quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik in dit trainingspak had ingebroken. Wat voor hersenbeschadiging heb je dan.
Inderdaad, wat een mafkezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag ze al achter me aan komen. Gingen ze met z'n tweeën op hun fietsjes iets afspreken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar zal je dan wel aanleiding toe hebben gegeven
[..]
Ze dachten dat ik in dit trainingspak had ingebroken. Wat voor hersenbeschadiging heb je dan.
ben jij een trainingspakkie figuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stop you are surroundedquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zag ze al achter me aan komen. Gingen ze met z'n tweeën op hun fietsjes iets afspreken.
De ene kwam recht op me af en de ander deed een omcirkelende beweging.
Fuckin' amateurs. Volgende keer doe ik een blonde pruik op.
nee? ik doe dat het liefst in een mantelpakje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ik ga joggen doe ik dat niet in een driedelig pak nee.
ik loop vaak gewoon weg als ze vervelend doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
And then they wonder why we hate cops.
lol. Wat denk je dat ik gedaan heb.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik loop vaak gewoon weg als ze vervelend doen
zo vaak gehad, vooral als je alleen ergens 's nachts loopt, en ze zijn met zijn 2, even stoer doen ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Wat denk je dat ik gedaan heb.
Geen liefde voor hen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo vaak gehad, vooral als je alleen ergens 's nachts loopt, en ze zijn met zijn 2, even stoer doen ofzo
beter 10 verkeerd aanhouden dan die ene late lopenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo vaak gehad, vooral als je alleen ergens 's nachts loopt, en ze zijn met zijn 2, even stoer doen ofzo
[..]
Inbreken doe je altijd in het zwart gekleed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ja totdat jij degen bent die 10x voor nada wordt aangehoudenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:03 schreef isax het volgende:
[..]
beter 10 verkeerd aanhouden dan die ene late lopen
High heals?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:50 schreef isax het volgende:
[..]
nee? ik doe dat het liefst in een mantelpakje.
Ja we zoeken een buitenlander, en jij lijkt op eentje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja totdat jij degen bent die 10x voor nada wordt aangehouden
eauk een zolderquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik ken geen mensen met wasmachines in de kelder![]()
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja we zoeken een buitenlander, en jij lijkt op eentje.
Thanks, Obama.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
mooi verhaal on its way
ik klikte net mijn tab weg had net 5 minuten getypt
ku tpopo
Als je van stijve tepels houdt wel, tering koud daar boven.quote:
Dat is minder dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als je van stijve tepels houdt wel, tering koud daar boven.
ik heb een paar hakken. kan er niet eens op lopen.quote:
op duwe dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als je van stijve tepels houdt wel, tering koud daar boven.
squezen sabbelen masseren yup yupquote:
niet bijten svpquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
squezen sabbelen masseren yup yup
hier een mooi verhaaltje over onze heldenquote:
stond er niet bij bebequote:
Ik heb de politie hoog maar dit getuigt niet echt van eh, kundequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier een mooi verhaaltje over onze helden
het was een mooie zaterdagnacht, er was er een jarig en dat werd gevierd in de kroeg met de nodige drankjes maar ondanks de puike sfeer diende de kroegbaas zich te houden aan de tijd en werden wij verzocht het feestje elders voort te zetten, na de rekening kwamen we tot de conclusie dat er meer financiën nodig waren. Dat is natuurlijk heden ten dage geen probleem, pinapparaten zat, vooral in den binnenstad, wij begeven ons naar het dichtstbijzijnde apparaat op de weg naar de kroeg met een wat ruimere sluitingstijd, kennelijk hadden meer mensen geld nodig want de machines en route waren leeg, maar hee briljant idee, dat ene steegje daar zit er heen, eenmaal aangekomen speelde zich het volgende tafereel zich af:
Ik ga pinnen, brap klap, geld, daarna gaat een maat van me pinnen, ik leun met 1 hand tegen de muur naast het apparaat, (dit was op de hoek van de steeg) en toen hoorde we plots: hee stop!
Ik: Met wat pinnen?
Stem: Met wildplassen
Ik: Ik plas niet (en draai me om en zie twee fietsagenten)
agent 1: jawel ik zag ik..
ik mijn gulp zit nog dicht en de muur en grond zijn droog, laat maar zien dan
Agent 1: Nee, ik zag het
Ik: laat zien dan waar ik geplast heb
Agent 1: nou ik zag het en anders was je het van plan..
Ik: Nee en dan heb ik toch niet geplast dus niks aan de hand
Agent 2: Niet zo bijdehand heh, heb je legitimatie bij je?
Ik: Nee, als ik die kwijtraak met mijn dronken kop in de stad zijn jullie ook niet blij
Agent 1: Ik vrees dat je dan toch even mee moet
Agent 2 op de portofoon al druk in overleg, assistentie..
Ik: Ik weet niet wat jullie doen, maar er is niks gebeurt en wij willen graag het feestje verder voortzetten, gewoon gezellig zonder gezeur zoals het was
Agent 1: Nou dat gaat zomaar niet, ik denk dat we..
Ik: Ik denk dat we gewoon naar de kroeg gaan en lekker een biertje doen, ik vind het wel gezegend, de groeten..
Agent 1 en 2 kijken elkaar aan, wij lopen weg, ik hoor ze nog wat overleggen maar gelukkig we konden rap daarna weer een welverdiend biertje klappen
Soms snap ik het ook niet meer, ben pas aangehouden omdat ik strontlazerus op de fiets zat (nou ja liep)quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was een mooie zaterdagnacht, er was er een jarig en dat werd gevierd in de kroeg met de nodige drankjes maar ondanks de puike sfeer diende de kroegbaas zich te houden aan de tijd en werden wij verzocht het feestje elders voort te zetten, na de rekening kwamen we tot de conclusie dat er meer financiën nodig waren. Dat is natuurlijk heden ten dage geen probleem, pinapparaten zat, vooral in den binnenstad, wij begeven ons naar het dichtstbijzijnde apparaat op de weg naar de kroeg met een wat ruimere sluitingstijd, kennelijk hadden meer mensen geld nodig want de machines en route waren leeg, maar hee briljant idee, dat ene steegje daar zit er heen, eenmaal aangekomen speelde zich het volgende tafereel zich af:
Ik ga pinnen, brap klap, geld, daarna gaat een maat van me pinnen, ik leun met 1 hand tegen de muur naast het apparaat, (dit was op de hoek van de steeg) en toen hoorde we plots: hee stop!
Ik: Nee, als ik die kwijtraak met mijn dronken kop in de stad zijn jullie ook niet blij
Ik: Ik weet niet wat jullie doen, maar er is niks gebeurt en wij willen graag het feestje verder voortzetten, gewoon gezellig zonder gezeur zoals het was
Ik: Ik denk dat we gewoon naar de kroeg gaan en lekker een biertje doen, ik vind het wel gezegend, de groeten..
Agent 1 en 2 kijken elkaar aan, wij lopen weg, ik hoor ze nog wat overleggen maar gelukkig we konden rap daarna weer een welverdiend biertje klappen
dat snap ik dan weer wel, je bent deelnemer van het wegverkeer op je fiets en kan andere in gevaar brengen. Als je plots van het fietspad de weg op slingert met je dronken knar, en een auto achter je wijkt uit en knalt tegen een boom dan heb je dronken een ongeluk veroorzaaktquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Soms snap ik het ook niet meer, ben pas aangehouden omdat ik strontlazerus op de fiets zat (nou ja liep)
Word ik aangehouden en zegt die agent je mag niet dronken fietsen, ik zeg snap ik wel maar beter dan auto rijden toch![]()
Mocht weer verder maar moest wel lopen
maaaaaar je bent wel je rijbewijs kwijt als ze je echt pakken daarop.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Soms snap ik het ook niet meer, ben pas aangehouden omdat ik strontlazerus op de fiets zat (nou ja liep)
Word ik aangehouden en zegt die agent je mag niet dronken fietsen, ik zeg snap ik wel maar beter dan auto rijden toch![]()
Mocht weer verder maar moest wel lopen
PAVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMENTTTTquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Pavement het volgende:
ISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ik woon op het platteland vrindquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snap ik dan weer wel, je bent deelnemer van het wegverkeer op je fiets en kan andere in gevaar brengen. Als je plots van het fietspad de weg op slingert met je dronken knar, en een auto achter je wijkt uit en knalt tegen een boom dan heb je dronken een ongeluk veroorzaakt
Dat heb je mooi opgelost. Wat een flapdrollenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan nog steeds niet twerkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
PAVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMENTTTT
dat best vaak, op de 80km weggetjesquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef isax het volgende:
[..]
in de achterhoek rijden ze niet tegen bomen?
in eindhoven was er dikke ruzie omdat de ene familie hun boom niet wilde delen met een ander meisje dat was doodgereden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat best vaak, op de 80km weggetjes
maar niet waar ik rij op de fiets komt geen kip
ooh ja voor boeren gelden andere verkeersregelsquote:
dat snap ik iddquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja voor boeren gelden andere verkeersregels![]()
ik snap wat je bedoeld hoor, maar ik begrijp de strikte in acht nemenig ook wel, als je namelijk voor de 10e keer ergens midden in de nacht aan moet bellen dat een geliefde om is gekomen door een alcohol ongeluk dan neem je dat gewoon strikt
wat betekent Jelia eigenlijk ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:28 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik heb de politie hoog maar dit getuigt niet echt van eh, kunde
ja dan wa shet toch goed opgelost, je bent gewoon weer gaan fietsen denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat snap ik idd
Maar het gaat bij mij een stukje van nog geen 2km een fietspad tussen 2 dorpen waar geen auto's rijden, die rijden ernaast met een dikke berm ertussen
maar ik zou nooit een druppel drinken in de auto/motor/of wat dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |