quote:Raad eens waar die rar vandaan komt
Op maandag 4 november 2002 18:19 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
Martin
[Dit bericht is gewijzigd door Salteh op 05-11-2002 00:09]
quote:Dank U.
Op maandag 4 november 2002 22:49 schreef StefanFM het volgende:[..]
zeer strak
Verdomde mooi gemaakt trouwens, scary
Plasmagun:
Doom3 BFG: (alleen loopt game nu vast na het schieten van de BFG
)
quote:Heb je al op de dozen gelet die op de rekken liggen? En die ton die van de trap af dendert? Er hangt echt een geavanceerde physics engine achter. En de schaduwen.
Op woensdag 6 november 2002 10:48 schreef donald_dick het volgende:
bij mij loopt ie wel goed, maar ik ind er nou nisk bijzonders aan
heb trouwens een fix gedownload...maar ikzie geen verschil
Dat doet UT2003 ze niet na. UT2003 maakt gebruik van methoden die al lang bestaan, maar 't ziet er nu beter uit omdat de gemiddelde gamer een videokaart heeft die meer details aan kan. Maar het principe van 't tekenen van die graphics is hetzelfde gebleven.
Dit is bij Doom3 verbeterd/anders/vernieuwd... zeg maar: de volgende stap. Over een jaar (of 2) gebruikt iedere game die methode... wedden?
Verklaar u nader..........
quote:Wauw, wat gaaf Martin!
Op vrijdag 1 november 2002 01:01 schreef kastanova het volgende:[..]
Naja, zoals ik dus al zei (
), op Imesh is een ingame video van Doom III te vinden voor de mensen die nu nog niet geloven dat de beta uit is
Martin
Jaytje
Iemand een idee
quote:Romero werkt al jaren niet meer voor ID
Op zaterdag 9 november 2002 11:19 schreef -mainframe- het volgende:
laat de john's & romero, de boel eerst maar ff fine tunen, en dan zie ik wel verder ...
quote:Wat zeg ik nou? Als dit ding uitkomt, over minstens 6 maandjes, hoogst waarschijnlijk meer dan dat dus, zijn er legio nieuwe dingen op de gebieden die ik net noemde te krijgen, dus koop ik DAN pas het nieuwste vant nieuwste, omdat het nu gewoon geen zin heeft
Op zaterdag 9 november 2002 11:19 schreef -mainframe- het volgende:
laat de john's & romero, de boel eerst maar ff fine tunen, en dan zie ik wel verder ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |