Rustig aan Raptor.quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kanker nou maar op voordat ik je paar stompen op je kop geef.
quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
4 missisppiquote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
1 Mississippi,
2 Mississippi,
3 Mississippi...
Inderdaadquote:
smegmanus oale lullo, woar bin ie?quote:Op maandag 24 november 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaaddit topic moet gewoon veel beter gemod worden
Waarom moet je nou weer gelijk met kanker gaan schelden? Ik zeg alleen dat mijn antwoord feitelijk goed is, gezien de vraagstelling. Als je geen tegenargument hebt, zeg dat dan gewoon, dan hoef je me toch niet 'weg te kankeren'?quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het autistenspreekuur is morgen, doei.quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Is dat wat je altijd zegt als je geen tegenargument hebt?
Doe gewoon normaal zoals iedereen hier, ga niet bijdehand lopen doen met je reverse image search waarin je nog faalt ook, en dan kinderachtig gaan lopen zeiken, ik weet niet of je het door hebt, maar het is je in 10 minuten gelukt om de hele sfeer hier te verpesten.quote:Op maandag 24 november 2014 21:47 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer gelijk met kanker gaan schelden? Ik zeg alleen dat mijn antwoord feitelijk goed is, gezien de vraagstelling. Als je geen tegenargument hebt, zeg dat dan gewoon, dan hoef je me toch niet 'weg te kankeren'?
Gelukkig ben ik er nogquote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal zoals iedereen hier, ga niet bijdehand lopen doen met je reverse image search waarin je nog faalt ook, en dan kinderachtig gaan lopen zeiken, ik weet niet of je het door hebt, maar het is je in 10 minuten gelukt om de hele sfeer hier te verpesten.
Sorryquote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef houdjemond het volgende:
Ik kan jullie ook geen half uur alleen laten he
mascaraquote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Thanks
Nieuwe vraag:
Welk cosmeticaproduct is ook een plaats in Algerije?
Lippenstiftquote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Thanks
Nieuwe vraag:
Welk cosmeticaproduct is ook een plaats in Algerije?
Ik doe normaal (ik kom met feiten en scheld niet met kanker zoals jij), mijn antwoord was goed!quote:Op maandag 24 november 2014 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal zoals iedereen hier, ga niet bijdehand lopen doen met je reverse image search waarin je nog faalt ook, en dan kinderachtig gaan lopen zeiken, ik weet niet of je het door hebt, maar het is je in 10 minuten gelukt om de hele sfeer hier te verpesten.
waarom denk jij eigenlijk dat je de baas bent van dit topic?quote:Op maandag 24 november 2014 21:49 schreef houdjemond het volgende:
Weet je, als we nog langer blijven janken, kankeren en zeiken gaan we lekker met strafpunten werken als jullie het daarmee eens zijn.
Mag ik dat zeggen als LijstjeMeisje, ja dat mag ik zeggen.
RTquote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom denk jij eigenlijk dat je de baas bent van dit topic?
Mee eens, maar dan heet je wel voortaan Mart Smeetsquote:Op maandag 24 november 2014 21:49 schreef houdjemond het volgende:
Weet je, als we nog langer blijven janken, kankeren en zeiken gaan we lekker met strafpunten werken als jullie het daarmee eens zijn.
Ehrm, ik weet niet waar je dat vandaan haalt, en verder was het gewoon een voorstel.quote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom denk jij eigenlijk dat je de baas bent van dit topic?
Ja piss ff op met je LijstjeMeisje, je speelt nooit mee maar denkt altijd dat je een of andere godin bent Ofzo, doe gewoon lekker normaal mee en loop je niet te profileren hierquote:Op maandag 24 november 2014 21:49 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2014 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan heet je wel voortaan Mart Smeets
quote:Op maandag 24 november 2014 21:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Louisianaquote:
Indianaquote:Op maandag 24 november 2014 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Welke Amerikaanse staat heeft vanaf 2000 haar staatsvlag tot drie keer toe veranderd?
Politieke kwestie!
Alabamaquote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
De vlag werd gezien als kwetsend jegens de zwarte bevolking...
Men was al vanaf 1990 bezig met voorstellen ter verandering, vooral met oog op de Olympische spelen die in 1996 daar zouden plaatsvinden...
1: Fok-it: 90quote:
Georgia dan.quote:Op maandag 24 november 2014 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
De vlag werd gezien als kwetsend jegens de zwarte bevolking...
Men was al vanaf 1990 bezig met voorstellen ter verandering, vooral met oog op de Olympische spelen die in 1996 daar zouden plaatsvinden...
Ik weet niet alle afleveringenquote:Op maandag 24 november 2014 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar je vergeet dus welke aflevering (beschrijving) dus je krijgt nog geen punt.
Door een autobotsing.quote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Ooit heb ik een Paint gemaakt van de family guy epic chicken fight:
[ afbeelding ]
Maar waarom kreeg Peter ruzie met hem? En in welke aflevering was dat (beschrijving is voldoende, dus waar de aflevering over gaat)
beide antwoorden in één post = 1 punt
Hoef niet het exacte getal of zo hè, alleen waar ie over gingquote:Op maandag 24 november 2014 21:59 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik weet niet alle afleveringen
Hulde voor jouw paintskills!quote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Ooit heb ik een Paint gemaakt van de family guy epic chicken fight:
[ afbeelding ]
Maar waarom kreeg Peter ruzie met hem? En in welke homo-aflevering was dat (beschrijving is voldoende, dus waar de aflevering over gaat)
beide antwoorden in één post = 1 punt
Maar de botsing was de reden voor het gevecht op straat, wat jij zo mooi hebt getekendquote:Op maandag 24 november 2014 22:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, dat was veeel later. toen botsten ze met de auto op elkaar en kregen ze weer ruzie.
Klopt, maar de vraag was waarom ze hun eerste ruzie kregen.quote:Op maandag 24 november 2014 22:01 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Maar de botsing was de reden voor het gevecht op straat, wat jij zo mooi hebt getekend
364quote:Op maandag 24 november 2014 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag was waarom ze hun eerste ruzie kregen.
Ik wil nu alleen nog weten welke aflevering
ho ho ho, je hebt nooit gezegd 'eerste' ruzie. gaan we weer kinderachtig doen?quote:Op maandag 24 november 2014 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag was waarom ze hun eerste ruzie kregen.
Ik wil nu alleen nog weten welke aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |