Dat heb ik geprobeerd inderdaad, maar daarmee verboog de fitting ook heel erg. Hij werd zeg maar ovaal ipv dat 'ie mee draaide..quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:53 schreef gianni61 het volgende:
niet knijpen met de tang, maar de platbektang in fitting spreiden en dan draaien.
wel uitkijken met evt achtergebleven glas. en natuurlijk de stroom af zetten
moet ook niet voor aan de rand draaien. boven is de fitting sterker / vervormd minderquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:55 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd inderdaad, maar daarmee verboog de fitting ook heel erg. Hij werd zeg maar ovaal ipv dat 'ie mee draaide..
Draaien lukt in ieder geval niet; t buigt en doet (ik heb niet doorgebogen tot een ovaal hoor) maar draaien doet het niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ook niet voor aan de rand draaien. boven is de fitting sterker / vervormd minder
is die nu al ovaal dan? dan ben je natuurlijk verder van huis.
Een LEO dus.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:20 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Draaien lukt in ieder geval niet; t buigt en doet (ik heb niet doorgebogen tot een ovaal hoor) maar draaien doet het niet.
Leuk dat mn vriend de lamp altijd zo aandraait..
PICS!!!quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:02 schreef Lienekien het volgende:
Of er een aardappel in duwen en dan eruit draaien.
Na een hoop gedoe is het gelukt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:22 schreef Gieliovd het volgende:
Puntbektang werkt prima. Voorheen tientallen van dit soort situaties gehad toen ik een winkel beheerde.
Prutsers draaiden altijd de lampen erg vast en klapten.
Gewoon pakken en draaien. Lukt dat niet dan vouw je dat hoedje tot een driehoek en draai je hem erui .
Waarschijnlijk zit het nu klem. Alu heeft hoge frictie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |