Ah ok, straks dan maar even vanaf het begin checken. Bedanktquote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Een uur of twee ofzo, soms sneller.
Sympathiek? Een relnicht type Albert Verlinde is het.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij draaft af en toe een beetje door maar ik vind 'm wel sympathiek.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar alleen hij mag anti-piet shirtjes verkopen, hij moet er tenslotte ook wel aan blijven verdienenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Quincy laughing his way to the bank.
Jammer dat zijn simpele medestanders niet inzien dat het puur om financieel gewin gaat. Columnpjes, gedichtjes, debatjes.. val niet voor zijn snode plannen..
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Als hij het al niet is, zou hij het wel worden om toch maar vooral tot zoveel mogelijk minderheden te behoren.quote:
Als, dan vast voor white cock. Misschien valt hij niet zo in de smaak bij de blanke mannen en is hij daarom boos. Wie weet.quote:
Daarom moet je zo iemand gewoon geen aandacht meer geven, net als trouwens die, wat voor een documentairemaakster door schijnt te moeten gaan, die subsidiespons, Sunny of zo.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:31 schreef UltraR het volgende:
Tekenend ook wel, jammer dat de politiek correcten dit niet zullen willen beseffen, maar steeds als Kockelman hem erop wees dat er met alle aanpassing aan Zwarte Piet dit jaar in extreme mate wordt geluisterd naar de Piethaters als piepkleine minderheid, reageerde Gario met "maar daar gaat het niet om."
Tijdverspillingquote:Op donderdag 27 november 2014 21:41 schreef robin007bond het volgende:
Zal hem op UitzendingGemist terugkijken.![]()
Quincy!
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarom moet je zo iemand gewoon geen aandacht meer geven, net als trouwens die, wat voor een documentairemaakster door schijnt te moeten gaan, die subsidiespons, Sunny of zo.
Mijn reacties worden steeds verwijderd, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 27 november 2014 21:45 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Had wel iets eerder gemogen, alleen z'n kop al...walgelijk kleutertje dat het is.
Omdat hij de vinger op de zere plek legt zeker?quote:Op donderdag 27 november 2014 21:45 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Had wel iets eerder gemogen, alleen z'n kop al...walgelijk kleutertje dat het is.
Die is wel dom, die heeft niet door dat het niet om zwarte piet gaat maar uiteindelijk om miljardenclaims die de Nederlandse staat aan 'nabestaanden van slaven' mag gaan betalen. Welke aanpassing je ook doet aan zwarte piet, 'daar gaat het niet om' zoals Quinsy net al vaak zei.quote:Op donderdag 27 november 2014 21:47 schreef glasshole het volgende:
[..]
Mijn reacties worden steeds verwijderd, gewoon omdat het kan
Laten we ons maar gaan richten op Sunny Bergman.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |