Grapje zeker?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:24 schreef remlof het volgende:
Leuk Quinsy in Oog in Oog
Ik mag 'm wel.
Dit dus.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef Tem het volgende:
Het gaat Quinsy voornamelijk om Quinsy volgens mij.
Hij draaft af en toe een beetje door maar ik vind 'm wel sympathiek.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Die gast heeft echt het minst likeable karakter dat ik ooit heb gezien.
De Amerikaanse ambassade in Den Haag een optie? Is goedkoper.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef TLC het volgende:
Stuur Quincy naar de VS en geef hem een speelgoedpistooltje mee
Waarom anders. Hij is een mislukt ''kunstenaar'', waar nooit iemand van had gehoord totdat hij met deze branie kwam.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:26 schreef Tem het volgende:
Het gaat Quinsy voornamelijk om Quinsy volgens mij.
Een uur of twee ofzo, soms sneller.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef SuicideErrorist het volgende:
Weet iemand hoe laat (of hoeveel later) programma's doorgaans op de site van de NPO verschijnen?
Ah ok, straks dan maar even vanaf het begin checken. Bedanktquote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Een uur of twee ofzo, soms sneller.
Sympathiek? Een relnicht type Albert Verlinde is het.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij draaft af en toe een beetje door maar ik vind 'm wel sympathiek.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar alleen hij mag anti-piet shirtjes verkopen, hij moet er tenslotte ook wel aan blijven verdienenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Quincy laughing his way to the bank.
Jammer dat zijn simpele medestanders niet inzien dat het puur om financieel gewin gaat. Columnpjes, gedichtjes, debatjes.. val niet voor zijn snode plannen..
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |