Cockturd pls, ga gewoon kuttopics openen ofzo, maar kom hier niet miepenquote:Op woensdag 26 november 2014 12:37 schreef Copthorne het volgende:
Terechte klacht. Johan is een opportunistische zakkenvuller geworden die links en rechts (televisiespotje hier, boekje van zijn eigen uitgeverij daar) zijn zakken vult.
En ja, ik ben een VI-kijker van het eerste uur (ik keek al Voetbal Insite in 2003 met Genee, Derksen en Hans Kraay sr.).
Waar bemoei jij je mee? Ik reageer op een topic van een ander.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cockturd pls, ga gewoon kuttopics openen ofzo, maar kom hier niet miepen
Voetbal/TV is zijn werk. Niks mis mee. Iemand die in zijn vrije tijd dingen doet voor andere: Heldquote:Op woensdag 26 november 2014 12:37 schreef Copthorne het volgende:
Terechte klacht. Johan is een opportunistische zakkenvuller geworden die links en rechts (televisiespotje hier, boekje van zijn eigen uitgeverij daar) zijn zakken vult.
En ja, ik ben een VI-kijker van het eerste uur (ik keek al Voetbal Insite in 2003 met Genee, Derksen en Hans Kraay sr.).
Dat laatste is zeker relevant, want ik heb de omslag meegemaakt.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Voetbal/TV is zijn werk. Niks mis mee. Iemand die in zijn vrije tijd dingen doet voor andere: HeldOok artiesten promoten in zijn programma. Danny Vera op de kaart gezet
En dat jij kijker van het eerste uur bent, is totaal niet rullevant.
Hij gaat met z'n tijd mee. Had Sjek ook moeten doen.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker relevant, want ik heb de omslag meegemaakt.
Hij doet wat hij anderen altijd heeft verweten: zijn zakken vullen. Hij zet zijn vaantje naar de wind en dat is juist iets dat hij nooit heeft gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij gaat met z'n tijd mee. Had Sjek ook moeten doen.
Hij geeft toe dat hij dingen gewoon ordinair voor het geld doet. Mensen als Guus Hiddink zeggen dat ze het doen om ziekenhuizen op te zetten in Rusland. Of omdat het voetbal daar zo goed is. Hij verwijt die mensen dat ze het niet gewoon toegeven.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hij doet wat hij anderen altijd heeft verweten: zijn zakken vullen. Hij zet zijn vaantje naar de wind en dat is juist iets dat hij nooit heeft gedaan.
Dat siert hem (alhoewel het helemaal hypocriet zou zijn als hij dezelfde teksten als bijvoorbeeld Hiddink zou spuien). Maar ook steeds die boekjes van Van Egmond, die door de uitgeverij van zijn dochter worden uitgegeven, omhoog houden, please.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij geeft toe dat hij dingen gewoon ordinair voor het geld doet. Mensen als Guus Hiddink zeggen dat ze het doen om ziekenhuizen op te zetten in Rusland. Of omdat het voetbal daar zo goed is. Hij verwijt die mensen dat ze het niet gewoon toegeven.
Jan Boskamp is ook een zakkenvuller geweest. Geeft hij ook toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |