abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:14:46 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_423663
hier weer verder

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 28-10-2000 00:15]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:30:48 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423702
Poeh wat een verwarring. Niet alleen wat betreft het openen van de nieuwe dagstream-topics hier op het forum, maar ook in het BB-huis.

Welke tactiek van VOO erachter zit weet ik niet, feit is dat de regie de bewoners heeeel lang heeft laten wachten op de muziek en drankjes. De sfeer was tot een dieptepunt gedaald toen om 24:00 De Stem zei dat er wat in de voorraadkamer lag.

Ed, die de laatste paar uur met Robin en later Desiree buiten heeft gezeten, is zwaar teleurgesteld in het feit dat de meeste bewoners hem zijn actie zo zwaar aanrekenen.

Gevolg nu: Ed is zojuist naar bed gegaan. Als enige. "Welterusten Ed" riep hij voordat hij onder de wol kroop. De rest van de bewoners proberen er nu het beste van te maken. Er staat een draagbare cd-speler op tafel en men is alle cd-tjes an het bekijken die meegeleverd zijn. Zo te zien is Big Brother niet gierig geweest wat betreft drank en chips: de tafel ziet er goed vol uit.
Maar: van een echt leuke sfeer is natuurlijk geen sprake. Ed zei tegen Dees, vlak voordat hij naar bed ging, dat dit komt omdat een aantal bewoners dondersgoed voelt dat het helemaal niet nodig was om er zo opgefokt over te doen, en zo'n stemmingmakerij te creeren. Ze voelen zich nu toch een beetje schuldig, en maar zien Ed liever als de grote zondebok, da's makkelijker. "Ze weten dat ik morgen naar huis ga, dus het is nergens voor nodig. We hadden er net zo goed een gezellige avond van kunnen maken.. En straks in de DBK zeiden Koos en Bianca en Hieke nog: tuurlijk doen we, we maken er een leuke avond van.. en nu doen ze zo."

Nou, als ze dit nog een gezellig feest willen maken, dan mogen ze wel een partijtje xtc aan laten rukken...

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 28-10-2000 00:33]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:34:16 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_423708
00:30 uur
Het is nog steeds volop feest in het BB-huis. Het is daar inmiddels trouwens bijna om de andere dag feest. Hoezo 'back-to-basic'? Er draait muziek van Acda en de Munnick en er branden kaarsjes. De groep zingt mee. Gezellig! Georgie drinkt een jus 'd orange. Ik weet niet of-ie er ook wat doorheen gegooid heeft, maar 't zou me niet verbazen.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:39:42 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_423717
00:40 uur
Het feest wordt inmiddels idd als een verplicht nummertje afgehandeld. Er wordt hier waarschijnlijk ook meer gefeest dan de bewoners zelf thuis doen, dus het is niet gek dat ze wat blasé raken. Bianca en Fewrdi hebben het hoogste woord, maar ik kan door de muziek niet precies verstaan waar 't over gaat. Georgie is DJ. Zo, dat was Suspicious Mind. Bianca: "We hebben twee uur". Georgie gooit er nu Tom jones in: Sex Bomb. Lachen!
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:46:29 #5
2705 cynix
is verdwaald
pi_423721
00:45 uur
Zo, dat plaatje is ook weer afgelopen. Volgende. Stream 1 ligt er btw al de hele avond uit en stream 2 laat alleen maar Georgie zien die de CD-tjes wisselt. Kan dus niet zien wie er nog op zijn en wat er verder gebeurt. Hoor geloof ik ook Koos en Robin meetetteren. Fewrdi: "Ome Koos nog een biertje!". Bianca wil Volumia horen. Georgie: "Heb ik ook".
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:46:29 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_423722
00:50 uur
Georgie is druk aan het rommelen tussen de CD's. Volumia volgt, op verzoek dus van Bianca. Er wordt druk gepraat.

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 28-10-2000 00:47]

Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:56:46 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423738
Op stream 3+4 zijn ook alleen maar beelden van het 'feest'. De regie leeft zich uit op stream 3, 2 a 3 beeldwisselingen per seconde, 'down-down-down-down'.

Georgie geniet duidelijk van zijn rol als DJ en (dus) als degene die al het moois produceert.. Trots staat hij mee te dansen na weer een 'gouden greep in de platendoos'.

De sfeer komt er iets meer in. De eerste alcoholische drankjes beginnen hun werk te doen.

Annet en Koos zitten nog steeds niet echt blij te kijken. De rest is ook nog steeds een beetje geforceerd lollig aan het doen, maar men begint nu stilaan toch wel echt te genieten van de muziek en de drank.

Gesprekken worden er niet gevoerd. De groep leeft zich uit op de muziek.

Het 1e uur zit er al bijna op.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:59:34 #8
2705 cynix
is verdwaald
pi_423745
01:00 uur
Iemand vraagt om Doe Maar. Koos wil Boudewijn de Groot. Eerst een Sinatra-covertje. Beetje duffe avond eigenlijk. toch wel even anders dan gisteravond. Ik mis Ed nu al, terwijl-ie nog in het BB-huis is n.b. Koos is bij Georgie komen zitten.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:08:49 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_423769
01:10 uur
Nu dan toch Boudewijn de Groot. Ik geloof, ik geloof, etc. Koos is er helemaal stil van, maar vindt een ander nummer nog mooier. Fewrdi vindt het depressieve muziek. Ik eigenlijk ook wel een beetje. De groep is ook stil. Is het emo-uurtje aangebroken?
  Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:11:56 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423772
Georgie zegt: "En toch vraag ik me af waarom ze ons die muziek zo laat gegeven hebben.
Ferdi: zal ik het dan zeggen, wat ik denk? Dan blijven wij lekker laat op, en gaan we om half drie naar bed. En morgen is-ie dan vertrokken om een uur of acht zonder dat wij wat doorhebben
Desiree: hij zei anders dat dat niet zou gebeuren.

Ferdi: Hij zegt wel vaker wat. We weten hoe goed hij kan liegen. Dat weten we vanaf het moment dat hij hier binnenkwam met die bungeejump, toch?
Robin: "hoezo"?
Ferdi: Robin, jij weet meer..
Bianca: Robin weet jij wat er gaat gebeuren? Weet jij meer?
Robin: nee
B: come on, je hoeft alleen maar ja of nee te zeggen
Robin gaat er niet op in, maar zegt tegen Ferdi: met jou wil ik straks nog ff praten...

Nu start nieuwe muziek, NL-talige muziek, jaren 60/70 zo te horen, het is dan ook door Koos uitgekozen. Hij wil aandacht voor het nummer want het is erg goed volgens hem.. Het gesprek stokt..

pi_423774
nou euhmm blijkt erg saai te zijn nu enzo maar Koos heeft het toch wel naar z'n zin(K begrijpt iets niet!!!, in een liedje, zo raar zegt K)

[Dit bericht is gewijzigd door Freaky20 op 28-10-2000 01:12]

pi_423783
Nou euhmmm BB ligt er bij mij even uit helaas dus alleen reclame
pi_423789
wat een crisis muziek, de sfeer is erg tam op dit moment.
Wanneer je kinderen van nu opleidt voor de maatschappij van morgen, dan zit je morgen met volwassenen die van gisteren zijn !!!!!!!!!
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:25:01 #14
2705 cynix
is verdwaald
pi_423790
01:25 uur
Volgende plaatje. Hieke en Fewrdi zitten te swingen op de bank. Desiree zit naast Koos, die tijdelijk DJ is. Koos staart aandachtig naar het CD-hoesje.

Ik zit, net als de groep, ook een beetje in een post-Ed-depressie.

zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:30:39 #15
2705 cynix
is verdwaald
pi_423809
01:30 uur
De muziek is (even) afgelopen. Robin neemt 't woord: "Big Brother heeft gezegd dat we er zelf iets leuks van moeten maken, als afscheid voor Ed. Daarom zijn wij vieren (de mannen) binnengeroepen". Robin: "Maar ik heb gezegd: 'Dat lukt niet, na wat er gisteravond is gebeurd'".
Nieuw plaatje dan maar weer...
  Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:32:30 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423812
Alanis Morisette. Koos heeft het nog steeds naar zijn zin. "Schitterend.. schitterend" zegt hij om de paar seconden.

De hele CD van AM. Melancholische muziek. De blikken beginnen al een beetje troebel te worden hier en daar. Sentimenteel. Groepsgevoel.
Shit, Ed doet het zichzelf aan, maar hij ligt daar wél, ietsje verderop in zijn eentje. Hij zal het niet makkelijk hebben nu..
Er is nog niet één keer iemand naar hem wezen kijken, voorzover ik heb kunnen nagaan.
Het is moeilijk te verstaan af en toe, maar Ferdi schampert steeds maar door over Ed, Duidelijke afkeer. Veel vet gelach ook dooer Ferdi. Robin zegt zoiets als: nee ik vind het niet leuk maar jij zit zo te geinen dan moet ik ook lachen..

Misschien is Ed het huis al uit trouwens, want alle vier de streams staan al ruim een uur op de huiskamer..

Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:52:44 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423826
Hee! Teken van leven van Ed. Stream 2 schakelt over naar de badkamer. Ed staat daar met de handen voor zijn ogen. Annet komt het toilet af en vraagt of er wat is.
E: nee ik kan alleen niet tegen het licht.
Ed gaat naar het toilet.
Annet blijft nog even tutten voor de spiegel.
Ed komt de wc af
A: ga je weer slapen?
E: Ja.
Ed loopt weg.

Annet terug naar de woonkamer. Naast Robin begint ze nu een niet verstaanbaar gesprek. Robin is al een half uur heel stil. HIj verwerkt zo te zien de gebeurtenissen van de afgelopen 24 uur toch wat anders dan de rest.
'De groep' geniet nu van Blof.
Georgie: "Sohee dan moet niet net je meisje het uitgemaakt hebben met deze muziek. Dan zit je wel te janken hoor!"
Nu komt 'You've lost that lovely feeling'

Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 02:04:13 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423846
Elvis Presley. 'That's allrigth mama.
Hieke gaat los. Ziet er toch wel strak uit hoor.
'Heartbreak hotel' Ze gaat lapdansen bij Koos! De rest vindt het prachtig. Koos is verlegen en pakt een drankje van naastr d stoel. Hieke stopt en gaat weer op de bank zitten.

(that 's it 4 2nite)

pi_423886
Stemming begon er in te komen maar BB breekt af.
Annet bedankt BB en doet even imitatie van Prins Bernhard.

Meteen over op de serieuze noot want Robin wil ergens op terug komen.
Hij geeft verklaring aan de groep waarom HIJ het niet erg vond dat Ed zou blijven.

Robin: Ik speel het spel op mijn manier, kan me niet schelen wat iedereen daar van denkt.
Hieke vindt dat maar niks.

pi_423899
Hoop blahblahblah van Robin. Hij begrijpt Ed en vindt hem integer.
Hieke en Ferdie vertrouwen Ed niet.

Robin vindt 't jammer dat Ed niet op het feestje aanwezig is en legt uit aan de groep dat dat allemaal wat teveel voor Ed zou zijn.

Robin: het is zijn GEVOEL wat hem stuurt
Koos: Ik wilde hem niet meer aandacht geven als dat ie al kreeg.
Bianca: Het is niet aan ons zijn gevoel te verantwoorden

Robin zit niet echt lekker. Krijgt nu ook de wind van voren van Bianca.

*lajeniegekmake... (nee want dat ben ik al)

zaterdag 28 oktober 2000 @ 02:39:10 #21
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_423906
Koos : ik wilde Ed vandaag niet nog meer aandacht geven dan dat hij al heeft gehad.

B. tegen R. : bij nominaties ben jij altijd zo bot, en zegt gauw 'lekker belangrijk' , en nu niet...
R. : ik kan een man van 48 niet de deur uit duwen.
R. : hij had het tegen mij gezegd, en wilde daar niet over praten.
R. tegen B. : dat had ik bij jou ook niet gedaan. De volgende keer doe ik dat weer !
Koos : riep hij mij apart om het de redactie ook te laten horen. Dat had hij ook in de microfoon kunnen doen.

>kan niet alles goed verstaan<

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_423907
Robin: Ik ga een 48-jarige niet naar de deur duwen.

(shit mijn compu doet vreemd!)

Robin: Ed en ik zijn maatjes.
Bianca voert het woord voor de groep, anderen jaja-en af en toe

Koos: Ik sta ook achter Hieke (en Bianca en Ferdi dus)

Robin: Volgende keer houdt ik voortaan mijn mond

Koos durft nu ook meer en klaakt ook nog wat over Ed

Ze hebben allemaal nu hun zegje gedaan en beschouwen de discussie voor geeindigd. Robin kijkt beteuterd rond. (vind ik wel beetje zielig)

pi_423915
*Phoe, blij da'k niet meer alleen ben tweevingers niet-blind typen valt niet mee

Ik hoor Dees nu weer, zei niks tijdens discussie.

Rustig nakletsen, de alcohol vanavond heeft niet echt zijn werk gedaan.
Ferdi en Hieke weer samen op de bank. (Wanneer probeeeert hij nou 's iets bij Hieke?)

Georgie zevert wat maar niemand luistert. Hieke ruimt wat op.

Stream op de badkamer. Koos, Dees of Kim) en Bianca tandjes poetsen.

pi_423919
Lege badkamerstream.Achtergrondgeluiden. Niets te horen of volgen

Koos en Dees in badkamer.
Koos tegen Dees: Welterusten
Dees tegen Koos: Welterusten

En weer alles geluidloos.
Dees nog effe terug en weer weg. Ferdi erbij
(geluid valt weg)

pi_423925
Terug in living-room zonder geluid (kut, iemand wel?)
(stream-1 doet het al hele dag niet)

Robin heeft weer moed verzamelt en geeft zich nog niet gewonnen.

Koos, Ferdi, Annet en Hieke zijn andere aanwezigen.

(geluid terug)

Robin:Lekker belangrijk. Oke hou ik er volgende keren meer rekening mee. Al dat gejank van vorig jaar bij de nominaties. Dacht ik pffffff. maar nu snap ik het pas, nu ik hier zelf zit. Er komt hier zoveel los

Hieke tegen Robin: je komt hier alleen maar sterker uit

Koos: Ik had vandaag al: lekker belangrijk, Ed had genoeg aandacht gehad

Robin haalt weer opgelucht adem nu de groep hem weer lijkt te omarmen.
Koos vertelt over zijn emotionele nominatie-ervaringen

pi_423934
Iedereen lacht nu weer, stoom is afgeblazen.
*lajeniegekmake...

Robin lekker belangrijkt er weer driftig op los (als dat geen hit wordt!)

Ferdi: DEMM WOWAN!!!

Robin komt weer los. Prettig gekeuvel nu.

Ferdi en Robin willen naar bed. Koos blijft nog even.

Robin tegen Koos: Het ga je goed!
Koos: Jou ook jongen.

(stream nu vanuit hoek keuken-buitendeur, positie die ik nog niet gezien heb)

Ferdi richting badkamer te zien, vindt zichzelf relaxt. Hieke lacht in verte
Ergens zit geitestront aangeplakt, Robin, Ferdi en Hieke lachen d'r maar wat mee.

Diepe diepe zucht van Hieke. Ferdi verdwijnt alleen in slaapkamer en wenst Hieke doei!

pi_423939
In verte zijn Annet, Robin en Hieke in badkamer bezig.
Robin verdwijnt ook in slaapkamer, wenst Hieke goedenacht en omgekeerd.

(slaapkamergerommel en gelach van Dees en Robin maar geen beeld)

Hieke naar woonkamer (zar daar nog iemand dan?)

(Komop VOO, zet die stream op de slaapkamer)

Annet nu ook naar woonkamer. (Zal toch niet weer zo'n lange discussie als vannacht worden? Meiden onder mekaar dat lult en lult maar,....... nee dus zijn allebei naar bed gegaan)

Dees: Welterusten Robin
Ferdi: Welterusten

(stream nog steeds op keukenkastje, zo is het streamen nog wel te doen)

.....................en hoor nu wat slaapgeluiden, zuchten

*bijna half 4, denk da'k maar 's afnok, gebeurt toch niks meer

pi_423949
Iedereen slaapt nu in huisje Weltevreden.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 07:39:51 #29
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_424002
stream 1 down , stream 2 gericht op keuken waar niets gebeurt... iedereen slaapt nog, behalve:
Ruud!
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 08:02:13 #30
1377 jjanet
pi_424005
of toch leven...
stream 1 down
stream 2 keukenkastje
iemand roept "vuile kutchinees" klinkt als robin
stream 3 slaapkamer van dames en stilte
stream 4 down
(leuk hoor : nu speciaal voor worldonline-abonnees... heel speciaal )

kijk kijk Ed is ook wakker... badkamer

zaterdag 28 oktober 2000 @ 08:18:38 #31
1377 jjanet
pi_424009
redactie: "goeiemorgen ed wil je je zender omdoen, batterijen liggen in dagboekkamer, dagboekkamer is open"
Ed:"goedemorgen"

Ed test de zender "hallo, hallo, hallo"

zaterdag 28 oktober 2000 @ 08:56:02 #32
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_424019
Ed in de tuin. Kreunt. Steunt. Zegt tegen de kippen: Ik ga wormen zoeken. Kippen lopen rond. Geit's hoofd steekt uit haar huisje.
(Volgens het zonnetje in de mediaspeler heb ik perfecte ontvangst, maar ik zie nauwelijks iets.(red.))

"Heb je de boel weer vies gemaakt? Jochie jochie jochie, ojee. Zou het gaan regenen vandaag? Ga je weer de hele dag in je hokje zitten? Tadaa! Tadadadaa!" (Tegen een kip? De geit?) Hij fluit een deuntje.
"Big brother, who will win (zang). Oh jee, oh! Ojee zeg. Och."
Gerammel van pannen. Ed loopt doelloos een beetje rond. Zaagt hout.
Stream naar keuken. Ed voert wat uit aan het aanrecht. Vult een pan met water. En weer naar buiten, Ed dan, Stream niet. Haan kraait.

Voordat er werkelijk iets gebeurt haak ik af, infostress weet je wel?! Jjanet, jij weer.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 28-10-2000 08:59]

Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 09:23:45 #33
1377 jjanet
pi_424036
ik zou wel willen hoor roache maar wat is er te verslaan aan een schrijvende Ed aan keukentafel?

Nou: dat ie schrijft natuurlijk!

Maar wat ie schrijft?

Dramatische afscheidsbrief voordat hij dramatisch zijn hoofd in dramatische oven stopt en aan dramatisch einde komt?

sorry, hier sprak mijn gevoel

pi_424043
Edje en Robin babbelen over het weer en muesli. Ed: "... hele grote bakken muesli totdat je bijna kotst...."

Cindy kijkt mee door het raam.

zaterdag 28 oktober 2000 @ 09:37:11 #35
1377 jjanet
pi_424048
aha Robin verschijnt in beeld

Ed:"doe nou niet joh, doe nou rustig we hebben nog 2 uur (voor het dramatische vertrek? Jj), kom er lekker bij zitten"

Robin:"lekker joh die musli van jou, top is ie"

!@#$%geluidvaltweg!@#$%

Ed:"sjesus hij is lekker joh, ik heb er een beetje melk en een beetje honing bij gedaan.... ik was weer klokslag 8 uur wakker"

Ed:"die 14 dagen dat ik hier zat hebben we zo'n mazzel gehad, afgelopen dagen valt het tegen" (het weer)

Ed: "Met skieen ook he, neem ik 's ochtends een hele grote bak muesli, rest van de dag niks, das echt Oostenrijks" (?)

Ed naar tuin, Robin eet zijn bordje Muesli, onduidelijke geluiden in tuin, ed weer binnen

ed:"het enige wat ik echt hoop is dat ik vanmiddag wat rust krijg, eigenlijk wil je ff anoniem uhhhhh snap je wat ik bedoel"

Robin:"ik geloof dat het wel mee zal vallen, 'k geloof niet dat hetzelfde resultaat als vorig jaar is"

pi_424050
Ed wil wanneer hij het huis verlaat geen aandacht. "Ik heb er nu gewoon even geen zin in." Men bespreekt weer het nominatiesysteem.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 09:42:28 #37
1377 jjanet
pi_424055
goeiemorgen BigM, neem het alsjeblieft over!
geluid is slecht hier...
Ed: "het is toch geweldig dat jullie Darius nog gezien hebben"... "Robin, je bent als een broer" "Maar dat zie ik mij niet doen"

Robin prijst Darius zijn zangkwaliteiten:"Nu is er niemand meer die goed kan zingen.... vind ik dan"

Robin vond het 'feestje' gisterenavond wel lekker, lekkere muziek

ok ik geef het op... bedtijd

pi_424064
Welterusten jjanet. Geluid hier vreselijk.
Bolland & Bolland worden besproken. "Alles electronisch". Mensen zijn zo zenuwachtig bij audities dat ze een ander mens worden. Ze bespreken de BB-audities. Sfeerbeelden van Cindy in de tuin. Kijk zo nu en dan door het raam om te checken of Ed al opgerot is.

Robin loopt nu naar buiten, jaagt wat kippen op. Ed:"Cindy eet nooit zijn laatste restje eten op. Vindt 'ie gaaf, net als een kind. Verwend". Robin naar Cindy:"Kom dan schijtbeest. Ja hoor meneer gaat weer schijten, of mevrouw in dit geval".

Robin ruimt de geiteschijt op.

pi_424072
EDman & Robin bespreken het weer. Het is heel warm. Ed: "Kijk man ik loop zonder shirt. In Saudi-Arabië had ik vrienden en daar ging ik dan soms naar toe.'s Avonds niets te doen daar. Als je ze met drank pakken, krijg je zweepslagen. Je drinkt er wat appelsap en spreekt over vrouwen. Die zijn er niet, behalve in het zwart geklede moslimvrouwen (jeetje, Ed wat zeg je nu allemaal ). Iedereen is daar gefrusteerd. Na twee weken ging ik daar weer weg en dat is precies hetzelfde als mijn vertrek nu.
pi_424075
Robin was doodnerveus voor de selectieronde, last van z'n keel. Maar later dacht ie.......
Lekker Belangrijk!
Ed heeft er nooit last van gehad.

Ze hebben het over Hieke.
R: ze heeft het er heel erg moeilijk mee.
E: tuurlijk, tuurlijk.
R: ze wil ook graag naar haar vriend en kindje. Maar ze wil zich ook bewijzen, ze is een echte bikkel.
E: wat ik heb begrepen is haar eigen leven wat saai, dat zou ze moeten veranderen. Wel gewoon gezellig met haar familie enzo, maar meer af en toe iets geks doen. Misschien leert ze dat hier.

zaterdag 28 oktober 2000 @ 10:28:08 #41
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_424097
Stream 1 ligt plat, op stream 2 is Ed zijn spullen aan het inpakken. Ferdi vertelt dat hij gedroomd heeft dat zijn vader in het BB-huis zat. Ferdi woonde permanent in het huis, en er kwamen ook allemaal kinderen binnen. Wel een stuk of 10. en gind op Ferdi's nek zitten. Ed zegt dat Ferdi zijn toekomstige kinderen al heeft gezien in zijn droom.

Ed zegt slaapkamer, tabee! Twee weken, ik heb het gehaald!

Ook Kim komt haar bed uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister op 28-10-2000 10:31]

pi_424104
Ed denkt dat zijn vrouw alle 3 de kinderen bij zich zal hebben om hem op te wachten.
Robin vraagt in de slaapkamer of de anderen er ook een keertje uit komen.
Fewdi: uiteraawd
Ed gaat inpakken in de slaapkamer.
Hij zegt dat hij of zijn koffer thuis ingepakt laat staan en ergens naartoe gaat met zijn gezin voor een weekje, of hij trekt de stekker van de telefoon eruit.
Fewdi: lijkt me zeer verstandig
Ed is klaar met inpakken: kamer, tabee.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 10:37:14 #43
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_424111
De tafel is gedekt, de koffie en thee wordt gezet. Ed wenst iedereen wel erg enthousiast goedemorgen.

Ferdi heeft het weer over zijn droom. tegenover het BB-huis waar hij woonde was een Friet Van Piet, daar liep hij zo even naar toe.

Ed heeft nog nooit zo goed geslapen als afgelopen nacht. Hij had oordopjes in.

pi_424118
Ed zegt dat hij niet om 12 uur het huis verlaat, maar eerder, de redactie laat nog weten hoe laat. Hij denkt kwart over 11, half 12.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 10:42:47 #45
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_424121
Ed had vanacht aan zijn vrouw en kinderen gedacht, de gedachte dat hij ze vandaag weer zou zien was geweldig.
Ed gaat niet om 12 uur, maar eerder. BB zal zeggen hoe laat de deur precies open gaat.

(ze praten allemaal wel met Ed, maar het gaat niet van harte).

Ed voelt zich heerlijk, heeft ook nog gemediteerd vanochtend.
Ed denkt dat het belangrijkte aan Ferdi's droom is dat hij kinderen heeft gezien, dat is heel apart, dat past nl. niet bij Ferdi. Het kind op zijn nek was een jongetje, en Ruud zat ook in het BB-huis. Ed maakt hier uit op dat Ferdi een zoon zal krijgen. Robin vindt dit allemaal maar vaag.

pi_424123
Ed heeft het erover dat hij om ongeveer 11.15 zal worden geroepen en dat hij er dan uit gaat.

Ed heeft gemediteerd vanmorgen

pi_424147
10.55- iedereen aan de ontbijttafel, wachtend op wat komen gaat.
gemaakt gezellig gekeuvel, voornamelijk van de mannen.
Alle wegen leiden naar Rome, er leid er maar één naar jezelf!
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 10:59:14 #48
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_424150
De bewoners zitten met z'n allen te ontbijten.
Ferdi praat opnieuw over zijn droom: er waren net ligbaden en een sauna in dit BB-huis.
Koos geeft een kadootje aan Ed. Dit vindt Ed heel leuk, en hij vindt het passen bij het karakter van Koos om iedereen een afscheidskado te geven. Ik kan trouwens niet zien wat het kadootje is.
Ed: als jullie mij hier nog eens zien in het BB-huis zal hij voor een hele grote verrassing zorgen. De mannen denken dat het iets met sex zal zijn, een avondje YabYum bijvoorbeeld.

Koos wil graag een derde broodje en vraagt of dat wel kan.

Ed houdt een afscheidsspeech. Hij vindt dat hij een familiegevoel heeft gekregen met de bewoners. Een soort broer-zus verhouding, daar heb je ook wel eens konflikten en zie je elkaar af en toe helemaal miet zitten. En toch wordt je close met elkaar. Hij heeft het gevoel zijn familie nu achter te laten.
De boodschap die hij wil achterlaten is: laat jezelf zien.
Ed wil graag dat het BB-lied wordt gezongen als hij straks de deur uit gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Twinny Sister op 28-10-2000 11:02]

pi_424156
Ed houdt nu een eindtoespraak tegen de andere bewoners

ze zijn een soort familie voor um

pi_424159
Ed zegt dat iedereen zich moet laten zien de rest van de tijd
pi_424160
10:50

Ze zitten allemaal te eten aan tafel, Ed krijgt een afscheidsbrief van Koos. Koos neemt nog een broodje.

Ed's laatste woorden: Ik heb hier in 2 weken een familie gevoel gekregen. Hij heeft het gevoel dat hij zijn familie verlaat. Bootschap van Ed: Laat jezelf zien. Ed vraagt of ze het BB-lied willen zingen als ie weg gaat.

Ed is ok.
pi_424161
Ed prijst de muesli van Robin.
ed wil iets zeggen.
jullie zijn in de stemming om nu ff te luisteren, zeg Ed;"Ik ga eruit".
"Ik heb een soort familiegevoel gekregen, jullie zijn soort fam geworden zegt ie.
Broer -zus gevoel zeg maar."
Mijn boodschap is zegt Ed;"Laat jezelf zien"
"Ik wil dat als ik wegga, dat jullie dan het BB lied zingen, bv alleen t refrein."
pi_424163
1x is genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Ronny op 28-10-2000 11:03]

Ed is ok.
pi_424166
Ed wil dat ze het BB lied zingen als ie weg gaat.

Koos kijkt een beetje moedeloos voor zich uit.

Voice over vraagt nu of Annet haar zender om heeft.

pi_424176
Robin had haar in zijn brood en vraagt zich af wie het brood heeft gebakken vandaag
pi_424177
Nou gaan we weer de aerobicslessen vervolgen van gisteravond, wordt gezegd.
Kim haar zender werkt niet volgens de stem.
(stream voor t eerst en heb gelijk respect voor diegene die annet weten te streamen, ik versta er dus geen hol van)
Het lijkt me allemaal een beetje een galgenmaal te worden, met alle "gemaakte" gezelligheid.
Ed voor lof over bepaalde cd, die hij gelijk wil kopen thuis.
(d8 ballads van Elvis)
pi_424178
Farida , het was Annet haar zender!
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 11:10:42 #58
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_424184
Nog maar 50 minuten Ed in het huis

[Dit bericht is gewijzigd door Zuurtje op 28-10-2000 11:10]

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_424188
Ed lult weer over de tarotkaarten van de kelken
Ed verwacht dat hij door chauffeur wordt thuisgebracht, maar dat hij eerst zijn vrouw ff ophaalt thuis.
(Zou pas surprise zijn,als Ed op de trein werdt gezet!)
Koos kijkt verbaasd,Ed opgehaald???
pi_424190
quote:
Op 28 oktober 2000 11:08 schreef meneer draak het volgende:
Farida , het was Annet haar zender!
oeps foutje. ik kon t verstaan dus d8 ik zal t kimmie wel zijn, annet kan ik nl niet volgen vandaar.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 11:16:04 #61
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_424192
Koos die zit raar te kijken dat Ed een taxi heeft nomen naar Almere toe, dat zou hij nooit doen.

Ed die legt nog uit hoe snel hij ineens naar BB moest. Maar die kippen zitten er doorheen te tokken. Dus ken ff niet alles horen

zaterdag 28 oktober 2000 @ 11:17:12 #62
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_424194
En nou zie en hoor ik helemaal niks meer FOK!
Tering Ruud opzoutuh
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 11:23:31 #63
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_424205
Ik zit naar een mooi stukje BB te kijken.

Ed legt uit hoe BB eruit ziet.
Bianca is het volkomen met Ed eens.
Het voorbeeld wat aangehaalt wordt is de duurdere houtprijs inj vergelijking met de steeds hogere benzine prijzen.

Ik ben benieuwd wat Koossie te vertellen heeft zo.

zaterdag 28 oktober 2000 @ 11:24:11 #64
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_424206
Een lang verhaal van Ed, die het ook erg goed weet, over de prijsverhoging van de muntjes.
pi_424207
Ik nu heel erg de pest in
Ed doet bekentenis, en eerst de streams weg, dan reclame, bweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
koos vraagt of ed vindt dat zij te weinig van zichzelf laten zien.
antwoordt van ed, Ja
je moet laten zien zegt ed, hoeveel zin je hebt in snoepje, big mac etc, en zo te laten zien hoe moeilijk het is hier.
Daarom praatte ik ook over sex.
Bianca zegt "ja maar dan ben je dus een toneelspeler"
"Nou ik heb t er allemaal uitgegooid hier, dus iedereen weet hoe ik me heb gevoeld hierzo" aldus Ed.
De mensen snappen niet wat er hier gebeurd, zegt Ed
kijk die geit is leuk, maar je moet wel de poep opruimen.Bianca begrijpt hem en geeft m gelijk.Zegt ongeveer dat ze allen klaakeloos aannemen wat er gebuerd.Zoals de geit Hioj zit er in dus Wallah, maar wat doen we ermee Zegt Bi ;NIKS.(krijg in gedachten wel heel horny beelden nu van bi en geit pfffffffff)

BB gaat regiseren zegt Ed,dus als jullie gezicht trekken, maakt bb de conclusie die keurt immers de beelden(ff in eigen bewoordingen hoor nu)
Zio worden er dus indrukken gewekt die er nmisschien helemaal niet zijn zegt Ed.
(iedereen schijnt Ed ineens te begrijpen aan tafel)

pi_424209
11:20

Ed stelt voor dat de bewoners hun gevoelens meer laten blijken als er iets in hun BB-omgeving gebeurt (minder weekbudget etc.). Hieke en Bianca zijn het helemaal met hem eens.

Ed is ok.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 11:27:57 #67
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_424213
Ze beginnen door te krijgen dat BB de touwtjes in handen heeft.
Het marionette poppen idee.
pi_424214
Er moet iemand de dagboekkamer in, geen idee wie.
ik heb er nooit bij nagedacht zegt B, maar nu klikt t wel(doelend op eds discussie)
aha Ed is in de dbk dus.
Ed zegt dat ie nog 10 minuten heeft.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 11:34:39 #69
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_424218
Robin zegt dat hij er met een Lekker Belangrijk gevoel in is gegaan, maar hij vind nu dat hij een beetje te voorbarig was.

Dit is prachtig.
Helaas gaat Ed nu weg

pi_424220
Ed doet de deur open en loopt naar buiten
pi_424221
11:30

Ed neemt afscheid van de bewoners en loopt naar de deur. BB-stem: Ed wil je even wachten bij de deur. Dat wil hij. Ze zingen hem uit.

Ed bedankt!

Ed is ok.
pi_424225
de stem zegt dat de slaapkamerdeur open moet.
Ed manifesteerd zich nu als mental coach.
Geeft her en der een adviesje.
Je kan zelf laten zien welke kant t progamma opgaat aldus Ed, dus doe dat dan.
Leg je er niet bij neer hoe t progamma loopt, maar verander het aldus Ed.
Bi is helemaal ed minded zo te zien(ik ben benieuwd hoe men straks praat als Ed pleite is)
kortom Ed gaat met goed gevoel weg, en lult dan uit t bb huis honderduit over zijn hervormingen in het bb huis.

Ed neemt afscheid
men gaat t refrein zingen van bb lied voor ed.
we zienb een beeld van lege eethoek nu, heel gezellig, mis de deur pffffffff
ah en verdomd, beelden nu van de deur.
ed zegt tegen hieke, als jij weggaat denk dan aan je kind, die je ziet, ga lekker huilen, houdt je niet in.
deur open en; ED EXIT!!!!!!!!!! bewoners zingen.
Ed zijn kids staan er, de deur moet dicht.
h en r omarmen elkaar nog ff.

pi_424228
Het doek is nu echt gevallen voor Ed, de deur is weer dicht en Hieke heeft het erover dat er veel fotograven stonden
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 11:44:19 #74
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_424231
B. : Ed had toch nog een paar rake woorden.

B. : zijn vrouw en kind stonden daar. Ik dacht nog dat hij daar ook over gelogen had.

pi_424233
is toch qwel heel belangrijk zegt b dat hij nu echt weg is.
A is ook opgelucht zegt ze.
eindelijk rust in de tent zegt B al vindt ze dat E goeie zinnige dingen had het laatste half uur.
Maar goed hij is weg, we hebben leuk afscheid genomen zegt B.
Koos verbaasd zich over de emoties die er dan toch komen als de deur open gaat.
men gaat zo te horen over op de orde van de dag, en men bespreekt het item tuin bemesten!!!!
pi_424236
A; we gaan met zijn 9en nu op 1 kamer slapen.

de saaiheid is nu al toegeslagen zo,n 5 minuten na Eds exit.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

zaterdag 28 oktober 2000 @ 11:48:43 #77
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_424237
B. : ze wisten wel wat ze in huis haalden.

Koos : heb het al gezegd, een ongeleid projectiel.

Ze gaan, lijkt het, al snel over tot de orde van de dag.

zaterdag 28 oktober 2000 @ 11:52:01 #78
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_424247
Bij sommige waaronder Bianca speelt het FOK! BB gevoel op.
Hopelijk gaan ze nou echt eens actie ondernemen en VOO onder druk zetten.

Er is iets gek F. rent de kamer uit

pi_424249
nou er gebeurd dus echt helemaal niks.
men vraagt zich af wat ze andere zaterdagen doen.
Koos genoot van de muziekavond gisteren
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Ferdi kijkt nog ff of de voordeur nog open is, en inderdaad hij is dicht.
nog wat gezang, en farida nokt ermee, dit is TE SAAIIIIIIIII
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 12:05:47 #80
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_424259
Hieke, Bianca en Annet zijn bezig met een reorganisatie van de slaapkamer
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_424264
Hier heb ik maar 1 woord voor...

SAAI...

Ed.....KOM TERUG

ED...........COME BACK
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 12:57:29 #82
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_424328
Het is inderdaad een saaie boel momenteel in het huis. Ze (?) willen bij elkaar slapen, en zijn daarom bezig met het verslepen van spullen in de slaapkamer.

Af en toe roept iemand: "Kimmie gaat samenwonen."

Stream 1 doet het nog steeds niet, stream 2 schakelt net van de lege slaapkamer naar de badkamer waar Ferdi, Georgie en Hieke bezig zijn met iets in het bad.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 28-10-2000 12:57]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_424332
Nou euhmmm H en G zijn de lakens of zoiets aan het wassen in de badkuip. F zegt wat een goorigheid......
H: Zullen we vragen om een microscoop? Dan kunnen we het stof onderzoeken
G: Ja, haha
pi_424334
Nou euhmm stream 2 gaat weer naar de slaapkamer, niet echt heeeeel interessant

[Dit bericht is gewijzigd door Freaky20 op 28-10-2000 13:01]

pi_424344
Nu zie ik de woonkamer, G en F hebben het over straks effe lekker met z'n tweeen zitten Ik zie nu ook Bi en D die net de net binnen komt lopen. D heeft het over uitslapen morgen...
D ligt op de grond (of zit) G zegt dat zei altijd op het pad ligt, dus....
D ligt te trainen of wat zei daar ook onder verstaat

[Dit bericht is gewijzigd door Freaky20 op 28-10-2000 13:05]

pi_424352
Bi is achter de bank aan het trainen en F zegt tegen K dat hij nu weer de oudste zak is (of wat ik daar ook van verstaan hebt)
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 13:11:30 #87
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_424363
B. stelde voor om later het personagespel te gaan spelen, en checkt de meningen van de anderen.

B. : want de volgende week hebben we misschien een pittige weekopdracht.

zaterdag 28 oktober 2000 @ 13:12:53 #88
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_424369
13.00 uur
Georgie en Ferdi spreken af om straks weer even in het keuvelhoekje te gaan zitten, want het ei-zitten is alweer zo lang geleden.

Desiree: "Tegen wie heeft Hummie dan gezegd dat we een zware weekopdracht krijgen?"
Ferdi: "Tegen ons, tegen de mannen."
Bianca: "Zoo hééé, een zware weekopdracht."

13.05 uur
Bianca stelt voor om het personage-spel weer te spelen. Georgie wil niet, want dat hebben ze al zo vaak gedaan. Ferdi vindt het allemaal wel best.

13.10 uur
Ik had even een vastloper, hoor nu Koos praten...
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 14:03:04 #89
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_424525
tot 14.00 uur
Koos, Georgie, Kim en Hieke zitten te kaarten. Op de achtergrond klinkt nogal wat lawaai. (Ferdi aan het klussen?)

Bianca merkte op dat zij vannacht Hieke wel zal missen. (De reorganisatie in de slaapkamer houdt in dat Georgie en Kim het tweepersoonsbed krijgen)

zaterdag 28 oktober 2000 @ 14:58:01 #90
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_424635
14.45 uur
Na een discussie hebben de bewoners toch hun zin gekregen. De baard van Koos gaat er helemaal af. Hij heeft dit in het begin aangekondigd, en de bewoners houden hem nu aan die belofte.

14.50 uur
Koos gaat voor de camera staan, en begint een verhaal waarmee hij afscheid neemt van zijn baard. Met de geboorte van zijn dochter Sandra heeft hij hem laten staan, en dat is al 23 jaar geleden.

14.55 uur
Desiree is er helemaal klaar voor; zij heeft de eer de baard van Koos eraf te scheren.
Robin topt het nog even af: "Beste bewoners, ik ben vanavond kaal."

zaterdag 28 oktober 2000 @ 14:59:44 #91
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_424638
15.00 uur
Desiree knipt met een schaar de baard van Koos.
Dees: "Nou korter krijg ik hem echt niet met de schaar hoor. Gaat de snor er ook af?"
Koos: "Ja laten we het maar doen."

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 28-10-2000 15:25]

pi_424664
15:05
Kim en Georgie. Maar vooral Kim is aan het kaarten. Kim heeft hoofdpijn. Georgie wil zeker hun tweepersoonsbed inwijden vanavond... (shuffle van de bedden na het onterechte vertrek van Ed).

(en om mijn breedband verbinding te vieren verwen ik jullie even met wat plaatjes. Mooi stereo geluid ook...zo loopt klinkt dus lopen water in het BB huis: )

ex-Graz stalker
pi_424676
15:12

Koos wordt geschoren door Dezeuree. Kan ze nu niet even per ongeluk ernaast schieten...

Koos kan dan per ziekenauto het BB huis uit en ED ER WEER IN.

ex-Graz stalker
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 15:24:23 #94
2705 cynix
is verdwaald
pi_424702
15:20 uur
Desiree is klaar met Koos. Hieke en Robin zijn ook aan het rommelen in de badkamer. Robin ergert zich aan alle losse handdoeken. Hieke ook. Bianca loopt er ook nog rond. Ze gaat, zittend op de badkuip, haar tanden poetsen. Drukdrukdruk. Robin zoekt z'n nieuwe shampoo. Koos: "Vind je 't wat?". Bianca: "Vraag je míjn mening?". Hieke vindt het prima staan. Koos: "Vind je me nou een lekker ding?". Koos: "Desiree, bedankt". Desiree: "Ach, overmorgen staat er alweer een baard". Hieke: "Ik vind het heel mooi, een jonge god". Annet: "Ik moet er nog even aan wennen, niet dat ik het niet mooi vind". Een hele discussie volgt over het sikje van Koos, wat er nu dus af is.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 15:25:18 #95
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_424704
Koos vraagt onzeker aan de dames of het wel staat.

Cynix, suc6 met streamen

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 28-10-2000 15:33]

zaterdag 28 oktober 2000 @ 15:28:25 #96
2705 cynix
is verdwaald
pi_424710
15:30 uur
Terug naar de woonkamer. Kim is aan het aanrecht bezig. Er wordt wat gezongen en geneuried. Fewrdi reutelt iets onverstaanbaars. Koos: "M'n kinderen hebben me nog nooit zo gezien". Kim: "Nou, ik denk dat ze 't wel mooi vinden". De geknipte kop van Koos is echt het gesprek van de dag. Wouwie...
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 15:38:49 #97
2705 cynix
is verdwaald
pi_424748
15:35 uur
Annet en Kim zitten aan de tafel. Annet: "Ik ben dag en nacht aan het werk, niet te stoppen eigenlijk, en dan ga je op vakantie, nou dan was ik vaak de eerste dag ziek". Kim: "Niet gewend he?". Kim: "Nou, ik ben blij dat er weer een beetje rust komt in de tent". Annet: "Ja, ik ook". Kim zingt een copuletje 'Even aan m'n moeder vragen'. Annet: "Ga je ook strax nog slapen, of niet". Kim: "Nee, daar wordt je alleen maar duffer van, even op de bank lezen en straks onder de douche". Kim: "Wat jij, Ferdi?". Ferdi: "Wat ik?". Kim: "Gewoon, wat jij". Ferdi schenkt nog eens een bakje koffie in. Annet: "Haal je even een patatje om de hoek, met dubbel mayonaise alsjeblieft, lekker!".

15:40 uur
Annet (tegen Ferdi): "We gaan morgen speculaas maken, op de bakplaat". Gezellig. Kim checkt of het water nog warm is, ze wil nu even gaan douchen. Ferdi en Annet gaan kaarten.

Sanne, please stand by voor screenshots, Kim gaat douchen!

zaterdag 28 oktober 2000 @ 15:46:24 #98
2705 cynix
is verdwaald
pi_424768
15:45 uur
Annet schudt de kaarten. Ze zijn geloof ik weer aan het tarotten. Of het is een kaart-trucje van Annet. (Gaap. Red.) Ferdi verbaast zich over de kaarten die Annet trekt. Annet: "Funny, oh how funny it is". Nu is Bianca het slachtoffer. Stem: "Denken jullie allemaal even aan jullie zender?".
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 15:55:58 #99
2705 cynix
is verdwaald
pi_424790
15:50 uur
Annet en Bianca doen nog steeds kaarttrucjes. (Off-topic: In de bus zijn ze aan 't mens-erger-je-nieten, ik weet niet wat erger is). Tijd voor een appeltje. Bianca: "Hee, kunnen we niet iets leuks met die goocheldoos doen?". Fewrdi wil straks eerst douchen. Ferdi zingt "Wat ik tot nu toe in m'n eentje heb bereikt, is echt helemaal niks". (Wat een zelfkennis. Red.) Fewrdi: "Hee, ik hoor de redactie weer veel te hard door de muren heen. Waar is Sjors trouwens?". Bianca: "Die slaapt". Fewrdi: "Ligt die nog te maffen, wat een aso!".

15:55 uur
Bianca duikt in de goocheldoos. Er staat ons nog heel wat te wachten. Fewrdi komt ook ff meesnuffelen. Bianca leest een stukje handleiding voor: "Het groeiende touw...je goochelt een stuk touw uit je doos...".

zaterdag 28 oktober 2000 @ 16:04:48 #100
2705 cynix
is verdwaald
pi_424805
16:00 uur
Bianca snapt niks van de truc van het groeiende touw. Fewrdi: "Jij geeft het ook gauw op". Fewrdi doet wat opdrukoefeningen: "Ik word dik jongens, effe wat aan doen".

Ruudje...

Bianca loopt even naar buiten en begroet de geit: "Hoi Cin, kom eens hier". Fewrdi: "Wat gingen we ook alweer eten vanavond?". Er schijnen buiten fans te staan schreeuwen, o.a. om Hieke, maar ze heeft geen zin buiten te gaan staan schreeuwen. Bianca: "Ze roepen 'Hieke, ik wil je!'". Hieke gaat toch maar even wat terugschreeuwen: "Ik ook van jou, dag lieverds!". Zo, ook weer gedaan.

pi_424811
Desirée ligt op bed, doodstil, met open ogen. (nieuwe vorm van mediteren?)
Bianca deed net een soort truuk (uit de goochel hoed die ed van Robin gekregen had) dat lukte haar.
De rest is erg bezig met de mensen buiten het hek die om Kim, hieke , Bianca, Ferdi en opa Koos roepen.
Ferdi zei net dat als Opa Koos zo door gaat hij nog gaat winnen ook. Ja, dat denkt Hieke ook.
Hieke schreeuwd heel hard "ik ook van jou " als reactie op geroep van buiten.
Hier en daar wordt een boterham genuttigd, Robin vindt dat dat gezamelijk moet gebeuren, maar het kan zijn dat hij die opmerking niet meende.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 28-10-2000 16:11]

zaterdag 28 oktober 2000 @ 16:44:38 #102
2705 cynix
is verdwaald
pi_424848
16:45 uur
Hieke en Bianca zijn weer aan het tarotten. Weer dat gezemel over die hogepriester. Annet kijkt toe. Kim zit een boek te lezen. Ferdi reutelt wat en Koos loopt doelloos rond. (What's new? Red.)
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 17:55:01 #103
2705 cynix
is verdwaald
pi_424897
17:55 uur
Er staan nog steeds allerlei fans buiten te schreeuwen. Dit keer gaat Robin naar buiten om iets tegen ze te roepen. Robin buiten: "Ga bij je moeder spelen!". Hieke: "Leuk, die fans komen hier helemaal speciaal naar toe". Robin: "Weet je wat ik heb gezegd? Lekker...". "...belangrijk" vult Fewrdi hem aan. Zo, er kan weer rustig ge-tarot worden.

18:00 uur
Annet moppert over het slaap-gedrag van iemand: "Hij (Georgie?) slaapt de hele dag, dat was toch in het begin niet zo?". Bianca: "Hij moet weer even zijn ritme vinden".

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 28-10-2000 17:57]

zaterdag 28 oktober 2000 @ 18:21:00 #104
2705 cynix
is verdwaald
pi_424969
18:20 uur
Robin vindt het leven in het BB-huis niet leuk: "Het gaat wel, maar leuk is het niet. Nee". Hij verveelt zich. Kim: "Ik moet hier ook geen 3 maanden zitten". Robin: "Nou, de laatste zit hier iets langer dan 3 maanden". Robin: "Maar er komen in ieder geval nog een paar leuke weken, het wordt vrij zwaar volgens Big Brother". Kim: "Ze vonden de sport-opdracht ontspannen, nou dan ben ik benieuwd". Robin: "Je bent wel getikt als je dat zegt". Kim: "Volgens mij hebben ze het niet eerst zelf uitgeprobeerd".

18:25 uur
Kim: "Ik ga mijn dagkaart pakken". Robin: "Ben je wel een beetje laat mee. Ze voorspellen toch?". Kim: "Ik gebruik 'm als een terugblik". Robin: "Ik vind 't wel mooi dat jij in alle dagkaarten wel iets leest". Kim: "Ik geloof niet dat je een kaart per toeval pakt". Robin: "O.k." (Je hoort 'm alweer denken: 'lekker belangrijk'. Red.) Annet wil een aantal dingen bewaren uit het BB-huis. Robin vraagt of ze soms ook de lege pakjes sjek gaat bewaren: "Die heb je tenslotte wel hier opgerookt". Zover gaat Annet niet. Annet vraagt of Robin 'iets' (ik weet niet wat) wil bewaren. Robin: "Nee hoor, dat mag je van mij wel in de prul'nbak gooien".

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 28-10-2000 18:23]

pi_425068
Robin komt de kamer binnen waar ferdi en dees al een hele tijd liggen te kletsen over koetjes en kalfjes, en over gedrag van Dees (o.a. haar zeuren)
Hij vraagt wat er aan de hand is, en ferdi zegt dat Dees sex in het huis mist.
R: echt?
d: ja
r: echt?
D: ja
R: maar hoe vaak per jaar heb je sex dan Dees?
D: net zo vaak als jij
R: ik had in jauari voor het laatst
D: ik ook
R: waarom heb je der nu dan last van? en kan Ferdi je niet helpen dan?

Ferdi gaat de kamer uit, (er werd trouwens af en toe wel gelachen tussendoor, het is natuurlijk niet allemaal even serieus...)

Nu praten Robin en Dees wel serieus, over twijfels van Dees.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 28-10-2000 19:19]

pi_425085
Ik ving ff geleden op dat Koos vertelde over Dees. Ze voelt zich rot omdat haar naam niet geroepen wordt buiten.

Ze hadden het net nog even over Ed. Ferdi was helemaal klaar met Ed. Ze hadden het over de parfum die Ed had meegenomen. Gewoon gratis dingetjes zegt Koos.

Koos zit nu op de bank te lezen. Georgie is daar aan het kaarten oid. Kim ligt achter hem op de bank. Op de achtergrond zijn waarschijnlijk Ferdi en Bianca aan het tafeltennissen.

Koos is nu gaan pingpongen. Kim vertelt aan Georgie dat ze moe is. Ze giechelt terwijl ze hem vertelt dat hij haar het best gewoon kan laten liggen. Ze is chagerijnig, wil nu niet slapen omdat ze dan strax niet kan slapen.

Koos roept Tsjakka op de achtergrond.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-10-2000 19:32]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_425109
Kim vertelt Georgie over dromen. Dat je ze kan beinvloeden door voor je gaat slapen je daarop in te stellen. Dat klopt idd

Reclame...

G&K staan nu op van de bank. Ze gaan naar het klushok. Georgie fluit. Het is mij onduidelijk wat ze gaan doen. Kim weet het geloof ik ook niet. Ze is helemaal 'in the beans' zegt ze tegen Ferdi. Zo moe is ze.

In het klushok knippen ze een gele lap in 3 stukken. Dan gaan ze naar de slaapkamer. Georgie gaat iets met het stapelbed doen. Misschien de kraak eruit proberen te halen met die doekjes.

Kim vertelt dat er buiten is geroepen dat iemand van haar hield en wilde dat Georgie wegging. Nu gaan ze het matras verslepen. Georgie legt Kim uit hoe het moet.

Kim noemt Georgie een watje patatje. Dit omdat hij de spiraal van het bed niet op kan tillen. Darius kon het met 1 hand zegt ze. Georgie zegt dat Darius een heel huis op kon tillen.

Ze modderen nog wat verder. Dan zijn ze klaar. Kim hoopt dat het helpt. Ze prutsen weer ff verder buiten beeld. Kim geeft de aanwijzingen nu, dan weet G het beter. Ze staat te nu kijken hoe G bezig is. We zoomen in op het gele doekje dat aan het bed gebonden is. Kim springt op het bed, het kraakt niet meer. Ze zegt dat Nico(?) hem toch wel kan uitnodigen, het is top.

G vraagt of hij nu een kus verdiend heeft. Dan moet ie eerst douchen en zijn tanden poetsen zegt Kim.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-10-2000 19:47]

zaterdag 28 oktober 2000 @ 19:42:14 #108
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425112
19.30
Annet en Dees praten in de slaapkamer.

D: Al die grapjes dat ze niet bij me in bed willen liggen, ik weet wel dat het grapjes zijn, maar toch, en dat gedoe met Ed. Dan denk ik, ik kan net zo goed thuis alleen zijn.
A: Met je hondje.
D: Ja, met m'n hondje. Ik heb hier natuurlijk Cindy wel. Maar ja, die kent mij net 1, 2 weken, en m'n hondje kent me al 8 jaar.

A: Ik ben eerlijk, ik ben recht door zee. Ik heb m'n eigen mening, al zeg ik die misschien soms iets te voorzichtig
D: Aan tafel, met Ed. Dat ging dan wel over sex, maar toen dacht ik, ik ben toch wel alleen.
D: Dat is nu wel over hoor.
D: Ik zie tegen Ferdi, ik mis niet Leo, hij zei.. je mist een Leo. Hij zei, Leo is er niet meer, een Leo ook niet. Dus je moet je maar zien te redden.

A en D knuffelen.
A: Je kunt altijd op me rekenen hoor.
D: Hehe, dat doet goed.

pi_425119
Stream 1&2 op Georgie en Ferdi die pingpongen. Op de achtergrond hoor ik andere bewoners in de keuken. In elk geval Bianca.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 19:56:35 #110
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425123
19.45 str3
Annet en Robin doen accenten in de keuken.
Robin Haags en Annet Rotterdams. Robin houdt een heel verhaal over allerlei vriendjes die hij heeft, die van alles kunnen regelen. Is grappig.

Annet blijkt perfect (wederom voor mijn oren) Rotterdams te kunnen praten. Robin complimenteert haar daarmee.

A: 'Jaja, d'r zijn nog wel meer kanten van me die je niet kent. Weet je, ik zou best de hele dag zonder dialect kunnen praten, maar daar moet ik zo m'n best voor doen. Heb ik geen zin in.'

Hoop dat ze dit uitzenden, was best leuk stukje.

pi_425126
De bewoners gaan aan tafel om een hapje te eten.

Kennelijk is de benzineprijs over de schutting geroepen. Strax gaat het op de bon zeggen ze. Koos denkt dat er dan wel veel om te doen zal zijn op zijn werk. Misschien wordt je wel ontslagen zegt Ferdi, ligt er zo een brief voor je in de DBK.

Inmiddels zijn ze gaan eten en iedereen vindt het heerlijk. Vooral Annet zo te horen. Ik hoor iets over aardappels en sla.

Dees en haar moeder zijn linkshandig. Hieke proeft het eten niet omdat ze verkouden is. Annet vindt het gek dat je dan geen smaak hebt. Robin proeft alles als hij verkouden is.

Annet zou als ze iets mocht bestellen kiezen voor aardappels en sla. Ze is er dol op. Hieke zou echt wel iets anders kiezen. Koos lust wel een halve kip. Een hele kip verbetert de rest hem. Ze grappen wat over het slachten van de kippen uit BB. Annet protesteert een beetje.

Dan over hormoonkippen. Koos vindt ze met wat hormonen erin wel lekkerder. Robin vraagt of ze dat gebruiken in de legbatterijen. Tuurlijk zegt Koos, dat zegt de naam toch al...

Ze moedigen Kim aan:'Kom op, je bent er bijna' Ze hebben het over lekkere dingen, mosselen, spareribs onbeperkt. Koos vindt dat meer bot dan vlees. Georgie vindt onbeperkt eten leuk. Dat de kok in de stress raakt omdat je nog een ronde wil. Begin je om 7 uur tijdens de spits in een Argentijns restaurant. Ga je door tot je om 11 uur de kok hoort schelden, dat is pas leuk. Kost maar 17 gulden 50.

Dan hebben ze het over haren in het eten. Schaamhaar dan. Bi vraagt waar ze het meeste haar hebben. In Afrika zegt ze. Iedereen ligt plat. Eindelijk een net mopje zegt ze. Het ontgaat mij volkomen, ben ik nou zo dom?

Ze gaan verder over moppen. Ferdi iets over siliconen tieten.

Dan dat het rustig is. Misschien maar eens een discussie op tafel gooien. Hoe kom je klaar met je linkerhand.

Bi vertelt dat Ed heeft gezegd dat ze meer moeten praten. Ze komen uit bij de stelling: Hoe is het dat je nog geen sex in BB hebt gehad. Bi vindt het niet erg. Ze dollen wat verder.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-10-2000 20:24]

pi_425240
Bianca vraagt of niemand de klassieker _De Doornvogels kent_. Ferdi zegt iets over een tvserie.

Annet heeft een goede eetlust zeggen ze, vind je het gek dat je aankomt? Annet zegt dat ze rustig op mogen staan als ze vinden dat het te lang duurt. Ze heeft enorme trek omdat ze veel energie heeft verloren. Dat gaat ze er nu bij eten.

Robin neemt wat muesli met honing als toetje. De rest babbelt wat over reclame en cola vs pepsi.

Ze zingen dat het zonnestralen regent en gaan dan naadloos over in 'Santa Claus is comin' into town'

Koos gaat een verhaal vertellen over zijn dochter Sandra bij Sinterklaas. Staat op video. Bi weet ook een verhaal over een dronken lallende Sinterklaas. Koos speelde dus zelf voor Sint vroeger. Baard zat niet erg lekker zegt ie.

Veel geschreeuw over de goede Sint nu. Niet te volgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-10-2000 20:37]

pi_425321
De bewoners zijn inmiddels klaar met eten. Hebben de tafel afgeruimd en er wordt koffie gemaakt. De gesprekken gaan nergens over. Bovendien wordt er koffie gemalen, maakt ook veel herrie.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 20:50:00 #114
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_425339

Koos (zonder baard) tijdens het eten

pi_425385
Veel gekakel. Dan vertelt Bi iets over donkere jongens. Ze vindt Darius een mooie jongen maar valt er niet op.

Dan schreeuwen ze weer allemaal hard door elkaar.

Reclame...

En terug in veel geschreeuw.

Ik ben er ff klaar mee..

zaterdag 28 oktober 2000 @ 21:11:23 #116
2705 cynix
is verdwaald
pi_425476
21:05 uur
De bewoners zitten nog aan de tafel. Zwaar gekeuvel o.a. over weggaan bij je werk, etc. Cindy staat weer tegen de ramen op. Bianca: "Ooh, Annet!". Robin: "Dat is toch geen geit meer". Nieuwe stelling: Apart op vakantie? Moet kunnen, vinden enkelen. Hieke: "Het gaat vaak fout". Ze heeft het over een TV-programma, waar 'ze' bijna allemaal de fout ingingen. Hieke: "Ik zou daar niet aan meedoen". Er wordt flink door elkaar gepraat. Fewrdi vond het wel grappig dat 'ze' naar een vriend van een meisje belden en dat er dna een vreemd meisje opnam. Grap natuurlijk. Lachen.

21:10 uur
Hieke heeft nu over 'Love-test'. Over vreemdgaan o.i.d. Georgie valt haar bij. Ik ken dat programma niet. Dees doet ook een duit in het zakje. Robin: "Dan ben je toch een loser als je je laat gaan, dan ben je een sukkel". Bianca: "Hoe kun je nou een week het niet volhouden?". Koos: "Het valt me wel op, dat hoe jonger ze zijn, hoe moeilijker ze er over doen. Ik bedoel als ze uitgebreid staan tongen, dan zou ik dat niet leuk vinden, maar ik denk wel dat ik niet zo moeilijk doe". Fewrdi vind tongzoenen niet kunnen. Koos: "Dat vind ik eigenlijk ook wel, ja".

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 28-10-2000 21:11]

zaterdag 28 oktober 2000 @ 21:21:36 #117
2705 cynix
is verdwaald
pi_425499
21:15 uur
Koos: "Ik moet zeggen dat ik ook vrij amicaal ben naar vrouwen toe, ja hier niet...". Koos: "Ik heb gauw de neiging iemand lief en aardig en leuk te vinden, niet dat ik een open relatie heb hoor". Koos: "Maar dat handje op m'n knie zou ik wel toelaten, hoewel Els dat niet leuk zou vinden". Bianca: "Stel dat iemand begint te zoenen, zou je dat wel thuis vertellen?". Koos: "Ik zou het wel opbiechten. Maar ik zou niet gaan tongen of zo".

21:20 uur
Koos: "Ik zeg dit ook omdat ik het nu zo verrekte leuk vind. Ik ben het niet gewend, laat ik het zo zeggen". Koos: "Maar vergis je niet, ik heb nooit dingen gedaan tijdens m'n vaste relatie. Ik durf het nog geen eens. Zodra ze te dicht bijkomen, dan schijt ik in m'n broek". Hij vertelt nu over een vrouw die hem om 9 uur belde: "En om 12 uur belden we nog". Hij ging naar haar toe: "En daar stond ze, spiernaakt, ik heb haar een zoen gegeven en ben weer gegaan". Koos: "Wel een heftige avond". Dat gelooft de groep meteen. Nu is Kim aan de beurt. Ze stelt Georgie een vraag: "Stel je hebt 4 jaar verkering en dan komt je vrouw thuis en heeft gezoend met een ander". Georgie is stellig: "Dan is het over. Dan is er geen vertrouwen". Robin: "Jawel, want ze vertelt het toch?".

etc etc.

zaterdag 28 oktober 2000 @ 22:09:39 #118
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425713
22.00
Koos, Bianca, Hieke en Georgie kaarten.

In de huiskamer, Robin, Kim, Annet en Dees. Het gesprek gaat over honden. Robin wordt uitgelegd wat teken zijn.

Kim vertelt over de familiehond die nu ongeveer een jaar oud is. Beestje heeft misschien epilepsie.

Kim meldt dat ze naar bed gaat, ze wil nog even lezen op bed. En verdwijnt naar de badkamer.

22.17
Robin en Kim in de badkamer. Robin staat het BB lied te zingen, en Kim neuriet al tandenpoetsend mee. Ziet er grappig uit, zo met schuim rond haar mond.
Daarna zingt Kim mee, al dan niet bedoeld een soort van tweede stem.

Robin is zo te zien ook naar bed verdwenen. Dees gaat op de bank een boek zitten lezen.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-10-2000 22:29]

pi_425852
Op stream 1&2 zijn Koos, Hieke, Bianca en Georgie nog steeds aan het kaarten. Dat is ook het enige waar ze over praten. Soms zingen ze een regeltje.

Ik ben voorlopig ff weg

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 28-10-2000 22:50]

zaterdag 28 oktober 2000 @ 22:50:19 #120
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425870
22.45 str3+4
Desiree zit in een Magic boek te lezen. En dan dus echt magic, wat wil zeggen goocheltrucjes. Ze probeert het kaarttrucje van Fewdi in het boek te vinden.

Fewdi doet het trucje nog een keer, en Dees snapt maar niet hoe het kan.

Annet komt er ook bij, en helpt denken. Maar ook met z'n tweeen komen ze er niet uit.

pi_425881
Kaartspelletje tussen Bianca, Hieke, Georgie en koos is afgelopen.
Koos trekt zn jas aan en zegt "jongens, ik ga." "Doe je voorzichtig" zegt Ferdi

Koos zit buiten bij de kachel in zn eentje. o nee, cindy isser ook

Kim ligt in dr eentje in het nieuwe bed van georgie en haar, terwijl Georgie en Desirée en Annet in de huiskamer zitten.
G en D zijn nog met de kaarten bezig truukjes te doen.
Hieke en Bianca zijn in de kluskamer, en ze kreunen allebei, de zender van Hieke zat in dr reet (haar eigen woorden) en B stoot haar arm.
Ze gaan aan de gang met een grote lap stof om iets te maken om aan de schutting te hangen ter ere van de verjaardag van een zekere Anneke, een vriendin (?) van Hieke.

Hieke denkt dat Anneke moet huilen als ze dit ziet. "tuurlijk" zegt Bianca.
Annet helpt nu ook.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 28-10-2000 23:05]

zaterdag 28 oktober 2000 @ 23:03:52 #122
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425903
23.00 str3+4

Hieke en Bianca zijn bezig een spandoek te maken. Het is voor iemand die Hieke kent, Anneke. Ze wordt Annepanne genoemd. 'Dan weet ze dat het nog goed zit', zegt Hieke.
B: 'Je kunt er ook nog wat bij zeggen..'
H: 'Nee, dan moet ze misschien huilen.'

Annet, Hieke en Bianca gaan letters van blauwe stof knippen, op een rood doek. De boodschap moet iets worden van. "Lieve Annepanne, van harte gefeliciteerd."
Ze willen dit spandoek op de schutting spijkeren.

Ondertussen zit Koos al zeker een kwartier in z'n eentje buiten bij de oven.

23.10
Koos is opgestaan en staat nu door het raam naar binnen te gluren.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-10-2000 23:09]

zaterdag 28 oktober 2000 @ 23:39:58 #123
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425953
23.37
Het doek is klaar, en wordt in de tuin aan de camera getoond onder het zingen van Happy Birthday. Wat wel sneu is, is dat de letters er nogal graag vanaf willen vallen.

Nu wordt besloten het doek in de groentetuin neer te leggen, op de grond. De drie dames zijn erg onder de indruk van hun eigen prestatie.

H: 'Jongens, namens mij en m'n zus bedankt.'

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 28-10-2000 23:40]

zondag 29 oktober 2000 @ 00:11:31 #124
4139 Qt
Kjoetie
pi_425995
Dees en Koos hebben net het brood staan kneden. Ondertussen hebben ze een gesprek gevoerd over Heerhugowaard. Daar woont Koos met zijn hele familie. Zijn dochter Sandra woont op zichzelf op 1,5 km van Koos. Zijn ex met de rest van de kinderen 1,5 km de andere kant op. En dan natuurlijk Els met haar kinderen op 2,5 km afstand. Lekker dicht bij elkaar allemaal. Want al is HHwaard veel aan het bouwen, het is nog geen A'dam aldus Koos.

De gewoonte dat Els bij hem langskomt ipv andersom is zo gegroeid. Hij had zijn kinderen niet in huis, hadden ze meer tijd samen. Het is niet dattie er misbruik van maakte, maar het kwam hem wel goed uit.

Op zaterdagavond ongeveer 1x per maand gaat hij met Els naar de sauna. De ouders van Dees doen dat ook, maar dan een hele dag. Dat zou Koos niet doen want... Dees:'Dat duurt te lang?' Koos:'Dat kost zoveel geld.'

Het brood is klaar zegt Dees tegen de jongens buiten. Het zit in de vorm. Koos zegt dat hij wel opruimt. Dees gaat naar bed.

Georgie roept KIMMMIEE die weer wakker is.

De streams vallen af en toe weg

Annet en Hieke staan zich af te schminken in de badkamer. Georgie staat erbij. Hij wil om een uur of 2 naar bed. Dat vroege slapen is nix voor hem. Dan iets over Kim die net in coma lag en nu zegt dat ze niet heeft geslapen. Ze is altijd in the beans als ze wakker wordt oid.

Hieke wordt door Dees gefeliciteerd. Hoor niet wat er verder gezegd wordt. Annet smeert wat op d'r gezicht.

Dan komt Dees de badkamer in en zij en Annet huggen. Annet zegt dat ze Ruud is. Gewoon ff lekker knuffelen. Dees vindt het lekker. Annet loopt weg en Dees gaat haar tanden poetsen. Rommelt dan nog wat in de badkamer.

zondag 29 oktober 2000 @ 00:15:11 #125
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_425998
Deze is officieus gesloten.

We gaan hier verder in

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 29-10-2000 00:16]

zondag 29 oktober 2000 @ 02:15:21 #126
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_426119