2004, Hans.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Porto heeft tenminste de cl 2003 gewonnen.
Oh dat was een goede vraag.
Je moet verder teruggaanquote:Op dinsdag 25 november 2014 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Costinha, Maniche en Meireiles kunnen niet... hmm, geen idee dan. Weet ook niet meer wie die positie had in Portugal in 2000/2002
jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:08 schreef HPLC het volgende:
Dus het was een speler die eerst met Juventus de CL in 96 won van Ajax en daarna één met Dortmund?
Puik plan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zijn we onderhand uitgevoetbald?
1: Fok-it: 96quote:
Als je ze dan nog een keer vragen van een ESB is dan moet je dat maar onthoudenquote:
Nee, heb ook geen toegang.quote:
Ik ook niet... wat moet ik me voorstellen bij die zaak? S&M?quote:
Ik iets meer, maar die zijn nou niet bepaald serieus te noemen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:33 schreef raptorix het volgende:
Ik heb al gespiekt, maar had dat soberso niet zo snel geraden, volgens mij heb ik er maar 2 posts
Geloof het wel, maar over seks moet je niet lullen maar gewoon doen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ook niet... wat moet ik me voorstellen bij die zaak? S&M?
Beetje slijmen bij die zwangere wijven zekerquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik iets meer, maar die zijn nou niet bepaald serieus te noemen.
Nee. En inderdaad sm en zo Ettoquote:
1: Fok-it: 96quote:
Missisippiequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Waar werd Martin Luther King vermoord? Naam van stad en staat!
nopequote:
Sapporro maar vooruitquote:
Je hebt gelijk. Mitsubitshi Sapporoquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef Pandaplint het volgende:
Sapporro was een type en geen merk toch?
10 strafpunten voor Etto!quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef Pandaplint het volgende:
Sapporo was een type en geen merk toch?
Daarnaast is Sapporo anders dan Sapporro![]()
Oh ik dacht Plymouth Sapporoquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Mitsubitshi Sapporo
Sorry, ben een leek wat betreft auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |