hier word ik emo vanquote:
De was doen is niet zo moeilijk, echter het ophangen, opvouwen en strijken is een hels karweiquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:23 schreef Pavement het volgende:
Ik moet de was doen, maar heb der non de jus geen tering zin an
lol strijkenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
De was doen is niet zo moeilijk, echter het ophangen, opvouwen en strijken is een hels karwei
ik strijk nietquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
De was doen is niet zo moeilijk, echter het ophangen, opvouwen en strijken is een hels karwei
true iddquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die hoort een peuk in z'n smoel te hebben en niet een grasspriet.
Geschiedvervalsing.
of gewoon geen katoen kopenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
katoen kreukt nou eenmaal, of je moet het netjes ophangen
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:25 schreef Pavement het volgende:
Iets in mij heeft een angst voor de wasmachine, ik haat het.
Maar ja ik ben naar de kelder
de was?quote:
hmm wat?quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:30 schreef isax het volgende:
[..]
joh dat je daar ook al je wasmachine kan pleuren
kom op joejoe die kan mooierquote:
Hallo Isa, dan zit je prima op FOK!, want de doorsnee FOK!kker leeft ongeveer in dit soort omstandigheden:quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:28 schreef isax het volgende:
hallo mijn naam is isa en ik ben een sloddervos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 15:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hallo Isa, dan zit je prima op FOK!, want de doorsnee FOK!kker leeft ongeveer in dit soort omstandigheden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bah.
![]()
[..]
Hallo Isa, dan zit je prima op FOK!, want de doorsnee FOK!kker leeft ongeveer in dit soort omstandigheden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ernstig!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
[..]
Hallo Isa, dan zit je prima op FOK!, want de doorsnee FOK!kker leeft ongeveer in dit soort omstandigheden:fuck dat is goor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegquote:
nou ik bedoelde meer het gifje an sich, die zonnebril is ongelijk en zulksquote:
nee maar er zijn wel tweakers op fok en vice versaquote:
voor ons? graagquote:
Twee keer gekekenquote:Op dinsdag 25 november 2014 15:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor ons? graag![]()
vergeet je niet in de kan te kijken?
Ze dachten dat ik in dit trainingspak had ingebroken. Wat voor hersenbeschadiging heb je dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |