkt daar niet aan mee. En het programma wat je gebruik om het te downloaden maakt niet echt uit | |
tec | vrijdag 1 november 2002 @ 23:54 |
DeStedebouwer en ik hebben het net gespeeld... damn stijf van de stress ![]() Dit spel ga je dus niet spelen snachts in het donker in je Remy. Maar euh weet iemand die code van die deur? (op mijn p4 2,4 1 gig ram ti4200 draaide het trouwens redelijk, met meer dan 2 springbeesten ging ie flippen) | |
DeStedebouwer | zaterdag 2 november 2002 @ 01:25 |
Zo is het maar net; maar na het inschakelen van de vertrouwde GOD mode waren ook de springbeesten een plakje keek voor onze opgevoerde shotgun. ![]() | |
tec | zaterdag 2 november 2002 @ 08:14 |
quote:Inderdaad mijn kameraad ![]() | |
DeStedebouwer | zaterdag 2 november 2002 @ 11:48 |
Nou, weet er misschien iemand de code van die deur? In het demofilmpje was het 123 maar die werkte niet. ![]() | |
Poogie | zaterdag 2 november 2002 @ 21:02 |
nog ff een doom3 screentje, hier begon me pc te flippen.... | |
Ceased2Be | zaterdag 2 november 2002 @ 21:19 |
wacht wel tot ie uitkomt op de XBOX, spel is goedkoper dan de kosten om m'n pc te upgraden om het te kunnen spelen ![]() | |
Eikelbijter | zaterdag 2 november 2002 @ 21:29 |
quote:924. | |
DeStedebouwer | zaterdag 2 november 2002 @ 22:01 |
quote: ![]() | |
Vidra | zaterdag 2 november 2002 @ 23:31 |
Die alpha is VET!! Buggy, maar dat is logisch.....the graphics zijn 640*480 hoger kan niet De geluidseffecten zijn ook supercool | |
KreKkeR | zondag 3 november 2002 @ 20:49 |
quote:Het is inderdaad een ALPHA!!!! En geen beta, zoals ik heleboel mensen hoor zeggen | |
Disorder | zondag 3 november 2002 @ 20:52 |
Maar hij is wel vet! Op sommige momenten word ik zo bang dat mijn vinger bijna naar de escape-knop gaat. Stalen zenuwen vereist. | |
StefanFM | zondag 3 november 2002 @ 20:52 |
http://www.gamer.nl/nieuws/15274 | |
TimberWolf | maandag 4 november 2002 @ 15:26 |
Quote uit het gesloten topic:quote:Ik ben niet bang dat ik um niet 'mooi' ga vinden. Mooi is van ondergeschikt belang. Hij moet leuk zijn! De charme van doom1/2/ultimate was juist dat je relatief weinig donkere levels had, veel om op te schieten, en vaak te weinig ammo. De angst kwam van een lege kamer met een rocketlauncher in het midden, het weten dat als je dat ding zou pakken je omgeven zou kunnen worden door een horde wilde beesten. Kruipdoorsluipdoor door gangetjes in de hoop dat er af en toe een monster uit springt kennen we al van quake. Dat is NIET leuk. | |
MasterDisaster | maandag 4 november 2002 @ 15:54 |
quote:Quake1 & 2 is toch wel errug amuserent hoor ik heb het een heletijd gespeeld eregister nogsteeds trouwens ![]() (q1 welleswaar op OpenGL 1280x1024 ![]() | |
Salteh | maandag 4 november 2002 @ 16:38 |
again :> http://elektron.its.tudelft.nl/~seidle95/doom.jpg http://elektron.its.tudelft.nl/~seidle95/doom1.jpg t/m doom14.jpg ![]() ... | |
dikkebanaan | maandag 4 november 2002 @ 16:42 |
quote:The requested URL /~seidle95/doom1.jpg was not found on this server. | |
LeT0W | maandag 4 november 2002 @ 16:42 |
hier werkt doom 3 niet ![]() als ik new game doe begint hij wat te laden en dan op een geven moment doet hij niets meer ![]() ik draai windows XP dit zou toch wel een klein beeje moeten werken? | |
kastanova | maandag 4 november 2002 @ 16:44 |
quote: quote:Martin | |
RAiDEN | maandag 4 november 2002 @ 16:47 |
quote:De NFO lezen: ![]() quote: | |
Disorder | maandag 4 november 2002 @ 16:51 |
Vergeet de volgende ook niet: map e3/e3_intro, als je de prachtige intro wil zien. | |
The.PhantoM | maandag 4 november 2002 @ 17:22 |
quote:is het niet: there're 3 maps i.p.v there's 3 maps ![]() | |
Skull-splitter | maandag 4 november 2002 @ 17:41 |
Iemand zin om een paar opgeslagen screenshots te mailen, en dus NIET links of dergelijke naar de Alpha? | |
StefanFM | maandag 4 november 2002 @ 18:11 |
hier nog wat ![]() | |
Disorder | maandag 4 november 2002 @ 18:19 |
von_manstein | maandag 4 november 2002 @ 20:05 |
quote:ROFL | |
kastanova | maandag 4 november 2002 @ 20:22 |
quote:Raad eens waar die rar vandaan komt ![]() Martin | |
von_manstein | maandag 4 november 2002 @ 20:36 |
Hier nog wat doomIII screenies: | |
Salteh | maandag 4 november 2002 @ 21:57 |
oops mijn fout Zo werkt ie wel ![]() http://elektron.its.tudelft.nl/~seidle95/doom/doom1.jpg :> t/m doom14.jpg ... [quote] [Dit bericht is gewijzigd door Salteh op 05-11-2002 00:09] | |
StefanFM | maandag 4 november 2002 @ 22:49 |
quote:zeer strak ![]() | |
Disorder | dinsdag 5 november 2002 @ 00:02 |
quote:Dank U. Je moet toch wat als je de rest van de tentamenweek vrij bent ![]() | |
popolon | dinsdag 5 november 2002 @ 00:22 |
'k Heb die alpha release ook, draait prima op mijn systeem. Verdomde mooi gemaakt trouwens, scary | |
von_manstein | dinsdag 5 november 2002 @ 18:33 |
Hier nog meert screens nu met Plasma Gun en BFG: Plasmagun: Doom3 BFG: | |
DaMSWer | woensdag 6 november 2002 @ 06:31 |
![]() whoehoehahaha | |
Oscar. | woensdag 6 november 2002 @ 10:48 |
bij mij loopt ie wel goed, maar ik ind er nou nisk bijzonders aan ![]() heb trouwens een fix gedownload...maar ikzie geen verschil ![]() | |
GWD | woensdag 6 november 2002 @ 10:53 |
euh, ik heb die beta al ene week ofzo vet mooi, real time shadows enz. prachtig gedaan, wordt een echte topper (qua graphics in iedergeval) | |
Aaiding | woensdag 6 november 2002 @ 10:58 |
quote:Heb je al op de dozen gelet die op de rekken liggen? En die ton die van de trap af dendert? Er hangt echt een geavanceerde physics engine achter. En de schaduwen. Dat doet UT2003 ze niet na. UT2003 maakt gebruik van methoden die al lang bestaan, maar 't ziet er nu beter uit omdat de gemiddelde gamer een videokaart heeft die meer details aan kan. Maar het principe van 't tekenen van die graphics is hetzelfde gebleven. Dit is bij Doom3 verbeterd/anders/vernieuwd... zeg maar: de volgende stap. Over een jaar (of 2) gebruikt iedere game die methode... wedden? | |
TommydaSilva | donderdag 7 november 2002 @ 11:47 |
Mensen hebben het hier over een fix..... Verklaar u nader.......... | |
Disorder | vrijdag 8 november 2002 @ 13:11 |
Er is een fix online die er voor zorgt dat je het menu nu ook kan gebruiken, zonder dat ie crasht. De fix (die dus niet verwijst naar de alpha, Mods) is te verkrijgen op het forum van www.doom3.dk ![]() | |
JayAvenger | vrijdag 8 november 2002 @ 14:09 |
quote:Wauw, wat gaaf Martin! Jaytje | |
CreativeMind | vrijdag 8 november 2002 @ 23:21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door CreativeMind op 08-11-2002 23:28] | |
Knakker | zaterdag 9 november 2002 @ 02:58 |
Heeft iemand de controls uitgevogeld? Ik kan nergens een move forward knop vinden bij de A (achteruit), S (strafe links) en D (strafe rechts) in de buurt. Je kan wel pijltje naar voren gebruiken, maar de pijltjestoetsen zijn turn ipv strafe, dus dat is debiel. Iemand een idee | |
Aaiding | zaterdag 9 november 2002 @ 09:54 |
Zoek naar doom.config (iod; heb 'm niet geïnstalleerd hier op 't werk, sorry ![]() | |
Skull-splitter | zaterdag 9 november 2002 @ 10:40 |
Vindt iemand het gek dat ik nog even mijn AMD 1200Mhz dondervogel hou tot dit ding ECHT voor de deur staat, en intussen flink ga sparen voor een algehele (CPU, MoBo, soundcard, memory en natuurlijk de plaatjesplank) upgrade? | |
-mainframe- | zaterdag 9 november 2002 @ 11:19 |
laat de john's & romero, de boel eerst maar ff fine tunen, en dan zie ik wel verder ... | |
Disorder | zaterdag 9 november 2002 @ 11:44 |
quote:Romero werkt al jaren niet meer voor ID ![]() | |
Skull-splitter | zaterdag 9 november 2002 @ 11:53 |
quote:Wat zeg ik nou? Als dit ding uitkomt, over minstens 6 maandjes, hoogst waarschijnlijk meer dan dat dus, zijn er legio nieuwe dingen op de gebieden die ik net noemde te krijgen, dus koop ik DAN pas het nieuwste vant nieuwste, omdat het nu gewoon geen zin heeft ![]() | |
Counselor | maandag 11 november 2002 @ 10:14 |
![]() | |
Skull-splitter | zondag 17 november 2002 @ 23:22 |
Gisteren omwege een treinreis van 2 uur maar weer eens een PCZB gekocht, en DAMN, de screens die daar in staan zijn zeeeeer nachtmerrie-waardig ![]() | |
Disorder | dinsdag 3 december 2002 @ 16:31 |
En nog een screenshot erbij. Ditmaal ingescand uit een gameblad. Er waren al geruchten dat de chainsaw terug zou zijn, maar nu lijkt het echt bevestigd ![]() | |
Disorder | dinsdag 3 december 2002 @ 19:11 |
Niemand geïnteresseerd? | |
Notorious_Roy | dinsdag 3 december 2002 @ 19:34 |
We zijn sprakeloos... | |
Disorder | dinsdag 3 december 2002 @ 20:08 |
Nouja, toch nog iemand dan.. | |
Skull-splitter | dinsdag 3 december 2002 @ 22:48 |
Dan gaat skull even scannen donderdag uit de PCZB ![]() | |
-F- | woensdag 4 december 2002 @ 10:38 |
Dit spel gaat mij een nieuwe Video kaart kosten ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 4 december 2002 @ 11:42 |
quote:ik vrees wel meer dan dat, maar daarom zie vorige pagina ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 4 december 2002 @ 11:45 |
quote:boeit me niet.... was ik toch van plan om te gaan halen ![]() Damn, dat spel moet ik hebben! | |
damienfromhell | woensdag 4 december 2002 @ 19:30 |
Wat een kutspel lijkt me dat ![]() Maar wanneer zijn ze van plan om het te releasen want het ziet er erg bruut uit eindelijk weer een goede single player shooter | |
Skull-splitter | woensdag 4 december 2002 @ 21:06 |
quote:Jij hebt Splinter Cell voor het gemak even overgeslagen? Of AvP2, of MOH? Mooie graphics, lekker geluid, het moet haast filmlike zijn | |
-Dark_VisioN- | vrijdag 6 december 2002 @ 04:47 |
Whaaa net voor het eerst gespeeld, ziet er op z'n zachtst gezegd erg goed uit! Op een resolutie van 1024x768 met alles high een gemiddelde fps van tussen de 15 en 20, toch aardig aangezien ik maar een AMD 1100 Mhz met 392mb geheugen en een GeForce2 Ti videokaart heb, met het nodige tweak-werk en met de gedachte dat het nog maar een Alpha versie is moet het toch helemaal goed komen met deze game. Ik ga het zo op 800x600 proberen. ps. de sfeer is echt ongelooflijk!!! | |
-F- | vrijdag 6 december 2002 @ 09:38 |
hoe kom je aan die alpha versie | |
American_Nightmare | vrijdag 6 december 2002 @ 11:40 |
Die Alpha is echt VEEEET. Beeld en geluid zijn onge-evenaard goed! Dit wordt 't eerste spel sinds tijden dat weer ECHT eng is! Beetje balen dat ik gewend ben om FPS's met inverted mouse te spelen. Die functie zit nog niet in de alpha volgens mij, dus als ik omlaag wil kijken kijk ik omhoog en andersom | |
-Dark_VisioN- | vrijdag 6 december 2002 @ 16:17 |
quote:je hebt mail ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 6 december 2002 @ 20:05 |
quote:moi is ook benieuwd maar mag eigenlijk niet vragen ![]() | |
Swetsenegger | vrijdag 6 december 2002 @ 20:18 |
quote:OE! pleasepleaseplease
Tegen die tijs zitten we wel ruim boven de 3 gig, leuke GF FX erin, en 512 MB's snel geheugen... Direkt maar een 17" tft erbij kopen dan | |
Skull-splitter | vrijdag 6 december 2002 @ 20:34 |
quote:Erm, 19 inch en daarboven, NIETS lager ![]() Ik wacht voorlopig nog even met een PC kopen, tot dit schatje uit is | |
popolon | vrijdag 6 december 2002 @ 20:35 |
Hij is echt goed. Scary game. | |
AlvaK | vrijdag 6 december 2002 @ 20:37 |
Dit gaat m'n TNT2 Ultra zeker niet trekken op een TB1200? ![]() Maar 't ziet er op z'n zachtsgezegd erg leuk uit. | |
Salteh | zaterdag 7 december 2002 @ 00:45 |
quote:m_pitch en/of m_yaw veranderen geloof ik.. van 0.22 naar -0.22 ![]() Doom 3 is er hier nu even af, anders ahd ik ff beter gekeken.. | |
Skull-splitter | zaterdag 7 december 2002 @ 10:53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry voor de crappy kwaliteit, apparatuur hier op de zaak laat te wensen over (en dat is kwalijk voor een copyshop) | |
Disorder | zaterdag 7 december 2002 @ 12:04 |
quote:Vette scans, maar ik had ze zelf ook al gezien in een ander blad. Die derde is trouwens de vernieuwde Archvile, die er eerst dus zo uitzag. Die laatste scan doet het trouwens niet.. | |
Darth-Vader | zaterdag 7 december 2002 @ 13:32 |
Lekker angstaanjagend, die donkere scenes! ![]() Het zal al vakeg gevraagd zijn, maar wat worden de systeemeisen ongeveer? | |
-Dark_VisioN- | zaterdag 7 december 2002 @ 14:22 |
quote: quote:jullie hebben allebei mail ![]() | |
Skull-splitter | zaterdag 7 december 2002 @ 17:39 |
quote:jij ook.... | |
-Dark_VisioN- | zaterdag 7 december 2002 @ 17:58 |
quote:server is nu idd vol gewoon blijven proberen | |
Skull-splitter | zaterdag 7 december 2002 @ 18:57 |
Vanacht nog maar eens proberen dan ![]() | |
Skull | zaterdag 7 december 2002 @ 21:33 |
![]() Motion blur in actie. Zal de realiteit van het beeld ten goede komen. | |
Ajax_master | zaterdag 7 december 2002 @ 21:37 |
dam wat mooi!! ![]() Volgens mij heb je al een geoforce 4 minimaal nodig om deze screenies te bekijken | |
BierKoning | zaterdag 7 december 2002 @ 21:41 |
Is het ook al zon beetje bekend wat voor systeem eisen er zijn? En dan niet alleen maar de megaste eisen noemen, want ze maken heus geen spel die alleen op een radeon 9700 draait neem ik aan... Ikzelf heb een p4 2.4, 512 ddr, gf4 ti 4400, daar draait het wel op toch? | |
Skull | zaterdag 7 december 2002 @ 21:49 |
Het komt zonder kwaliteitsverlies naar de xbox dus ik hoef me nergens druk om te maken. | |
Skull-splitter | zaterdag 7 december 2002 @ 21:58 |
quote:Kweetniet, misschien koop ik hem wel dubbel ![]() | |
Wer-Al_Zwowe | zondag 15 december 2002 @ 01:20 |
Weet iemand misschien welke vijanden uit Doom 1 en 2 terug keren? | |
apengek | zondag 15 december 2002 @ 13:54 |
met mn radeon 9700 PRO | |
Trance4Ever | zondag 15 december 2002 @ 15:58 |
quote:Hij doet het ook op mn GF1 hoor, zelfs speelbaar ![]() | |
Disorder | zondag 15 december 2002 @ 16:14 |
quote:Bevestigd zijn in ieder geval Pinky (Bulldemon), Revenant, Archvile, Hellknight, Imp, Zombiesoldaten en er zijn al sketches opgedoken van een Arachnotron/Spider Mastermind (moeilijk te zien op artwork), Lost Souls en dat was het wel zo'n beetje. | |
apengek | zondag 15 december 2002 @ 18:53 |
weet iemand hoe je die fps boven in de hoek krijgt?????? | |
Skull-splitter | zondag 15 december 2002 @ 23:50 |
quote:Yeah, maar de alpha is standaard ingesteld op, schrik niet, low-res textures ![]() ![]() | |
apengek | dinsdag 17 december 2002 @ 22:58 |
nog nieuwe... als iemand er meer wil zeg het maar...![]() | |
Disorder | zaterdag 1 februari 2003 @ 19:15 |
Ik heb een nieuw screenshot uit een magazine weten te bemachtigen. Ik zou 'm hier natuurlijk kunnen laten zien, maar dat is in strijd met de policies, of niet? | |
Djaser | zaterdag 1 februari 2003 @ 20:15 |
He baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Doom !!!:r. | |
Skull-splitter | zaterdag 1 februari 2003 @ 22:01 |
quote:Gewoon posten, als het niet mag horen we het wel... Anders kun je me gewoon even mailen | |
Skull-splitter | zaterdag 1 februari 2003 @ 22:05 |
quote:Tijd voor je bedje.... (al moet ik zeggen dat ZELFS Doom3 het spaans benauwd gaat krijgen met games als Unreal2, Stalker ("Klassieke" render technieken: poly's, belichting en textures) en Far Cry (mooie crossbreed van poly-power, super AI, bumpmapping technieken, shaders, belichting, etc.) | |
Disorder | zondag 2 februari 2003 @ 03:06 |
quote: ![]() Mocht dit weggehaald worden, mail me dan even dat je het bestand wil (enter@softhome.net). Ik doe dit niet bij iedereen.. | |
Disorder | maandag 7 april 2003 @ 11:50 |
*KICK* Wired magazine heeft in de April editie nieuwe Doom III screens. Heeft iemand 'm al gekocht/gezien? | |
Strolie75 | maandag 7 april 2003 @ 12:20 |
Titel verandert. | |
apengek | maandag 7 april 2003 @ 13:36 |
ik wil ook weer graag spelen!! HINT ![]() | |
Oscar. | maandag 7 april 2003 @ 13:40 |
Microsoft wil Doom III als Xbox exclusive In de laatste editie van Wired Magazine staat een uitgebreid artikel over Doom III, het langverwachte grafisch mirakel van id Software. En in dit artikel worden een aantal nieuwe, interessante dingen over het spel onthuld. Het meest opzienbarende is wellicht dat Microsoft een bom duiten aan id Software geboden heeft om hen ervan te overtuigen om van Doom III een Xbox exclusive titel te maken. Carmack heeft echter altijd veel heil gezien in multiplatform opereren en denkt nog na over het aanbod. The latest issue of the Wired print magazine has a new article on the development of Doom III, id Software's upcoming and latest game in their celebrated first person shooter series. Among the more interesting tidbits in the article: Microsoft is offering lots of money to id to make an exclusive Doom III Xbox port (id hasn't decided yet if they will do so) and in addition to the already announced multiplayer add-on there will also be a single player mission pack for Doom III. There is also the possiblity of a program that could generate unique Doom III levels on the fly, according to the article.
Bron: Gamers.nl whahahahahahahhahahaha | |
keeskonijn | maandag 7 april 2003 @ 13:58 |
Exclusief onder de consoles ja. Voor de PC komt ie zowiezo uit. Alleen de PS2 en de GC krijgen hem mischien niet... Geeft niet want op de xbox zal het er goed uit zien, de andere consoles missen de kracht ervoor. | |
apengek | maandag 7 april 2003 @ 14:00 |
quote:nee helemaal exculsief voor de xbox!! dus niet voor de pc! | |
Tinus1983 | maandag 7 april 2003 @ 14:04 |
quote:dat laat ID software dus nooit gebeuren he... aan de PC markt is 100x meer te verdienen dan die 15 jarige krantenjongens met XBOX ![]() | |
apengek | maandag 7 april 2003 @ 14:06 |
quote:maar de lui met een pc kopieren wel flink! en MS heeft aardig veel geld... dus we wachten af | |
Bart9rulez | maandag 7 april 2003 @ 14:13 |
Zou k Doom III kunnen draaien op mijn pc?? P4 2.6 Ghz, 512 mb ddr-ram, ATI radeon 9000 128 mb.... Ik ben een btje bezorgd om me videokaart, voor de rest lukt t denk k wel :p Kan iemand mij trouwens ff een site mailen waar k die beta kan vinde ![]() ![]() | |
apengek | maandag 7 april 2003 @ 14:20 |
quote:alleen die videokaart weet ik niet... de rest is wel oke ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door apengek op 07-04-2003 16:38] | |
Oscar. | maandag 7 april 2003 @ 14:27 |
quote:op de pc makrt word 100 x meer gekopieerd ![]() ![]() ![]() | |
Djaser | maandag 7 april 2003 @ 15:36 |
houd het op de Xbox ![]() ![]() | |
Disorder | maandag 7 april 2003 @ 18:46 |
quote:Goed lezen, er staat 'port'. Wat dus betekend dat ie voor de volle 100% voor de pc uitkomt, en misschien alleen op de X-box onder de consoles (wat eigenlijk al min of meer bekend was). | |
ShadoW17 | maandag 7 april 2003 @ 18:54 |
quote:Ja indd, dat kan gewoon niet dat dit spel alleen op xbox uitkomt. Trouwens zoveel behoefte heb ik niet aan deze game. Kan ik me niet echt mee bezig houden. | |
err | dinsdag 8 april 2003 @ 18:00 |
quote:*gerustgesteld* Ik heb nog wel speciaal een nieuwe videokaart aangeschaft voor dit spel, wellicht wat vroeg, maar toch... | |
Captain-America | dinsdag 8 april 2003 @ 21:35 |
Wanneer komt die nu eigenlijk uit dan? | |
Skull-splitter | dinsdag 8 april 2003 @ 22:39 |
quote:Mag ik even vragen welk model? ![]() | |
V. | woensdag 9 april 2003 @ 10:01 |
quote:Ik mag toch hopen van wel... Wat zouden ze willen, daar bij Id, denk je? Jaren aan een spel werken dat door 100 mensen gespeeld zal worden? V. | |
err | woensdag 9 april 2003 @ 20:34 |
quote:Ati Radeon 9500pro | |
Skull-splitter | woensdag 9 april 2003 @ 20:38 |
quote:Met gamek, eh, gemak ![]() En jah, bij iD software hebben ze de eigenschap voor het tijdperk hoge eisen in te stellen | |
Disorder | donderdag 10 april 2003 @ 11:53 |
Allerlei leuke en interessante berichten over id Software en Doom III in het nieuwe Wired magazine. Hier volgt een korte samenvatting:quote:Bron: http://www.ownt.com/specials/2003/doom3/doom3.shtm | |
Strolie75 | donderdag 17 april 2003 @ 10:38 |
Artikel uit de Wired van deze maand.quote: | |
Disorder | donderdag 17 april 2003 @ 11:31 |
quote:Klinkt goed, hopelijk bedoelen ze met die SP-pack een paar Doom II stijl levels. Het lijkt me echt mooi om in een vernietigde stad met rokende gebouwen, lijken op straat en brandende huizen een co-op oorlog te voeren tegen demonen. | |
Skull-splitter | vrijdag 18 april 2003 @ 00:13 |
quote:Psst, Doom3 moet het juist meer van de creepy sfeer ipv eindeloze slachtingen hebben ![]() | |
Disorder | vrijdag 18 april 2003 @ 00:45 |
quote:Weet ik, maar het idee van coop-missie in een kapotgeschoten stad tegen Demonen van Doom vind ik über-über-übergeil!! Stel je het volgende eens voor, een nachtelijk stadsbeeld. Een verlaten kruispunt met slechtverlichte plekken. Maar dan aangevuld met plasmarifles, Barons of Hell, Imps, Pinky's en een Cyberdemon in gevecht met jouw 10 overige teammaten. Overal vlammen, explosies, vuurgevechten, aaaahhhh.. Heerlijk ![]() -edit- Een beetje alá die Terminator 2 intro dus eigenlijk, qua sfeer. [Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 18-04-2003 00:52] | |
Skull-splitter | vrijdag 18 april 2003 @ 08:37 |
quote:Mmmm, leuk idee jah, maar ik denk dat je dat met de Doom3 engine kunt schudden, gezien het ding echt indoor gebasseerd is.... | |
Disorder | vrijdag 18 april 2003 @ 10:46 |
quote:Ik denk dat dat een misverstand is. Niemand van id Software heeft zelf ooit gezegt dat het een indoorengine is en er zullen ook wat buitenlevels in Doom III zitten. Waar dat toch vandaan is gekomen weet ik nog steeds niet. Al zou het best eens zo kunnen zijn dat hij 'wat meer' geschikt is voor indoor. Misschien kunnen ze 'm daarna wat tweaken zodat het wel meer geschikt wordt voor outdoor. | |
Skull-splitter | vrijdag 18 april 2003 @ 15:28 |
Ben gewoon bang dat ie outdoor gewoon niet goed genoeg kan renderen, meer niet | |
Disorder | vrijdag 18 april 2003 @ 15:46 |
quote:Ja ik ook een beetje. Maar niet voor de outdoorlevels van het spel zelf. Dat zullen ze net zo lang tweaken tot het als een trein loopt. Ik hoop alleen dat mijn droom (outdoorgevechten in kapotte stad met demonen) nog wel gerealiseerd gaat worden.. Ooit. | |
Skull-splitter | vrijdag 18 april 2003 @ 17:14 |
quote:We zullen zien, ik hoop iig nog op een shooter ala "skynet" (antiek slecht spel met terminators) waarin het allemaal WEL goed eruitziet en dito klinkt... Om in de gaten te houden: http://dynamic.gamespy.com/~polycount/ubb/Forum2/HTML/006558.html?00010 | |
Disorder | zaterdag 26 april 2003 @ 12:45 |
Dit stond gisteren trouwens op Gamespy:quote:Interessant. | |
Trance4Ever | zondag 27 april 2003 @ 14:08 |
quote:die beta was op mijn p3 667 met gf1 nog speelbaar dus ik denk dat jou pc het makkelijk ana kan | |
Skull-splitter | zondag 27 april 2003 @ 14:09 |
quote:*speelbaar* yeah right... | |
Dragonetti | zondag 27 april 2003 @ 22:02 |
quote:Ik neem aan dat de engine getweaked zal zijn op het moment dat ie uitkomt... lijkt me toch zonde als er uiteindelijk toch te hoge systeem eisen zijn... Dan laat je toch denk ik een aardige "afzet" markt liggen ... lijkt mij | |
Skull | zondag 27 april 2003 @ 22:10 |
Zolang die op de xbox maar perfect draait dan hebben ze alle afzetmarkt die ze nodig hebben. Ik zou het doodzonde vinden als er content uitbleef omdat de pc eisen dan te hoog zouden worden. | |
Zooi | zondag 27 april 2003 @ 22:16 |
quote: | |
Wisp | zondag 27 april 2003 @ 22:30 |
quote:denk dat het eerder andersom zal zijn, zo'n xbox is maar een 733 mhz oid, natuurlijk wel getweaked voor alleen games, maar toch | |
Zooi | zondag 27 april 2003 @ 22:39 |
quote:Laat me raden, je hebt zelf geen xbox? Wat een bull.... Wat denk je nu zelf dat makelijk, c.q. beter te programmeren is? Een console met vastgestelde hardware of pc waarbij god mag weten voor configuraties zijn? | |
Trance4Ever | zondag 27 april 2003 @ 22:51 |
quote:Ik heb de beta uitgespeeld, ok op 10 fps (op sommigse stukke 1f p3s) maar het was te doen Je kan die beta zelf op een TNT1 kaart draaien | |
Skull-splitter | zondag 27 april 2003 @ 23:25 |
quote:Een non stabiele framerate, en ZEKER onder de 18 is gewoon NIET speelbaar... En het is de normal/bumpmapping die je het meeste gaat missen in Remember Quake3: was op zijn allermooist alleen speelbaar met het nieuwste van het nieuwste, zo ook weer met andere engines van Id software... | |
Skull-splitter | zondag 27 april 2003 @ 23:26 |
quote:Maakt geen flikker uit, ik heb een Xbox en ik zie ECHT wel het verschil tussen Xbox en PC in splinter cell, om maar een voorbeeld te noemen... Xbox KAN heel veel, maar PC blijft een kleine voorsprong behouden door updates, upgrades en tweaking... | |
Zooi | zondag 27 april 2003 @ 23:38 |
quote:Het gaat om een stabiele versie niet om een uber pc config die toevallig net wat beter kan draaien. boe fucking hoe.... Het spijt me zeer maar een argument als kloksnelheid van een console aanbrengen om hiermee aan te geven dat een console het niet kan winnen van een pc is complete bullshit. | |
Dragonetti | zondag 27 april 2003 @ 23:54 |
quote:Als ik even ertussen mag komen... Mijn mening: Het feit blijft, des te meer ontwikkelingen in hardware (video kaarten) en het inspelen van de software erop (direct X e.d.) zorgen ervoor dat spellen mooier en mooier kunnen worden. Dus betere hardware i.c.m met de goeie drivers (en i.c.m direct X) maken het dus wel mogelijk om een steeds mooiere spellen te maken. Maar vergis je niet in de XBOX ik zie vaak in reviews dat men zegt dat met dit spel het onderste uit de kan wordt gehaald uit de XBOX... ik geloof daar niet zoveel van...natuurlijk is er een grens en als ik eerlijk mag zijn zijn dan zal die grens wel DOOM 3 zijn denk ik. Natuurlijk met slim programmeren kom je ver, maar je hardware vormt ook een restrictie, het slim programmeren houdt een keer op... maar niet zo snel als mensen denken...de XBOX kan nog wel ff mee naar mijn mening... | |
Legion_ | maandag 28 april 2003 @ 01:57 |
Ik heb de alpha op de pc staan en het een half jaar geleden in aktie gezien wow die game is mooi om van te ![]() | |
NiGeLaToR | dinsdag 29 april 2003 @ 00:33 |
quote:Alleen een beetje apart hoe het met de resources omgaat ![]() Ik had na een minuut of 5 al 2500Mb geheugen gebruik.. das 2gb te veel volgens m'n pc, dus toen haalde ik maar 5 fps.. toen er nog mem was ging het met 10~12 ofzo. Tis wel.. tjah.. gedetailleerd, maar nog niet echt mooi. Komt vast nog wel ![]() | |
Nyles | dinsdag 29 april 2003 @ 13:02 |
Volgens mij zitten er in die alpha nog teveel errors/bugs , want ik heb een flinke pc staat thuis, amar als d'r plotseling een monster tevoorshcijn komt heeft ie et toch wel errug moeilijk (XP177@2100 512MB Radeon 9700) Aan Doom 3 moet nog flink wat gesleuteld worden. | |
Trance4Ever | dinsdag 29 april 2003 @ 16:45 |
Ik heb de game op verschillende PCs gespeeld en vind de graphics wel een beetje tegen vallen, het had zeker niet de WOW factor van Unreal 2. Die per-pixel lighting is erg geschikt om geometry te 'faken'. Dit is leuk voor dingen die je van ver af ziet, maar als je dichtbij komt ziet het er niet uit. Die self-shadow engine is daartegen wel erg mooi ![]() | |
Disorder | dinsdag 29 april 2003 @ 16:55 |
WTF? Ik vind Unreal 2 vergeleken met Doom III gewoon een heel stuk minder mooi. | |
Skull-splitter | dinsdag 29 april 2003 @ 20:15 |
quote:Psst, zet handmatig (via doom.cnf ofzow) eens de details omhoog... ![]() | |
Strolie75 | woensdag 30 april 2003 @ 10:34 |
Zojuist dit book besteld. Enkele stukken kun je hier lezen: | |
Disorder | woensdag 30 april 2003 @ 22:38 |
Nieuw screenshot + interview met Tim Willits op: http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/preview_6026019.html Screenshot heeft al eerder in een magazine gestaan, maar is dus nu officiëel gereleased op het web. Even een paar interessante quotes uit het interview: Over singeplayer: quote:Over multiplayer: quote:Miscellaneous: quote: quote: | |
Anvile | woensdag 30 april 2003 @ 23:00 |
quote:tis een alpha, slimbo. ![]() quote:waar hebbie het over man? unreal 2 zag er echt niet zo mooi uit ![]() ik bedoel.. wel mooi, maar niet zo vet als doom3, en toen we doom 3 zagen was dat in de alpha, en unreal 2 is klaar! do the math.. | |
Bastard | woensdag 30 april 2003 @ 23:02 |
Istie al uit? ![]() | |
Salteh | donderdag 1 mei 2003 @ 01:23 |
quote: | |
Dragonetti | zondag 4 mei 2003 @ 20:59 |
De volgende interview is ook wel interessant: Gamespot.nl Doom III Interview Ik moet die game gewoon hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! qoute:
. . .
ja ja ja ja ja ... er kan nog van alles gebeuren...m.b.t. uitstel e.d. ... | |
Skull | zondag 4 mei 2003 @ 22:39 |
gamespot .nl ![]() | |
Dragonetti | zondag 4 mei 2003 @ 23:21 |
quote:gamespot.COM interview nu tevreden... sinds dat ze het "abonnement" hebben ingevoerd, komt ik er niet zo vaak meer...ja...ik weet, het is schandalig dat ik daardoor minder op die site ben... | |
Skull | zondag 4 mei 2003 @ 23:25 |
Nee dat niet, alleen de nederlandse versie is compleet ruk. | |
Dragonetti | zondag 4 mei 2003 @ 23:32 |
quote:ohw sorry ik heb je verkeerd begrepen...ik vind het ook echt niks.... de .com site vond ik echt cool. gamespot.com is eigenlijk nog steeds cool, alleen heleboel is 'payed content'... jammer maar begrijpelijk...en irritant | |
Disorder | zondag 11 mei 2003 @ 12:23 |
![]() Een nieuwe wallpaper doemt uit het niets op. Is dit gemaakt door een Doomfanaat of is dit echt het nieuwe logo van Doom III? Er zou namelijk wel een verandering in het logo komen zoals we dat al op de vorige E3 hebben kunnen zien. | |
Disorder | maandag 12 mei 2003 @ 20:29 |
Er is vandaag een nieuw artikel verschenen. Hier wat leuke en interessante punten:quote:Dat klinkt interessant. quote:Dat lijkt op een bevestiging van de terugkeer van óf de Arachnotron, óf de Spider Mastermind. Van die laatste was al een conceptschets bekend, dus die zal er haast zeker wel in zitten. quote:Dat betekent als je het mij vraagt dat die hele X-box deal niet door is gegaan. Lees het zelf op: http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/usatoday/20030512/en_usatoday/5148497 | |
Dragonetti | dinsdag 13 mei 2003 @ 00:34 |
"...Many are expected to do so again for the for-now PC-only Doom III...." Ene kant goed nieuws...maar gaan de systeem eisen daardoor niet uiteindelijk omhoog? Trouwens: Gaat Nine Inch Nails nu voor zeker de muziek doen? doomworld => doom 3 CTRL + F "music" quote:Sjezus man...laat die gasten ff opschieten...dit lijkt wel een soort gigantisch lange voorspel nu... ![]() | |
Disorder | dinsdag 13 mei 2003 @ 07:38 |
quote:De laatste keer dat ik er iets over gelezen heb bleek nog steeds dat Trent Reznor de muziek en geluiden zou doen. Maar het is weer wat verwarrender geworden toen een paar maanden geleden bleek dat id Software naar een extra geluidstechnicus zocht. Ik weet het ook niet meer. | |
Disorder | dinsdag 13 mei 2003 @ 12:32 |
Twee nieuwe screenshots: Blijkbaar kijken we dus wel naar het nieuwe logo. Ik vond die andere mooier. En wie heeft hier een Gamespotaccount? Die mensen kunnen namelijk een nieuw filmpje downloaden van: http://www.gamespot.com/pc/action/doom3/media.html -edit- Iemand met een IGN Insider's account misschien? Dat kun je dan downloaden. [Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 13-05-2003 13:31] | |
Disorder | dinsdag 13 mei 2003 @ 13:39 |
http://www.shackspace.com/~break@shackmail.com/doom3xbox.mov I RULE!! I RULE!! I RULE!! | |
Cheiron | dinsdag 13 mei 2003 @ 17:37 |
quote:Gaat niet van harte.. -edit- Nu wel: sjoe roel! [Dit bericht is gewijzigd door Cheiron op 13-05-2003 17:38] | |
Disorder | dinsdag 13 mei 2003 @ 17:38 |
quote:Kijk anders even op Shacknews onder de Evening Readings. Daar staat misschien een mirror. Hier alvast wat screens uit de trailer (die opgenomen is van een scherm). http://www.nofrag.com/news/mai2003/13/5968.html | |
Cheiron | dinsdag 13 mei 2003 @ 17:46 |
Dat zag er supercool uit! Als dat geen spannend spel wordt weet ik et niet meer ![]() | |
Disorder | dinsdag 13 mei 2003 @ 17:47 |
quote:Imps die over het plafond kruipen, dat vond ik dus echt heel gaaf. En die Hellknight die de chainsawzombie keihard aan de kant smijt! http://www.shackspace.com/~kronologik@shackmail.com/e3-doom3trx1_qt.zip | |
Skull-splitter | dinsdag 13 mei 2003 @ 18:28 |
Hmm, getting interesting again... | |
JCSF | dinsdag 13 mei 2003 @ 19:22 |
quote:Dat ziet er ontzettend gaaf uit! ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 13 mei 2003 @ 19:25 |
Fuck... Nou weet ik het even niet meer: Far Cry of Doom3 technisch superieur, en geschikt voor een AvP titel, want dit ziet er toch wel ziekelijk gaaf uit mensen... | |
Dragonetti | dinsdag 13 mei 2003 @ 20:52 |
quote:zoals Palmer zei in "the thing", na het zien van een lopende onthoofde hoofd in de vorm van een spin: "you gotta be fucking kidding" Die gasten gaan het gewoon weer doen! Ik moet ineens denken aan de url: "Releasing the beast" ... hiermee refereerde men naar het moment toen ze DOOM 1 wilde uitbrengen voor de grote publiek... voor de geïnteresseerden: | |
Skull | woensdag 14 mei 2003 @ 00:49 |
Wat een spannend verhaal ![]() | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 09:30 |
quote:Wat is er mis mee? | |
Skull | woensdag 14 mei 2003 @ 11:42 |
quote:Uhm een beetje erg overdreven geschreven misschien. Hevig gedramatiseerd. | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 11:46 |
quote:Maar wat is er dan gedramatiseerd? | |
_dazzling | woensdag 14 mei 2003 @ 11:46 |
hmzz vetjes.... brengen ze doom 3 ook uit op x-box? | |
Skull | woensdag 14 mei 2003 @ 12:17 |
quote:Ja als ik dat nog moet gaan uitleggen. ![]()
| |
Steve-O | woensdag 14 mei 2003 @ 12:32 |
Zit er echt mooi uit ![]() Alleen jammer dat je het alleen goed kan spelen met een Geforce FX 5900 256mb ddr en een Radeon 9800 256 mb ddr ![]() | |
Skull | woensdag 14 mei 2003 @ 13:15 |
Of 1 xbox ![]() | |
Ez3 | woensdag 14 mei 2003 @ 13:18 |
quote:Alsof je met een Radeon 9700Pro niet kan spelen ![]() | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 13:20 |
quote:Nou, blijkbaar snap ik dus niet wat je zegt. | |
Steve-O | woensdag 14 mei 2003 @ 15:08 |
quote:Nee dan heb je een framerate van onder de 10 ![]() niet speelbaar dus ![]() | |
Robhimself | woensdag 14 mei 2003 @ 15:32 |
quote:Wat een lulkoek. Dat kan je niet eens zeggen, gezien het feit dat het spel niet eens de gold status heeft bereikt en niemand dus het uiteindelijke product heeft kunnen spelen. Daaaaaaag theorie!! ![]() | |
Skull | woensdag 14 mei 2003 @ 16:12 |
quote: ![]() Laat ik dan ff een stukje quoten quote:Nu dan duidelijk? | |
HeatWave | woensdag 14 mei 2003 @ 16:15 |
kan me niet voorstellen dat je met een 9700pro geen DoomIII kan spelen, dan is het spel nu al een flop denk ik. De engine uit de demo was waarschijn dermate rot nog dat het nergens lekker draaide. Ik zeg niet dat je het met een gf4mx lekker kan spelen maar met een radeon 9500/GF4 4200 moet het toch echt wel draaien, anders koopt niemand het..... het moet toch evt ook op de Xbox kunnen draaien? | |
apengek | woensdag 14 mei 2003 @ 16:16 |
quote:nou bij mij speelde hij verdomd goed met mn radeon 9700 PRO! (de alpha dan he) | |
apengek | woensdag 14 mei 2003 @ 16:17 |
quote:hij is officieel aangekondigd op de E3 voor de xbox! | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 16:29 |
Heren, ik ken genoeg mensen die een Geforce 4 hebben en zeer goede framerates haalden met de alpha. Dat ie niet goed zou draaien met een 9700 is dikke lulkoek. | |
HeatWave | woensdag 14 mei 2003 @ 16:30 |
quote:precies, nou dan kan die Engine nooit zo heel erg veel eisend zijn, want met een beetje PC/GPU trek je de XboX er makkelijk uit.... gaat allemaal goed komen! | |
Salteh | woensdag 14 mei 2003 @ 16:36 |
quote:http://tau12.pair.com/sysdoc/graphic/20030512/images/image061.gif Juist.. | |
apengek | woensdag 14 mei 2003 @ 16:51 |
quote:ik zat ook steeds tegen de frame limiter aan bij de alpha ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 14 mei 2003 @ 18:01 |
quote:Meneer heeft ook een grafiekje verkeerd bekeken: De GFFX 5900 trekt weliswaar een redelijke 29,5 FPS, maar das wel op 1600*1200 (trekt mijn monitor niet eens lekker) 8x Anioso en volgens mij zelfs FSAA... De alpha gaat redelijk tot zeer goed op een Radeon9700 Pro | |
Dragonetti | woensdag 14 mei 2003 @ 18:06 |
quote:Er stond in die link zelf "zie onderaan"....je klikt op die link en gaat naar beneden en dan zie je een link "releasing the beast"... (het ging om die link het stuk tekst dat na die link kwam als er op klikte...) Als je het nu leest, lijkt het overdreven... maar heb je wel enig idee wat voor impact die spel heeft gehad toen die uitkwam...daar ging het mij om, en daarom dus ook gedachte van "als ze deze beest loslaten voor het grote publiek"... gewoon een gedachte die ik had...erg he... ...volgens mij had jij mij niet begrepen... | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 18:08 |
Er is een nieuw filmpje uit met nog meer nieuwe Demonen. Het bestand is te vinden op Gamespot en Gamespot ligt nu plat ![]() | |
Dragonetti | woensdag 14 mei 2003 @ 18:17 |
quote:- hij draait goed op de XBOX (als ik het goed heb gelezen) - en als je het vanuit de afzetmarkt perspectief bekijkt... ...Dan mag je er wel van uit gaan dat de eisen niet extreem hoog liggen voor de video kaart, lijkt mij edit: een optimale engine doet wonderen | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 18:43 |
W00t! Nieuw filmpje met nieuwe Demonen en andere leuke dingen: http://games.tiscali.cz/clanek/dl.asp?id=5504 Kom 'm halen nu het nog kan. Gamespot lag net al plat, dus wie weet komen ze nu naar Tiscali, snel snel. | |
Skull | woensdag 14 mei 2003 @ 18:43 |
quote:Die link die jij bedoelt is naar hetzelfde stukje alleen de volgende pagina. ![]() Ha ha euh | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 19:04 |
quote:Eigenlijk dezelfde trailer, maar met een stuk of 5 nieuwe stukjes erbij die zeker de moeite waard zijn. Inclusief een demonische baby! | |
Markster | woensdag 14 mei 2003 @ 19:11 |
Zit ik hier met me gf3 ![]() | |
Dragonetti | woensdag 14 mei 2003 @ 19:13 |
quote:euhhh...ok... ![]() | |
Dragonetti | woensdag 14 mei 2003 @ 20:28 |
quote:net gezien... met als reactie: 1e trailer was 1:06, deze was 2:53 zit flink wat meer tussen + geluid (muziek!)... | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 20:37 |
quote:De scene met de rondvliegende lijken is bizar. En die baby is gewoon supereng. -edit- copy paste link. | |
Dragonetti | woensdag 14 mei 2003 @ 20:52 |
quote:Als dit spel het niet wordt dan weet ik het zelf ook niet meer...
Genoeg spellen die onder hun eigen hype neer zijn gegaan...dat mag met deze niet gebeuren...!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 14-05-2003 20:54] | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 20:53 |
quote:Het lijkt me heel sterk dat die spinachtigen de nieuwe arachnotrons zijn, aangezien die meer van metaal waren gemaakt en toch aanzienlijk groter waren. | |
Dragonetti | woensdag 14 mei 2003 @ 21:02 |
quote:In de oude doom (1 & 2) hadden bepaalde monsters een vlees en metaal combinatie (die spin en de baron von hell of zo iets) Dat vond ik zo bizar gedaan toen, er waren volgens mij meerdere monsters die de vlees metaal combinatie hadden maar dat weet ik niet zeker. Want zeg nou eerlijk, zo een spel als deze speel je toch voor het claustrofobische-horror gevoel?! (i.c.m de schrik effecten) | |
Markster | woensdag 14 mei 2003 @ 21:53 |
quote:aan zulke spellen kan je bijna geen plezier meer beleven ![]() | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 22:20 |
quote:Echt wel. Ik speel Doom en Doom II nog bijna wekelijks (geen grap). | |
Steve-O | woensdag 14 mei 2003 @ 23:08 |
quote: ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 14 mei 2003 @ 23:11 |
quote:1600*1200, 4x (FS)AA, 8X Ani ![]() ![]() Op 1024*768, non-FSAA, non-Ani moet dat dus goed te doen zijn | |
Steve-O | woensdag 14 mei 2003 @ 23:13 |
quote:Iedereen speelt op andere resolutie ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 14 mei 2003 @ 23:18 |
quote:neemt niet weg dat de kaarten in kwestie op belachelijk hoge instellingen zijn getest, dus fuck op met je gezeik op lage specs ![]() | |
apengek | woensdag 14 mei 2003 @ 23:19 |
mijn tft gaat toch niet hoger dan 1024*768 |