[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 28-10-2000 00:24]
quote:Geen sprake meer van. Hieke zit haar tijd wel uit 'todat dit gedoe achter de rug is', zo zei ze letterlijk rond 23.00 vanavond tegen Ferdi in de slaapkamer. 'Er is altijd een uitweg, de voordeur, maar dat is het niet waard.'
Op 28 oktober 2000 00:48 schreef Arcee het volgende:
Hoe staat 't met 't voornemen van Hieke om te vertrekken?
quote:Jammer.
Op 28 oktober 2000 01:00 schreef Gert het volgende:
Geen sprake meer van. Hieke zit haar tijd wel uit
quote:Bespaar je de teleurstelling Trevanian.
Op 28 oktober 2000 01:35 schreef trevanian het volgende:Ben zeer benieuwd. Ik blijf er voor wakker.
Sorry, maar ik moet er als 'gelegenheids-verslaggever' na een paar uurtjes al al weer mee ophouden. Ik ben niet voor het vak weggelegd (en ik houd niet van een deegroller in mijn nek )
Voor diegenen nog doorgaan: een spectaculaire nacht toegewenst!
Succes vannacht en morgenvroeg !
Acinom, ik zou het zeer op prijs stellen als jij je streamverslagen objectief zou willen houden. Een emoticon trek ik prima, maar om de zin je mening geven niet.
Als je streams wil verslaan heel erg fijn, maar je mening over wat gebeurt in een daarvoor bestemd topic graag.
Overigens veel dank voor alle verslaggevers, daar niet van, maar ik vind dat verslaggeving per defenitie objectief hoort te zijn, vandaar.
Jjanet, BigM, Roache, Twinny Sister en Mercurius ; BEDANKT !
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 28-10-2000 10:39]
quote:Bullshit! Heb het nog 's nagelezen Miracle en vind dat je aan 't miereneuken bent. Overigens vind ik zelf de stream-verslagen leuker en levendiger, leesbaarder als de geest van de streamer af en toe doorklinkt. Moet vaak lachen om de toegevoegde commentaren.
Op 28 oktober 2000 05:32 schreef Miracle het volgende:
Acinom, ik zou het zeer op prijs stellen als jij je streamverslagen objectief zou willen houden. Een emoticon trek ik prima, maar om de zin je mening geven niet.
My 2p
Graag reakties daar !
Hoop dat we enthousiast verder kunnen verslaan, en nodig hierbij ook nieuwe streamers van harte uit.
quote:Misschien de player op 'stop' zetten, en dan weer even op 'play' drukken ?
Op 28 oktober 2000 13:29 schreef Sanne het volgende:
Ik heb op stream 1 niets, en op 2 geen geluid
Dees is down. en ligt op bed samen met Ferdi.
Waarom dan? vraagt ferdi.
In het kort Dees is er achter gekomen dat zij nooit geroepen word en de anderen allemaal wel.
F: Ja maar ik ben altijd buiten.
D: Ja maar Kim ook niet en die word wel geroepen.
En jullie hebben allemaal wel iemand zien staan (als de deur open gaat) en ik ook niet.
Ferdi vind ook dat de groep nu erg saai is. Er zijn genoeg leuke dingen te doen.
Wat dan zegt D. spelletjes? ja onder andere zegt F.maar je kunt ook ns naar iemand toe stappen en zeggen wat je van hem vind.
Oei dat had F. niet moeten zeggen want nu wil d. weten wat hij van haar vind.
Nou dat was echt grappig. Je ziet dat Ferdi er onder uit probeert te komen. dan moet hij heel lang nadenken en na heel veel gekreun zegt hij.
Ik vind je een leuke meid Dees maar je zeurt wel veel.
Maar zegt D. nu toch niet meer? toch alleen de eerste weken? F gaat daar niet op in.
Hij zegt jij bent een v.d rustige personen hier.
D. ja maar ik ben voor mijn doen erg druk hier.
F: ja je zegt niet veel maar als je wat zegt zeik je.
Dan zegt D dat ze weet dat ze veel zeikt blabla bla maar ze dat zelf ook niet wil.
Dan gooit ze het op anderen die ook zeuren waaronder Bianca over Ed.
Ferdi vind dat er n verschil is tussen zeuren en je mening verkondigen. Daar is Dees even stil van, dan zegt ze"Annet?" ja zegt Ferdi en ze lachen.
Robin komt binnen en Ferdi regelt het zo dat robin vanavond bij D gaat liggen. Ze zijn verhuisd met de bedden (en van kamer geruild de dames vonden hun kamer zo koud en nu slapen ze (Ferdi, Robin en Dees) er nog maar met zijn 3en)
Ferdi gaat weg.en Dees verteld Robin ook waarom ze down is. (ferdi had gezegd dat dees down is omdat ze wil sexen)
Robion zegt haar te begrijpen.
Hij gaat op "haar"bed zitten en het is leuk om te zien dat ze allebei? willen knuffelen maar toch aarzelen. Hij aait haar n beetje op haar been en zij zegt behoefte te hebben aan n knuffel soms, maar het niet wil vragen en ze mist een Leo.
Als ze later de kamer uitloopt word ze ook nog getroost door annet waarop ze knuffelen en Dees Annet als haar niewe Leo benoemt.
Dit had goed bij de streamverslagen gepast hoor !
Evt. iets later, en met b.v. een tijdsaanduiding erbij.
Altijd welkom deze info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |