hier word ik emo vanquote:
De was doen is niet zo moeilijk, echter het ophangen, opvouwen en strijken is een hels karweiquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef Pavement het volgende:
Ik moet de was doen, maar heb der non de jus geen tering zin an
lol strijkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
De was doen is niet zo moeilijk, echter het ophangen, opvouwen en strijken is een hels karwei
ik strijk nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
De was doen is niet zo moeilijk, echter het ophangen, opvouwen en strijken is een hels karwei
true iddquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die hoort een peuk in z'n smoel te hebben en niet een grasspriet.
Geschiedvervalsing.
of gewoon geen katoen kopenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
katoen kreukt nou eenmaal, of je moet het netjes ophangen
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef Pavement het volgende:
Iets in mij heeft een angst voor de wasmachine, ik haat het.
Maar ja ik ben naar de kelder
de was?quote:
hmm wat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:30 schreef isax het volgende:
[..]
joh dat je daar ook al je wasmachine kan pleuren
kom op joejoe die kan mooierquote:
Hallo Isa, dan zit je prima op FOK!, want de doorsnee FOK!kker leeft ongeveer in dit soort omstandigheden:quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef isax het volgende:
hallo mijn naam is isa en ik ben een sloddervos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hallo Isa, dan zit je prima op FOK!, want de doorsnee FOK!kker leeft ongeveer in dit soort omstandigheden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.
![]()
[..]
Hallo Isa, dan zit je prima op FOK!, want de doorsnee FOK!kker leeft ongeveer in dit soort omstandigheden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ernstig!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
[..]
Hallo Isa, dan zit je prima op FOK!, want de doorsnee FOK!kker leeft ongeveer in dit soort omstandigheden:fuck dat is goor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegquote:
nou ik bedoelde meer het gifje an sich, die zonnebril is ongelijk en zulksquote:
nee maar er zijn wel tweakers op fok en vice versaquote:
voor ons? graagquote:
Twee keer gekekenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor ons? graag![]()
vergeet je niet in de kan te kijken?
Ze dachten dat ik in dit trainingspak had ingebroken. Wat voor hersenbeschadiging heb je dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
daar zal je dan wel aanleiding toe hebben gegevenquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik in dit trainingspak had ingebroken. Wat voor hersenbeschadiging heb je dan.
Inderdaad, wat een mafkezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag ze al achter me aan komen. Gingen ze met z'n tweeën op hun fietsjes iets afspreken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar zal je dan wel aanleiding toe hebben gegeven
[..]
Ze dachten dat ik in dit trainingspak had ingebroken. Wat voor hersenbeschadiging heb je dan.
ben jij een trainingspakkie figuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stop you are surroundedquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zag ze al achter me aan komen. Gingen ze met z'n tweeën op hun fietsjes iets afspreken.
De ene kwam recht op me af en de ander deed een omcirkelende beweging.
Fuckin' amateurs. Volgende keer doe ik een blonde pruik op.
nee? ik doe dat het liefst in een mantelpakje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ik ga joggen doe ik dat niet in een driedelig pak nee.
ik loop vaak gewoon weg als ze vervelend doenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
And then they wonder why we hate cops.
lol. Wat denk je dat ik gedaan heb.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik loop vaak gewoon weg als ze vervelend doen
zo vaak gehad, vooral als je alleen ergens 's nachts loopt, en ze zijn met zijn 2, even stoer doen ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Wat denk je dat ik gedaan heb.
Geen liefde voor hen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo vaak gehad, vooral als je alleen ergens 's nachts loopt, en ze zijn met zijn 2, even stoer doen ofzo
beter 10 verkeerd aanhouden dan die ene late lopenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo vaak gehad, vooral als je alleen ergens 's nachts loopt, en ze zijn met zijn 2, even stoer doen ofzo
[..]
Inbreken doe je altijd in het zwart gekleed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ja totdat jij degen bent die 10x voor nada wordt aangehoudenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:03 schreef isax het volgende:
[..]
beter 10 verkeerd aanhouden dan die ene late lopen
High heals?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:50 schreef isax het volgende:
[..]
nee? ik doe dat het liefst in een mantelpakje.
Ja we zoeken een buitenlander, en jij lijkt op eentje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja totdat jij degen bent die 10x voor nada wordt aangehouden
eauk een zolderquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik ken geen mensen met wasmachines in de kelder![]()
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja we zoeken een buitenlander, en jij lijkt op eentje.
Thanks, Obama.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
mooi verhaal on its way
ik klikte net mijn tab weg had net 5 minuten getypt
ku tpopo
Als je van stijve tepels houdt wel, tering koud daar boven.quote:
Dat is minder dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als je van stijve tepels houdt wel, tering koud daar boven.
ik heb een paar hakken. kan er niet eens op lopen.quote:
op duwe dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als je van stijve tepels houdt wel, tering koud daar boven.
squezen sabbelen masseren yup yupquote:
niet bijten svpquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
squezen sabbelen masseren yup yup
hier een mooi verhaaltje over onze heldenquote:
stond er niet bij bebequote:
Ik heb de politie hoog maar dit getuigt niet echt van eh, kundequote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier een mooi verhaaltje over onze helden
het was een mooie zaterdagnacht, er was er een jarig en dat werd gevierd in de kroeg met de nodige drankjes maar ondanks de puike sfeer diende de kroegbaas zich te houden aan de tijd en werden wij verzocht het feestje elders voort te zetten, na de rekening kwamen we tot de conclusie dat er meer financiën nodig waren. Dat is natuurlijk heden ten dage geen probleem, pinapparaten zat, vooral in den binnenstad, wij begeven ons naar het dichtstbijzijnde apparaat op de weg naar de kroeg met een wat ruimere sluitingstijd, kennelijk hadden meer mensen geld nodig want de machines en route waren leeg, maar hee briljant idee, dat ene steegje daar zit er heen, eenmaal aangekomen speelde zich het volgende tafereel zich af:
Ik ga pinnen, brap klap, geld, daarna gaat een maat van me pinnen, ik leun met 1 hand tegen de muur naast het apparaat, (dit was op de hoek van de steeg) en toen hoorde we plots: hee stop!
Ik: Met wat pinnen?
Stem: Met wildplassen
Ik: Ik plas niet (en draai me om en zie twee fietsagenten)
agent 1: jawel ik zag ik..
ik mijn gulp zit nog dicht en de muur en grond zijn droog, laat maar zien dan
Agent 1: Nee, ik zag het
Ik: laat zien dan waar ik geplast heb
Agent 1: nou ik zag het en anders was je het van plan..
Ik: Nee en dan heb ik toch niet geplast dus niks aan de hand
Agent 2: Niet zo bijdehand heh, heb je legitimatie bij je?
Ik: Nee, als ik die kwijtraak met mijn dronken kop in de stad zijn jullie ook niet blij
Agent 1: Ik vrees dat je dan toch even mee moet
Agent 2 op de portofoon al druk in overleg, assistentie..
Ik: Ik weet niet wat jullie doen, maar er is niks gebeurt en wij willen graag het feestje verder voortzetten, gewoon gezellig zonder gezeur zoals het was
Agent 1: Nou dat gaat zomaar niet, ik denk dat we..
Ik: Ik denk dat we gewoon naar de kroeg gaan en lekker een biertje doen, ik vind het wel gezegend, de groeten..
Agent 1 en 2 kijken elkaar aan, wij lopen weg, ik hoor ze nog wat overleggen maar gelukkig we konden rap daarna weer een welverdiend biertje klappen
Soms snap ik het ook niet meer, ben pas aangehouden omdat ik strontlazerus op de fiets zat (nou ja liep)quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was een mooie zaterdagnacht, er was er een jarig en dat werd gevierd in de kroeg met de nodige drankjes maar ondanks de puike sfeer diende de kroegbaas zich te houden aan de tijd en werden wij verzocht het feestje elders voort te zetten, na de rekening kwamen we tot de conclusie dat er meer financiën nodig waren. Dat is natuurlijk heden ten dage geen probleem, pinapparaten zat, vooral in den binnenstad, wij begeven ons naar het dichtstbijzijnde apparaat op de weg naar de kroeg met een wat ruimere sluitingstijd, kennelijk hadden meer mensen geld nodig want de machines en route waren leeg, maar hee briljant idee, dat ene steegje daar zit er heen, eenmaal aangekomen speelde zich het volgende tafereel zich af:
Ik ga pinnen, brap klap, geld, daarna gaat een maat van me pinnen, ik leun met 1 hand tegen de muur naast het apparaat, (dit was op de hoek van de steeg) en toen hoorde we plots: hee stop!
Ik: Nee, als ik die kwijtraak met mijn dronken kop in de stad zijn jullie ook niet blij
Ik: Ik weet niet wat jullie doen, maar er is niks gebeurt en wij willen graag het feestje verder voortzetten, gewoon gezellig zonder gezeur zoals het was
Ik: Ik denk dat we gewoon naar de kroeg gaan en lekker een biertje doen, ik vind het wel gezegend, de groeten..
Agent 1 en 2 kijken elkaar aan, wij lopen weg, ik hoor ze nog wat overleggen maar gelukkig we konden rap daarna weer een welverdiend biertje klappen
dat snap ik dan weer wel, je bent deelnemer van het wegverkeer op je fiets en kan andere in gevaar brengen. Als je plots van het fietspad de weg op slingert met je dronken knar, en een auto achter je wijkt uit en knalt tegen een boom dan heb je dronken een ongeluk veroorzaaktquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Soms snap ik het ook niet meer, ben pas aangehouden omdat ik strontlazerus op de fiets zat (nou ja liep)
Word ik aangehouden en zegt die agent je mag niet dronken fietsen, ik zeg snap ik wel maar beter dan auto rijden toch![]()
Mocht weer verder maar moest wel lopen
maaaaaar je bent wel je rijbewijs kwijt als ze je echt pakken daarop.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Soms snap ik het ook niet meer, ben pas aangehouden omdat ik strontlazerus op de fiets zat (nou ja liep)
Word ik aangehouden en zegt die agent je mag niet dronken fietsen, ik zeg snap ik wel maar beter dan auto rijden toch![]()
Mocht weer verder maar moest wel lopen
PAVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMENTTTTquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef Pavement het volgende:
ISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ik woon op het platteland vrindquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snap ik dan weer wel, je bent deelnemer van het wegverkeer op je fiets en kan andere in gevaar brengen. Als je plots van het fietspad de weg op slingert met je dronken knar, en een auto achter je wijkt uit en knalt tegen een boom dan heb je dronken een ongeluk veroorzaakt
Dat heb je mooi opgelost. Wat een flapdrollenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan nog steeds niet twerkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef isax het volgende:
[..]
PAVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMENTTTT
dat best vaak, op de 80km weggetjesquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef isax het volgende:
[..]
in de achterhoek rijden ze niet tegen bomen?
in eindhoven was er dikke ruzie omdat de ene familie hun boom niet wilde delen met een ander meisje dat was doodgereden.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat best vaak, op de 80km weggetjes
maar niet waar ik rij op de fiets komt geen kip
ooh ja voor boeren gelden andere verkeersregelsquote:
dat snap ik iddquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja voor boeren gelden andere verkeersregels![]()
ik snap wat je bedoeld hoor, maar ik begrijp de strikte in acht nemenig ook wel, als je namelijk voor de 10e keer ergens midden in de nacht aan moet bellen dat een geliefde om is gekomen door een alcohol ongeluk dan neem je dat gewoon strikt
wat betekent Jelia eigenlijk ?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:28 schreef Jelia het volgende:
[..]
Ik heb de politie hoog maar dit getuigt niet echt van eh, kunde
ja dan wa shet toch goed opgelost, je bent gewoon weer gaan fietsen denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat snap ik idd
Maar het gaat bij mij een stukje van nog geen 2km een fietspad tussen 2 dorpen waar geen auto's rijden, die rijden ernaast met een dikke berm ertussen
maar ik zou nooit een druppel drinken in de auto/motor/of wat dan ook
och ik heb zat van die leuke verhalen, je weet waar ik woon en daar zijn nogal wat patrouille wagens, en die tjappies denken af en toe dat ze meer rechten hebben, en ja ik ben gewoon bijdehand dan :"Pquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat heb je mooi opgelost. Wat een flapdrollen
Ik weetquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
och ik heb zat van die leuke verhalen, je weet waar ik woon en daar zijn nogal wat patrouille wagens, en die tjappies denken af en toe dat ze meer rechten hebben, en ja ik ben gewoon bijdehand dan :"P
tegen het verkeer de weg opdraaien met je popo bus, en dan uit het raampje roepen dat de fietser die voorrang heeft (ik dus) moet oppassen, tja dan reageer ik gewoonquote:
Dit begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef isax het volgende:
in eindhoven was er dikke ruzie omdat de ene familie hun boom niet wilde delen met een ander meisje dat was doodgereden.
Ik ben niet zo ad-rem. Ik zou mijn wenkbrauwen optrekken in ongeloof en een nauwelijks verstaanbare "nou zeg!" er uit gooienquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
tegen het verkeer de weg opdraaien met je popo bus, en dan uit het raampje roepen dat de fietser die voorrang heeft (ik dus) moet oppassen, tja dan reageer ik gewoon
nee, mar dan 2 gedenktekens bij die boomquote:
ik ook niet. ik ken het nichtje van het eerste meisje dat daar overleed dus kreeg een en ander mee via facebook enzo.quote:
ik trek het kennelijk ook aan hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ad-rem. Ik zou mijn wenkbrauwen optrekken in ongeloof en een nauwelijks verstaanbare "nou zeg!" er uit gooien
Niet over het hoofd te zien, dat zal het zijn.quote:
Doodgereden bij dezelfde boom? Ik zou die boom verwijderen als ik de gemeente Eindhoven was ....quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef isax het volgende:
[..]
in eindhoven was er dikke ruzie omdat de ene familie hun boom niet wilde delen met een ander meisje dat was doodgereden.
fucking weird.
dat is hetquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet over het hoofd te zien, dat zal het zijn.
Ow, ik las de zin heel anders, maar dat overkomt me wel vaker.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:59 schreef PeZu het volgende:
nee, mar dan 2 gedenktekens bij die boom
Thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:01 schreef Voxs het volgende:
Iemand ideeën voor het avondeten? Vrij inspiratieloos hier.
Dat is ook inspiratieloosquote:
Wel lekker makkelijkquote:
ik weet het ook nog nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:01 schreef Voxs het volgende:
Iemand ideeën voor het avondeten? Vrij inspiratieloos hier.
nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef Voxs het volgende:
hmm.
Als er bij een gerecht staat: dit geeft je het gevoel goed bezig te zijn, zou het dan ook lekker zijn?
Ik vind dat je dat wel kunt eisen van je kids dat ze dat vantevoren aangevenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ook niet en geen idee hoeveel er mee eten hier.
Als je het zelf klaar moet maken misschien wel ja..quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef Voxs het volgende:
hmm.
Als er bij een gerecht staat: dit geeft je het gevoel goed bezig te zijn, zou het dan ook lekker zijn?
Ik denk net als Isa nee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:06 schreef Voxs het volgende:
hmm.
Krijg net een appie, er eet er maar 1 hier.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat wel kunt eisen van je kids dat ze dat vantevoren aangeven
quote:
Duidelijk. Ik ga het niet maken.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk net als Isa nee.
Klinkt als alleen maar een hoop moeite
dat is echt zo zin van ja het is super gezond maar niet te vretenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk. Ik ga het niet maken.
Ik was ook een beetje achterdochtigquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:09 schreef isax het volgende:
[..]
dat is echt zo zin van ja het is super gezond maar niet te vreten
Ziet er vrij simpel uit. Moet je lukken volgens mij. Gewoon uit die comfort zone komen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:07 schreef isax het volgende:
http://chickslovefood.com(...)t-romige-boerenkool/
ik wil deze nog keer maken maar is vet uit mijn comfort zone
Alleen, wat nu?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk. Ik ga het niet maken.
Ik twijfel tussen een quiche en geroosterde zoete aardappel, pastinaak en stukje vlees.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen, wat nu?Elke dag weer die vraag, wat eten we vandaag.
deze chick heeft op een kokschool gezeten. dus moeilijkheid is niet het probleem. ik kan me alleen niet inbeelden of ik het lus. en weggooien is zo zondequote:Op dinsdag 25 november 2014 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ziet er vrij simpel uit. Moet je lukken volgens mij. Gewoon uit die comfort zone komen.
Lastig. Ik heb speklapjes.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een quiche en geroosterde zoete aardappel, pastinaak en stukje vlees.
Dan maken met iets wat je echt lekker vind.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:11 schreef isax het volgende:
[..]
deze chick heeft op een kokschool gezeten. dus moeilijkheid is niet het probleem. ik kan me alleen niet inbeelden of ik het lus. en weggooien is zo zonde
Ah uit eten dus ..quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:30 schreef PeZu het volgende:
ik ga denk ik voor de zwezerik, kalfshersentjes met zuurkool, stampej van zoet aardappel met peper en een jus van gklaarde boter
neequote:
ik zie niet waarom dat 3 uur zou moeten durenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou veel plezier in de keuken de komende 3 uur ...
Heb je de ingredienten al in huis??quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie niet waarom dat 3 uur zou moeten duren
Geklaarde boter,doe je niet in 10 minuten.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie niet waarom dat 3 uur zou moeten duren
ik heb net gebeld met de slager, het ligt klaarquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de ingredienten al in huis??
Hoe laat gaat ie dicht en hoe lang moet je fietsen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net gebeld met de slager, het ligt klaar
daarom ga ik zo langs de slager/traiteurquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geklaarde boter,doe je niet in 10 minuten.
En heb je wel licht op je fiets?quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat gaat ie dicht en hoe lang moet je fietsen?
dat is zeker een goede slager danquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom ga ik zo langs de slager/traiteur
geen idee, normaal 18 gok ik, maar ik moet ongeveer 30 seconden lopen en hij weet dta ik kom dus 18.10 is ook geen probleemquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat gaat ie dicht en hoe lang moet je fietsen?
ene kant wel, andere kant niet, zijn voorbereide maaltijden zijn koning, maar zijn wild is tam wildquote:
tam wild heb ik nooit gesnaptquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ene kant wel, andere kant niet, zijn voorbereide maaltijden zijn koning, maar zijn wild is tam wild
in dit geval geen idee, hij doet beide, ik belde om t evragen of hij nog wat moois had maar ik ga er vanuit dat ik nog wel wat moet doen bij zo'n gerecht jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
Levert die slager de complete maaltijd als traiteur of doe je zelf ook nog iets?
Scheelt wel,geen hagelkorrels tussen je tanden.quote:
ik ook niet, wat er in nederland al aan wild dat voor overlast wordt geschoten en wordt weggeooid is bizarquote:
sommig tam wild wordt alsnog geschotenquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Scheelt wel,geen hagelkorrels tussen je tanden.
daarom. slaat nergens op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet, wat er in nederland al aan wild dat voor overlast wordt geschoten en wordt weggeooid is bizar
Een keer meegemaakt, dat er nog een korrel in het vlees zat.Was mijn kies niet blij mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommig tam wild wordt alsnog geschoten![]()
maar met de magneten die ze in de vleesfabriek gebruiken halen alles er wel uit
maak het vaak mee, maar als je vaker wild eet weet je het en let je wat beter opquote:Op dinsdag 25 november 2014 17:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een keer meegemaakt, dat er nog een korrel in het vlees zat.Was mijn kies niet blij mee.
Eet smakelijk.quote:
Club?quote:
Smoothie club.quote:
Nice ,wat gaat er gebeuren?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:07 schreef isax het volgende:
morgen live operatie![]()
zullen we hier live cossen?
Sorry,smootie club.quote:
Linkje?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:10 schreef isax het volgende:
[..]
ze gaan in iemands hersenen lopen kutten en een elektroontje plaatsen
Thanks.quote:
Mijn zusje zat vaak bij dat soort operaties om dat hersenfuncties van de patiënt in de gaten te houden. Ze is o.a neurologe en stelde dus vragen aan de patiënt en deed testjes om te controleren of alles nog werkte.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:07 schreef isax het volgende:
morgen live operatie![]()
zullen we hier live cossen?
lijkt me zo vet als je dat allemaal kan. zou me een beetje god voelen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn zusje zat vaak bij dat soort operaties om dat hersenfuncties van de patiënt in de gaten te houden. Ze is o.a neurologe en stelde dus vragen aan de patiënt en deed testjes om te controleren of alles nog werkte.
Ze zat niet in de hersenen te wroeten hè? Dat deed de chirurg.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:15 schreef isax het volgende:
[..]
lijkt me zo vet als je dat allemaal kan. zou me een beetje god voelen.
nee maar dan nog. ze snapt wel wat die dude staat te doen enzo.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze zat niet in de hersenen te wroeten hè? Dat deed de chirurg.
Ja dat welquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:19 schreef isax het volgende:
[..]
nee maar dan nog. ze snapt wel wat die dude staat te doen enzo.
Ik zou dat sowieso niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:21 schreef isax het volgende:
ik heb cake gekocht bij de smoothie winkel.
ik wist niet dat dat goor kon zijn.
Jeugdsentimentquote:
kan ook beide hoorquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:23 schreef isax het volgende:
Our Juice/Chocolatebars serve the most powerful organic Energy Shakes, the most tempting and intense Dark Hot Chocolates and anything in between. Powerballs and -bars, salads and healthy cakes, everything we sell is homemade (by us).
FUCK DAT GEZOND ALTIJD
IK WIL GEWOON LEKKER
Homemade(by us),daar ga je al.....quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:23 schreef isax het volgende:
Our Juice/Chocolatebars serve the most powerful organic Energy Shakes, the most tempting and intense Dark Hot Chocolates and anything in between. Powerballs and -bars, salads and healthy cakes, everything we sell is homemade (by us).
FUCK DAT GEZOND ALTIJD
IK WIL GEWOON LEKKER
Wortelcake.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:26 schreef isax het volgende:
[..]
heb jij keer gezonde lekkere cake gehad?![]()
deze heeft alles om lekker te zijn maar dikke fail.
nee dat niet nee...quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:26 schreef isax het volgende:
[..]
heb jij keer gezonde lekkere cake gehad?![]()
deze heeft alles om lekker te zijn maar dikke fail.
gezond wordt cake nooit tochquote:
Lekkerste is natuurlijk gewoon een ongezonde cakequote:
Zo leuk als nietsvermoedende mensen ineens de cake ontdekken en gaan eten..quote:
dadels zit fucking veel suiker in en rozijnen ookquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekkerste is natuurlijk gewoon een ongezonde cake
Deze is aardig gezond:
250 gram wortelen
120 gram dadels
50 gram amandelen
75 gram walnoten in kleine stukjes
150 gram havermout
100 gram rozijnen, een kwartier weken in warm water
2 bananen
2 eieren
theelepel baking soda
theelepel citroen sap
3 theelepels koekkruiden
1 theelepel kaneel
En 250 gram wietboter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lekkerste is natuurlijk gewoon een ongezonde cake
Deze is aardig gezond:
250 gram wortelen
120 gram dadels
50 gram amandelen
75 gram walnoten in kleine stukjes
150 gram havermout
100 gram rozijnen, een kwartier weken in warm water
2 bananen
2 eieren
theelepel baking soda
theelepel citroen sap
3 theelepels koekkruiden
1 theelepel kaneel
Dat kan heel raar gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo leuk als nietsvermoedende mensen ineens de cake ontdekken en gaan eten..
Doe me denken aan wietstampotje andijviequote:
en lekker 3 plakken nemenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo leuk als nietsvermoedende mensen ineens de cake ontdekken en gaan eten..
Ze vertrokken nogal snel naar bed want "moe"quote:
nou na 3 plakken goede spacevake trip je ballen uit je broek man of vrouwquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze vertrokken nogal snel naar bed want "moe"
Daarom kijken mensen ook zo tegen dokters op.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:15 schreef isax het volgende:
[..]
lijkt me zo vet als je dat allemaal kan. zou me een beetje god voelen.
Ik vermoed dat ze in bed zijn gaan liggen en weg warenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou na 3 plakken goede spacevake trip je ballen uit je broek man of vrouw
Hmm... iets zegt me dat dit óf helemaal niet gebeurd is, óf dat het om bezoek ging dat wel een 'vermoeden' had om wat voor soort cake het ging.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze vertrokken nogal snel naar bed want "moe"
Ik heb een keer een hele spacecake gewonnen in een Coffeeshop,dagen lang plezier gehad.Maar blow al bijna een jaar niet meer,ook tof.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou na 3 plakken goede spacevake trip je ballen uit je broek man of vrouw
ik doe dat dus nooit, zelf diagnose stellen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom kijken mensen ook zo tegen dokters op.
Al is dat zeker bij de huisarts wel een heel stuk minder geworden, sinds we eerst onze eigen diagnose stellen op internet om vervolgens de dokter te melden welke medicatie hij dient voor te schrijven.
Nee het waren ouders van vroeger vriendje. Ze kwamen de keuken binnen, zagen de cake en vielen aan. "Het smaakte een beetje vreemd". Ik ging dood van de zenuwenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... iets zegt me dat dit óf helemaal niet gebeurd is, óf dat het om bezoek ging dat wel een 'vermoeden' had om wat voor soort cake het ging.
Nou jaaaaa! Serieus?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee het waren ouders van vroeger vriendje. Ze kwamen de keuken binnen, zagen de cake en vielen aan. "Het smaakte een beetje vreemd". Ik ging dood van de zenuwen
Ze vertrokken naar boven met de mededeling moe te zijn.
Ik koos ervoor een suggestie te wekken
kan toch spacecak werkt vaak pas na 30 45 minuten pas en vaak later ook. Ondertussen naar bed gaan. Dan droom je wel suprr weirdquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee het waren ouders van vroeger vriendje. Ze kwamen de keuken binnen, zagen de cake en vielen aan. "Het smaakte een beetje vreemd". Ik ging dood van de zenuwen
Ze vertrokken naar boven met de mededeling moe te zijn.
Ik koos ervoor een suggestie te wekken
Ik ga sowieso weinig naar een dokter, maar als het voor iets is waarvan ik niet weet wat het kan zijn, heb ik me wel 'ingelezen'. Nadeel daarvan is dat het ook altijd kanker kan zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:51 schreef isax het volgende:
[..]
ik doe dat dus nooit, zelf diagnose stellen.
anders had ik al 10 keer gedacht dat ik dood ging
Nee,lekker laten gaan.zo gretig 3 stukken cake.quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou jaaaaa! Serieus?![]()
Dan zeg je toch metéén van "ho maar met die cake, drugs are bad mkay" zodra ze er aan beginnen te knabbelen?
Ik was jong, knetterstoned en zij waren nogal ouderwetsig; dus ik een angsthaasquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou jaaaaa! Serieus?![]()
Dan zeg je toch metéén van "ho maar met die cake, drugs are bad mkay" zodra ze er aan beginnen te knabbelen?
Als je geen clou hebt waar het door komt, ligt een fikse paniekaanval op de loer. Maar oké, misschien stelt dat weinig voor vergeleken met de aannval die jouw schoonouders kregen toen ze je voor het eerst zagen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,lekker laten gaan.zo gretig 3 stukken cake.
De moeder van mijn vriendin is 5 jaar geleden gestorven aan kanker,haar stiefvader vorig jaar aan een hartaanval.En haar echte vader heeft ze sinds haar tiende niet meer gezien.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je geen clou hebt waar het door komt, ligt een fikse paniekaanval op de loer. Maar oké, misschien stelt dat weinig voor vergeleken met de aannval die jouw schoonouders kregen toen ze je voor het eerst zagen?
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was jong, knetterstoned en zij waren nogal ouderwetsig; dus ik een angsthaas
Vreselijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:06 schreef Gert het volgende:
[..]Oké.... knetterstoned maak je soms rare keuzes. Ook nog een lange lachkick gehad toen ze naar boven waren vertrokken?
Dat zijn heftige gebeurtenissen. Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De moeder van mijn vriendin is 5 jaar geleden gestorven aan kanker,haar stiefvader vorig jaar aan een hartaanval.En haar echte vader heeft ze sinds haar tiende niet meer gezien.
erg vervelend maar gert zegt toch niet kwaadwillend wat ergs.. why thequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De moeder van mijn vriendin is 5 jaar geleden gestorven aan kanker,haar stiefvader vorig jaar aan een hartaanval.En haar echte vader heeft ze sinds haar tiende niet meer gezien.
En de stiefmoeder?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet ,toch?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
erg vervelend maar gert zegt toch niet kwaadwillend wat ergs.. why the?
ik vraag het toch ook..quote:
Was er niet.quote:
Porno?quote:
Plattelandsvrouwenpornaquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:15 schreef isax het volgende:
[..]
is wel heel soft he?
ik zie allemaal rode pittige kapsels ballen voelen.
Ik volg je niet geheel? Maar leuk plaatje.quote:
Wat was je zoekopdracht?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:15 schreef isax het volgende:
[..]
is wel heel soft he?
ik zie allemaal rode pittige kapsels ballen voelen.
goed voor pave dus.quote:
Almelo, dat verklaart alles.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:18 schreef isax het volgende:
[..]
goed voor pave dus.![]()
oud klasgenootje gaat daar altijd heen. komt wel uit amelomisschien daarom.
ik begon dus met een vlog van oud klasgenootje. daar werd een vrouw zeg maar gewoon gestoot door een chippendale. ik wil een beter beeld dus ging zoeken naar chippendales maar ik heb nog steeds niet gevonden wat ik nou zochtquote:
Nou, neem aan dat je toenmalige vriend mededader was van het in het ongewis laten van zijn ouders. Ook toen ze "moe" werden. Het is dus een variant op dat plaatje eigenlijk; niet zozeer een expliciete leugen als wel het niet vertellen van de waarheid.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik volg je niet geheel? Maar leuk plaatje.
Helder nu. Ja vriend deed lekker mee. Maar eerst was het een moment van ingehouden adem luisteren of ouders daadwerkelijk naar bed gingen. Toen pas begon het lachen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, neem aan dat je toenmalige vriend mededader was van het in het ongewis laten van zijn ouders. Ook toen ze "moe" werden. Het is dus een variant op dat plaatje eigenlijk; niet zozeer een expliciete leugen als wel het niet vertellen van de waarheid.
"gewoon gestoot"quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:19 schreef isax het volgende:
[..]
ik begon dus met een vlog van oud klasgenootje. daar werd een vrouw zeg maar gewoon gestoot door een chippendale. ik wil een beter beeld dus ging zoeken naar chippendales maar ik heb nog steeds niet gevonden wat ik nou zocht
deze keer is het dus wel mijn eigen schuld
Heb je het over Isax's post? Vrij onschuldig nogquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat kun je niet posten toch,ik schrok er van.
Nee nee,ik keek op Porna. Heel apart.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je het over Isax post? Vrij onschuldig nog
Oef.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helder nu. Ja vriend deed lekker mee. Maar eerst was het een moment van ingehouden adem luisteren of ouders daadwerkelijk naar bed gingen. Toen pas begon het lachen.
zeker weten porna want het is dus een parodie op 50 shades.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
"gewoon gestoot"
Ja ik ken dat soort filmpjes wel, zo'n zaal vol vrouwen in een discotheek die zich dan storten op gespierde mannen met enorme leuters. Niet bepaald fapvoer, maar misschien is het ook wel bedoeld als porna.
Geen idee. Dit speelde toen ik 17 was. Ik kan het me in ieder geval niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Oef.
Is het ze ooit nog verteld, voor zover jij weet?
ooh zo kort terug pasquote:Op dinsdag 25 november 2014 20:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen idee. Dit speelde toen ik 17 was. Ik kan het me in ieder geval niet meer herinneren.
Ik heb dan ook een slecht geheugenquote:
muziek luisteren dusquote:
Heb je een suggestie?quote:
Kun je wel zeggen!quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee nee,ik keek op Porna. Heel apart.
Klopt ,daarom schrok ik ook een beetje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen!
Ik ken de term "porna" omdat Dusk dat altijd zo noemt, voor "vrouwvriendelijke porno". Maar als je op porna gaat zoeken bij Google afbeeldingen dan staat het vol met expliciete beelden waar geen vrouw aan te pas komt.![]()
(En nou vinden mannen het wel over het algemeen wel geil om twee vrouwen met elkaar bezig te zien, maar andersom is dat volgens mij totaal niet zo. )
Nee, niet echt afbeeldingen waarvan je denkt : dat is "vrouwvriendelijk"quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen!
Ik ken de term "porna" omdat Dusk dat altijd zo noemt, voor "vrouwvriendelijke porno". Maar als je op porna gaat zoeken bij Google afbeeldingen dan staat het vol met expliciete beelden waar geen vrouw aan te pas komt.![]()
(En nou vinden mannen het wel over het algemeen wel geil om twee vrouwen met elkaar bezig te zien, maar andersom is dat volgens mij totaal niet zo. )
En niet SC waardig .quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, niet echt afbeeldingen waarvan je denkt : dat is "vrouwvriendelijk"
Over je laatste opmerking: hangt geheel af van of het mechanische 'niksheid' is of enig element van 'spanning'. Lastig uit leggen. Maar niet iets wat ik zou opzoeken.
Mwa. Maar ik houd verder mijn mond er overquote:
Je komt er op terug?quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mwa. Maar ik houd verder mijn mond er over
ja dat heb je met vlees hehquote:
Nee die knipoog was om aan te geven dat ik jouw opmerking "niet sc-waardig' aanneem als goed excuus om verder mijn mond te houden over dit soort zaken.quote:
Sorry,maar deze was niet van mij.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee die knipoog was om aan te geven dat ik jouw opmerking "niet sc-waardig' aanneem als goed excuus om verder mijn mond te houden over dit soort zaken.
ehm .. ik ben in verwarring nu.quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sorry,maar deze was niet van mij.
wat een skattie.....quote:Op dinsdag 25 november 2014 20:58 schreef isax het volgende:
ik ging googlen op porna
kom ik dit tegen
[ afbeelding ]
wat een onschuldig koppie.
Snel geld.quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:01 schreef isax het volgende:
hoe komen mensen er op om in de porno industrie te gaan denk ik dan.
bedoel het is niet iets wat je in je vriendenboekje schrijft.
Ik heb een keer een kennis van me in een film gezien,ze verdienen iets van 400 euro.quote:
sos signalenquote:
zal dan geen mors zijn geweestquote:Op dinsdag 25 november 2014 21:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
EE?
http://morsecode.scphillips.com/jtranslator.html
Wat is er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |