Of omdat jij en vele anderen er standaard hysterisch op reageren? Dat maakt het voor de media immers ook interessant om er over te berichten...quote:Op donderdag 27 november 2014 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het hangt er van af wat voor andere gevolgen deze handelingen van de media hebben, zoals het aanpassen van het uiterlijk van ZP die dan geen ZP meer is maar enkel P, omdat de media het zo uitvergroten.
Een paar weken terug wou je het nog in wetten of regels vastleggen. Blij dat je iets bent bijgedraaid. Dit moet je namelijk juist niet politiseren.quote:Al met al is het natuurlijk best wel achterlijk dat er nu een gevecht gaande is over ZP in plaats van het gewoon te accepteren zoals het is en elke lokale Sinterklaas-organisator te laten bepalen hoe ze het vormgeeft. Ik vind wel dat heel Nederland zich mag bemoeien met die ene NPO-Sinterklaas-intocht aangezien die nu eenmaal op de staatstelevisie wordt uitgezonden.
Die laatste twee sporen niet maar in het andere hysterische kamp is dat niets beter...quote:Op donderdag 27 november 2014 13:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan niet over anderen spreken. Er is natuurlijk altijd een extremistisch deel maar er zijn ook veel normale mensen die niet racistisch zijn (of anderszins een tunnelvisie hebben zoals Bluesdude en Ceberut).
jezus man....... ik spoor meer dan jou.Ik zit niet in een hysterisch kamp, daarintegenquote:Op donderdag 27 november 2014 13:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die laatste twee sporen niet maar in het andere hysterische kamp is dat niets beter...
Kijk eens in de spiegel en zie die tunnel in de eigen oogquote:Op donderdag 27 november 2014 13:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik kan niet over anderen spreken. Er is natuurlijk altijd een extremistisch deel maar er zijn ook veel normale mensen die niet racistisch zijn (of anderszins een tunnelvisie hebben zoals Bluesdude en Ceberut).
De overheid kan pretty much de omroepen opdragen om iets wel of juist niet te doen door te dreigen anders te korten.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:59 schreef 99.999 het volgende:
En staatstelevisie? Rutte bepaalt geheel wat de publieke omroepen uitzenden?
Dat is maar de vraag of dat het niet speelt aangezien er niet snel klokkenluiders opstaan en er wel een aantal aanwijzingen zijn dat het wel speelt zoals het verdwijnen van twee uitmuntende internationaal onderscheiden actualiteitenprogramma's terwijl het pauperprogramma Eenvandaag mocht blijven bestaan en de veelvuldige bezuinigingen die slechts gedeeltelijk door de crisis kunnen worden verklaard.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:08 schreef 99.999 het volgende:
Het is gewoon een vrij belachelijke term. Je suggereert er namelijk iets mee wat totaal niet speelt.
Ja, straks Quinsy Gario oog in oog met Sven Kockelman.quote:
Hij merkt dat iedereen het gezeik beu is en de discussie afzwakt, dat moet ie natuurlijk weer even ophitsen met wat rare uitsprakenquote:Op donderdag 27 november 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
Hij zou toch nooit meer op tv komen?
Zei hij nog een paar weken geleden.
Gaat ie lopen zeuren over anderen die geld verdienen hieraanquote:Op donderdag 27 november 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
Hij verkoopt wel t-shirts voor alle fans.
Nee joh, hij heeft zichzelf pas 3 keer tegengesproken, die moet nog even door voordat ie zijn hypocrisie kaart vol heeftquote:Op donderdag 27 november 2014 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een vreselijk hypocriet mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |