abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147054433
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het hangt er van af wat voor andere gevolgen deze handelingen van de media hebben, zoals het aanpassen van het uiterlijk van ZP die dan geen ZP meer is maar enkel P, omdat de media het zo uitvergroten.

Of omdat jij en vele anderen er standaard hysterisch op reageren? Dat maakt het voor de media immers ook interessant om er over te berichten...

quote:
Al met al is het natuurlijk best wel achterlijk dat er nu een gevecht gaande is over ZP in plaats van het gewoon te accepteren zoals het is en elke lokale Sinterklaas-organisator te laten bepalen hoe ze het vormgeeft. Ik vind wel dat heel Nederland zich mag bemoeien met die ene NPO-Sinterklaas-intocht aangezien die nu eenmaal op de staatstelevisie wordt uitgezonden.
Een paar weken terug wou je het nog in wetten of regels vastleggen. Blij dat je iets bent bijgedraaid. Dit moet je namelijk juist niet politiseren.

En staatstelevisie? Rutte bepaalt geheel wat de publieke omroepen uitzenden?
pi_147054454
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik kan niet over anderen spreken. Er is natuurlijk altijd een extremistisch deel maar er zijn ook veel normale mensen die niet racistisch zijn (of anderszins een tunnelvisie hebben zoals Bluesdude en Ceberut).
Die laatste twee sporen niet maar in het andere hysterische kamp is dat niets beter...
pi_147055606
quote:
2s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die laatste twee sporen niet maar in het andere hysterische kamp is dat niets beter...
jezus man....... ik spoor meer dan jou.Ik zit niet in een hysterisch kamp, daarintegen
jij valt te vaak ongenuanceerd een topic binnen. Ik ben scherp, maar jij zit te vaak over de grens.
Zie je niet zelf hoe generaliserend je bent. Zo kende ik je vroeger niet. (voor je modschap) Jammer... het fokvirus heeft je dus toch gesloopt uiteindelijk
pi_147055645
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik kan niet over anderen spreken. Er is natuurlijk altijd een extremistisch deel maar er zijn ook veel normale mensen die niet racistisch zijn (of anderszins een tunnelvisie hebben zoals Bluesdude en Ceberut).
Kijk eens in de spiegel en zie die tunnel in de eigen oog
pi_147055739
Fucking hell, verstandelijk gehandicapten praten nog beter Nederlands.

Niw:

pi_147058181
quote:
2s.gif Op donderdag 27 november 2014 13:59 schreef 99.999 het volgende:
En staatstelevisie? Rutte bepaalt geheel wat de publieke omroepen uitzenden?
De overheid kan pretty much de omroepen opdragen om iets wel of juist niet te doen door te dreigen anders te korten.
Ik denk niet dat het toeval is dat de omroepen zoveel zijn gekort in zo'n korte tijd, dat tegelijkertijd juist de twee betere en internationaal onderscheiden actualiteitenprogramma's zijn afgeschaft terwijl het inferieure Eenvandaag mocht blijven bestaan en dit nadat de politici zo hevig klaagden over het kritische volgen door de media en de sarcasme op de NPO.
Het kan allemaal toeval zijn, ik geloof het niet. Let wel, de bezuiniging was meer dan evenredig, dus niet volledig door de crisis te verklaren.

Los hiervan, principieel gezien mag je het staatstelevisie noemen als het door de staat wordt gefinancierd. Het kijk- en luistergeld moet gewoon weer terug worden ingevoerd. Daar was niets mis mee, de inning was alleen onnodig omslachtig. Je kan dat ook innen via de kabelmaatschappijen die per abonnee dat bedrag betalen en dit doorrekenen in de prijs. Je hebt daar nauwelijks administratie voor nodig. Mensen die geen abo hebben bij een kabelmaatschappij maar online willen kijken kunnen specifiek hiervoor een lidmaatschap kopen bij de NPO zelf terwijl de mensen die wel een abo hebben bij de kabelmaatschappij via de kabelmaatschappij een inlogcode krijgen. Prima systeem toch? Je kan enkel de onafhankelijkheid van de NPO garanderen als die NPO niet van de overheid is, dus niet door de overheid wordt bekostigd.

Maar goed, dit is voor hier teveel offtopic. Indien jij hier verder over wil discussiëren dan stel ik voor dat we dit in een andere draad doen. Als ik het mij goed herinner bestaat er al minstens een voor. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147059781
Het is gewoon een vrij belachelijke term. Je suggereert er namelijk iets mee wat totaal niet speelt.
pi_147060203
quote:
2s.gif Op donderdag 27 november 2014 17:08 schreef 99.999 het volgende:
Het is gewoon een vrij belachelijke term. Je suggereert er namelijk iets mee wat totaal niet speelt.
Dat is maar de vraag of dat het niet speelt aangezien er niet snel klokkenluiders opstaan en er wel een aantal aanwijzingen zijn dat het wel speelt zoals het verdwijnen van twee uitmuntende internationaal onderscheiden actualiteitenprogramma's terwijl het pauperprogramma Eenvandaag mocht blijven bestaan en de veelvuldige bezuinigingen die slechts gedeeltelijk door de crisis kunnen worden verklaard.
Veel relevanter is dat het met dit systeem niet kan worden gegarandeerd dat zoiets niet kan spelen terwijl het met kijk- en luistergeld wel kan worden gegarandeerd omdat de overheid dan niet kan korten wanneer iets haar niet bevalt.

Ik hoop dat ik geen preek hoef te houden over het belang van een goed functionerende vrije - onafhankelijk van de overheid en grote bedrijven - publieke omroep voor de optimalisatie van een democratie. De publieke omroep is hierbij natuurlijk een exponent van waar het echt om gaat, voldoende vrije media die de functie van waakhond vervullen. Nederlanders zijn niet betere mensen dan eender welk ander volk op aarde. De reden dat wij momenteel in een redelijk welvarende en vrije samenleving leven is dat wij in het verleden een systeem hadden wat dit mogelijk maakte. Voldoende vrije media spelen hier een sleutelrol in aangezien zij een belangrijk middel kunnen zijn tegen allerlei verkeerde ontwikkelingen die je kan krijgen in een samenleving.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 november 2014 @ 20:32:01 #134
862 Arcee
Look closer
pi_147066360
quote:
15s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:12 schreef glasshole het volgende:
Oog in oog, NPO2 om 21.00
Ja, straks Quinsy Gario oog in oog met Sven Kockelman.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_147067055
Jammer, dadelijk een podium van de nationale zeurneger op tv
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_147067180
Hij zou toch nooit meer op tv komen?
Zei hij nog een paar weken geleden.
  Redactie Frontpage donderdag 27 november 2014 @ 21:01:41 #137
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147067842
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
Hij zou toch nooit meer op tv komen?
Zei hij nog een paar weken geleden.
Hij merkt dat iedereen het gezeik beu is en de discussie afzwakt, dat moet ie natuurlijk weer even ophitsen met wat rare uitspraken :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_147067861
Hij verkoopt wel t-shirts voor alle fans.
  Redactie Frontpage donderdag 27 november 2014 @ 21:03:44 #139
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147067941
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
Hij verkoopt wel t-shirts voor alle fans.
Gaat ie lopen zeuren over anderen die geld verdienen hieraan _O-
_____
  Redactie Frontpage donderdag 27 november 2014 @ 21:08:06 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147068181
Even Knevel uitmaken voor fascist :D
_____
pi_147068232
Topshow dit.
pi_147068244
Wat een idioot. :N :N :N
pi_147068262
Wat een vreselijk hypocriet mannetje.
pi_147068312
Die Gario trolt heel Nederland gewoon. :')
pi_147068321
Etnisch profileren. Ja tuurlijk Quinsy :')
  Redactie Frontpage donderdag 27 november 2014 @ 21:11:21 #146
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147068370
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een vreselijk hypocriet mannetje.
Nee joh, hij heeft zichzelf pas 3 keer tegengesproken, die moet nog even door voordat ie zijn hypocrisie kaart vol heeft :P
_____
pi_147068379
Kockelman stompt hem zo op zijn neus. :')
pi_147068392
Israël erbij halen om zijn eigen uitspraken goed te praten.
  Redactie Frontpage donderdag 27 november 2014 @ 21:11:59 #149
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_147068420
Ja joh, trek Israël en MH17 er ook even bij _O-
_____
pi_147068453
Hij trollt idd heel Nederland en Nederland laat zich door hem trollen. Hij lacht zich rot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')