SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult "SMLENO" niet gebruiken zonder goedkeuring van MrvanTrapZ (copyright pending)
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
quote:link ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
En duuuuuuuuurquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou echt briljant zijn
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had even een topic aangemaakt op het ea forum maar een gozer zegt dat kaka in brazilie speelt dus dat hij niet in het spel komt![]()
![]()
welke clubs hebben ze toegevoegd dan ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit is toch makkelijk op te zoeken, of niet?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:37 schreef Maver24 het volgende:
Had even een topic aangemaakt op het ea forum maar een gozer zegt dat kaka in brazilie speelt dus dat hij niet in het spel komti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Seizoen in Brazil is bijna afgelopen (Cruzeiro werd dit weekend kampioen), daarna gaat hij naar Orlando.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:37 schreef Maver24 het volgende:
Had even een topic aangemaakt op het ea forum maar een gozer zegt dat kaka in brazilie speelt dus dat hij niet in het spel komt![]()
Kaka speelt pas vanaf komend seizoen in de MLS. Wanneer begint daar het nieuwe seizoen dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dit is toch makkelijk op te zoeken, of niet?![]()
Aaah kijkquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Seizoen in Brazil is bijna afgelopen (Cruzeiro werd dit weekend kampioen), daarna gaat hij naar Orlando.![]()
Het lijkt wel kerstmis, zo'n feestquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef Kiid het volgende:
Nou nou, nieuwe plaatjes en spelers die nooit iemand gaat gebruiken. Helemaal los hier![]()
Zou toch leuk wezen als ze'm gewoon erbij pleurenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Seizoen in Brazil is bijna afgelopen (Cruzeiro werd dit weekend kampioen), daarna gaat hij naar Orlando.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
januari- februariquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kaka speelt pas vanaf komend seizoen in de MLS. Wanneer begint daar het nieuwe seizoen dan?![]()
Beter lezen dan.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:40 schreef Kiid het volgende:
Nou nou, nieuwe plaatjes en spelers die nooit iemand gaat gebruiken. Helemaal los hierAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Echt hè, wat een verwennerijquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het lijkt wel kerstmis, zo'n feest![]()
![]()
Weet je dat serieus? Het is nog niet eens op Wikipedia te vindenquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Seizoen in Brazil is bijna afgelopen (Cruzeiro werd dit weekend kampioen), daarna gaat hij naar Orlando.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |