Motion blur in actie. Zal de realiteit van het beeld ten goede komen.
Ikzelf heb een p4 2.4, 512 ddr, gf4 ti 4400, daar draait het wel op toch?
quote:Kweetniet, misschien koop ik hem wel dubbel
Op zaterdag 7 december 2002 21:49 schreef Skull het volgende:
Het komt zonder kwaliteitsverlies naar de xbox dus ik hoef me nergens druk om te maken.
quote:Hij doet het ook op mn GF1 hoor, zelfs speelbaar
Op zaterdag 7 december 2002 21:37 schreef Ajax_master het volgende:
dam wat mooi!!Volgens mij heb je al een geoforce 4 minimaal nodig om deze screenies te bekijken
quote:Bevestigd zijn in ieder geval Pinky (Bulldemon), Revenant, Archvile, Hellknight, Imp, Zombiesoldaten en er zijn al sketches opgedoken van een Arachnotron/Spider Mastermind (moeilijk te zien op artwork), Lost Souls en dat was het wel zo'n beetje.
Op zondag 15 december 2002 01:20 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Weet iemand misschien welke vijanden uit Doom 1 en 2 terug keren?
quote:Yeah, maar de alpha is standaard ingesteld op, schrik niet, low-res textures
Op zondag 15 december 2002 15:58 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Hij doet het ook op mn GF1 hoor, zelfs speelbaar
quote:Gewoon posten, als het niet mag horen we het wel...
Op zaterdag 1 februari 2003 19:15 schreef Disorder het volgende:
Ik heb een nieuw screenshot uit een magazine weten te bemachtigen.
Ik zou 'm hier natuurlijk kunnen laten zien, maar dat is in strijd met de policies, of niet?
Anders kun je me gewoon even mailen
quote:Tijd voor je bedje....
Op zaterdag 1 februari 2003 20:15 schreef Djaser het volgende:
He baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Doom !!!:r.
(al moet ik zeggen dat ZELFS Doom3 het spaans benauwd gaat krijgen met games als Unreal2, Stalker ("Klassieke" render technieken: poly's, belichting en textures) en Far Cry (mooie crossbreed van poly-power, super AI, bumpmapping technieken, shaders, belichting, etc.)
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 22:01 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Gewoon posten, als het niet mag horen we het wel...
Anders kun je me gewoon even mailen
Mocht dit weggehaald worden, mail me dan even dat je het bestand wil (enter@softhome.net). Ik doe dit niet bij iedereen..
Wired magazine heeft in de April editie nieuwe Doom III screens. Heeft iemand 'm al gekocht/gezien?
The latest issue of the Wired print magazine has a new article on the development of Doom III, id Software's upcoming and latest game in their celebrated first person shooter series. Among the more interesting tidbits in the article: Microsoft is offering lots of money to id to make an exclusive Doom III Xbox port (id hasn't decided yet if they will do so) and in addition to the already announced multiplayer add-on there will also be a single player mission pack for Doom III. There is also the possiblity of a program that could generate unique Doom III levels on the fly, according to the article.
Verder is er te lezen dat er mogelijk een programma bij Doom III komt dat on the fly levels voor het spel zal kunnen genereren. Of Doom III oneindig veel spelplezier op de Xbox gaat worden of dat dit alles op een sisser uitloopt zullen we binnen afzienbare tijd te weten komen.
Bron: Gamers.nl
whahahahahahahhahahaha
let it happen!!!!!
quote:nee helemaal exculsief voor de xbox!! dus niet voor de pc!
Op maandag 7 april 2003 13:58 schreef keeskonijn het volgende:
Exclusief onder de consoles ja.
Voor de PC komt ie zowiezo uit. Alleen de PS2 en de GC krijgen hem mischien niet...
Geeft niet want op de xbox zal het er goed uit zien, de andere consoles missen de kracht ervoor.
quote:dat laat ID software dus nooit gebeuren he... aan de PC markt is 100x meer te verdienen dan die 15 jarige krantenjongens met XBOX
Op maandag 7 april 2003 14:00 schreef apengek het volgende:[..]
nee helemaal exculsief voor de xbox!! dus niet voor de pc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |