abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:14:46 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_423663
hier weer verder

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 28-10-2000 00:15]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:30:48 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423702
Poeh wat een verwarring. Niet alleen wat betreft het openen van de nieuwe dagstream-topics hier op het forum, maar ook in het BB-huis.

Welke tactiek van VOO erachter zit weet ik niet, feit is dat de regie de bewoners heeeel lang heeft laten wachten op de muziek en drankjes. De sfeer was tot een dieptepunt gedaald toen om 24:00 De Stem zei dat er wat in de voorraadkamer lag.

Ed, die de laatste paar uur met Robin en later Desiree buiten heeft gezeten, is zwaar teleurgesteld in het feit dat de meeste bewoners hem zijn actie zo zwaar aanrekenen.

Gevolg nu: Ed is zojuist naar bed gegaan. Als enige. "Welterusten Ed" riep hij voordat hij onder de wol kroop. De rest van de bewoners proberen er nu het beste van te maken. Er staat een draagbare cd-speler op tafel en men is alle cd-tjes an het bekijken die meegeleverd zijn. Zo te zien is Big Brother niet gierig geweest wat betreft drank en chips: de tafel ziet er goed vol uit.
Maar: van een echt leuke sfeer is natuurlijk geen sprake. Ed zei tegen Dees, vlak voordat hij naar bed ging, dat dit komt omdat een aantal bewoners dondersgoed voelt dat het helemaal niet nodig was om er zo opgefokt over te doen, en zo'n stemmingmakerij te creeren. Ze voelen zich nu toch een beetje schuldig, en maar zien Ed liever als de grote zondebok, da's makkelijker. "Ze weten dat ik morgen naar huis ga, dus het is nergens voor nodig. We hadden er net zo goed een gezellige avond van kunnen maken.. En straks in de DBK zeiden Koos en Bianca en Hieke nog: tuurlijk doen we, we maken er een leuke avond van.. en nu doen ze zo."

Nou, als ze dit nog een gezellig feest willen maken, dan mogen ze wel een partijtje xtc aan laten rukken...

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 28-10-2000 00:33]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:34:16 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_423708
00:30 uur
Het is nog steeds volop feest in het BB-huis. Het is daar inmiddels trouwens bijna om de andere dag feest. Hoezo 'back-to-basic'? Er draait muziek van Acda en de Munnick en er branden kaarsjes. De groep zingt mee. Gezellig! Georgie drinkt een jus 'd orange. Ik weet niet of-ie er ook wat doorheen gegooid heeft, maar 't zou me niet verbazen.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:39:42 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_423717
00:40 uur
Het feest wordt inmiddels idd als een verplicht nummertje afgehandeld. Er wordt hier waarschijnlijk ook meer gefeest dan de bewoners zelf thuis doen, dus het is niet gek dat ze wat blasé raken. Bianca en Fewrdi hebben het hoogste woord, maar ik kan door de muziek niet precies verstaan waar 't over gaat. Georgie is DJ. Zo, dat was Suspicious Mind. Bianca: "We hebben twee uur". Georgie gooit er nu Tom jones in: Sex Bomb. Lachen!
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:46:29 #5
2705 cynix
is verdwaald
pi_423721
00:45 uur
Zo, dat plaatje is ook weer afgelopen. Volgende. Stream 1 ligt er btw al de hele avond uit en stream 2 laat alleen maar Georgie zien die de CD-tjes wisselt. Kan dus niet zien wie er nog op zijn en wat er verder gebeurt. Hoor geloof ik ook Koos en Robin meetetteren. Fewrdi: "Ome Koos nog een biertje!". Bianca wil Volumia horen. Georgie: "Heb ik ook".
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:46:29 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_423722
00:50 uur
Georgie is druk aan het rommelen tussen de CD's. Volumia volgt, op verzoek dus van Bianca. Er wordt druk gepraat.

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 28-10-2000 00:47]

Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:56:46 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423738
Op stream 3+4 zijn ook alleen maar beelden van het 'feest'. De regie leeft zich uit op stream 3, 2 a 3 beeldwisselingen per seconde, 'down-down-down-down'.

Georgie geniet duidelijk van zijn rol als DJ en (dus) als degene die al het moois produceert.. Trots staat hij mee te dansen na weer een 'gouden greep in de platendoos'.

De sfeer komt er iets meer in. De eerste alcoholische drankjes beginnen hun werk te doen.

Annet en Koos zitten nog steeds niet echt blij te kijken. De rest is ook nog steeds een beetje geforceerd lollig aan het doen, maar men begint nu stilaan toch wel echt te genieten van de muziek en de drank.

Gesprekken worden er niet gevoerd. De groep leeft zich uit op de muziek.

Het 1e uur zit er al bijna op.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 00:59:34 #8
2705 cynix
is verdwaald
pi_423745
01:00 uur
Iemand vraagt om Doe Maar. Koos wil Boudewijn de Groot. Eerst een Sinatra-covertje. Beetje duffe avond eigenlijk. toch wel even anders dan gisteravond. Ik mis Ed nu al, terwijl-ie nog in het BB-huis is n.b. Koos is bij Georgie komen zitten.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:08:49 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_423769
01:10 uur
Nu dan toch Boudewijn de Groot. Ik geloof, ik geloof, etc. Koos is er helemaal stil van, maar vindt een ander nummer nog mooier. Fewrdi vindt het depressieve muziek. Ik eigenlijk ook wel een beetje. De groep is ook stil. Is het emo-uurtje aangebroken?
  Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:11:56 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423772
Georgie zegt: "En toch vraag ik me af waarom ze ons die muziek zo laat gegeven hebben.
Ferdi: zal ik het dan zeggen, wat ik denk? Dan blijven wij lekker laat op, en gaan we om half drie naar bed. En morgen is-ie dan vertrokken om een uur of acht zonder dat wij wat doorhebben
Desiree: hij zei anders dat dat niet zou gebeuren.

Ferdi: Hij zegt wel vaker wat. We weten hoe goed hij kan liegen. Dat weten we vanaf het moment dat hij hier binnenkwam met die bungeejump, toch?
Robin: "hoezo"?
Ferdi: Robin, jij weet meer..
Bianca: Robin weet jij wat er gaat gebeuren? Weet jij meer?
Robin: nee
B: come on, je hoeft alleen maar ja of nee te zeggen
Robin gaat er niet op in, maar zegt tegen Ferdi: met jou wil ik straks nog ff praten...

Nu start nieuwe muziek, NL-talige muziek, jaren 60/70 zo te horen, het is dan ook door Koos uitgekozen. Hij wil aandacht voor het nummer want het is erg goed volgens hem.. Het gesprek stokt..

pi_423774
nou euhmm blijkt erg saai te zijn nu enzo maar Koos heeft het toch wel naar z'n zin(K begrijpt iets niet!!!, in een liedje, zo raar zegt K)

[Dit bericht is gewijzigd door Freaky20 op 28-10-2000 01:12]

pi_423783
Nou euhmmm BB ligt er bij mij even uit helaas dus alleen reclame
pi_423789
wat een crisis muziek, de sfeer is erg tam op dit moment.
Wanneer je kinderen van nu opleidt voor de maatschappij van morgen, dan zit je morgen met volwassenen die van gisteren zijn !!!!!!!!!
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:25:01 #14
2705 cynix
is verdwaald
pi_423790
01:25 uur
Volgende plaatje. Hieke en Fewrdi zitten te swingen op de bank. Desiree zit naast Koos, die tijdelijk DJ is. Koos staart aandachtig naar het CD-hoesje.

Ik zit, net als de groep, ook een beetje in een post-Ed-depressie.

zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:30:39 #15
2705 cynix
is verdwaald
pi_423809
01:30 uur
De muziek is (even) afgelopen. Robin neemt 't woord: "Big Brother heeft gezegd dat we er zelf iets leuks van moeten maken, als afscheid voor Ed. Daarom zijn wij vieren (de mannen) binnengeroepen". Robin: "Maar ik heb gezegd: 'Dat lukt niet, na wat er gisteravond is gebeurd'".
Nieuw plaatje dan maar weer...
  Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:32:30 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423812
Alanis Morisette. Koos heeft het nog steeds naar zijn zin. "Schitterend.. schitterend" zegt hij om de paar seconden.

De hele CD van AM. Melancholische muziek. De blikken beginnen al een beetje troebel te worden hier en daar. Sentimenteel. Groepsgevoel.
Shit, Ed doet het zichzelf aan, maar hij ligt daar wél, ietsje verderop in zijn eentje. Hij zal het niet makkelijk hebben nu..
Er is nog niet één keer iemand naar hem wezen kijken, voorzover ik heb kunnen nagaan.
Het is moeilijk te verstaan af en toe, maar Ferdi schampert steeds maar door over Ed, Duidelijke afkeer. Veel vet gelach ook dooer Ferdi. Robin zegt zoiets als: nee ik vind het niet leuk maar jij zit zo te geinen dan moet ik ook lachen..

Misschien is Ed het huis al uit trouwens, want alle vier de streams staan al ruim een uur op de huiskamer..

Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 01:52:44 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423826
Hee! Teken van leven van Ed. Stream 2 schakelt over naar de badkamer. Ed staat daar met de handen voor zijn ogen. Annet komt het toilet af en vraagt of er wat is.
E: nee ik kan alleen niet tegen het licht.
Ed gaat naar het toilet.
Annet blijft nog even tutten voor de spiegel.
Ed komt de wc af
A: ga je weer slapen?
E: Ja.
Ed loopt weg.

Annet terug naar de woonkamer. Naast Robin begint ze nu een niet verstaanbaar gesprek. Robin is al een half uur heel stil. HIj verwerkt zo te zien de gebeurtenissen van de afgelopen 24 uur toch wat anders dan de rest.
'De groep' geniet nu van Blof.
Georgie: "Sohee dan moet niet net je meisje het uitgemaakt hebben met deze muziek. Dan zit je wel te janken hoor!"
Nu komt 'You've lost that lovely feeling'

Moderator zaterdag 28 oktober 2000 @ 02:04:13 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_423846
Elvis Presley. 'That's allrigth mama.
Hieke gaat los. Ziet er toch wel strak uit hoor.
'Heartbreak hotel' Ze gaat lapdansen bij Koos! De rest vindt het prachtig. Koos is verlegen en pakt een drankje van naastr d stoel. Hieke stopt en gaat weer op de bank zitten.

(that 's it 4 2nite)

pi_423886
Stemming begon er in te komen maar BB breekt af.
Annet bedankt BB en doet even imitatie van Prins Bernhard.

Meteen over op de serieuze noot want Robin wil ergens op terug komen.
Hij geeft verklaring aan de groep waarom HIJ het niet erg vond dat Ed zou blijven.

Robin: Ik speel het spel op mijn manier, kan me niet schelen wat iedereen daar van denkt.
Hieke vindt dat maar niks.

pi_423899
Hoop blahblahblah van Robin. Hij begrijpt Ed en vindt hem integer.
Hieke en Ferdie vertrouwen Ed niet.

Robin vindt 't jammer dat Ed niet op het feestje aanwezig is en legt uit aan de groep dat dat allemaal wat teveel voor Ed zou zijn.

Robin: het is zijn GEVOEL wat hem stuurt
Koos: Ik wilde hem niet meer aandacht geven als dat ie al kreeg.
Bianca: Het is niet aan ons zijn gevoel te verantwoorden

Robin zit niet echt lekker. Krijgt nu ook de wind van voren van Bianca.

*lajeniegekmake... (nee want dat ben ik al)

zaterdag 28 oktober 2000 @ 02:39:10 #21
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_423906
Koos : ik wilde Ed vandaag niet nog meer aandacht geven dan dat hij al heeft gehad.

B. tegen R. : bij nominaties ben jij altijd zo bot, en zegt gauw 'lekker belangrijk' , en nu niet...
R. : ik kan een man van 48 niet de deur uit duwen.
R. : hij had het tegen mij gezegd, en wilde daar niet over praten.
R. tegen B. : dat had ik bij jou ook niet gedaan. De volgende keer doe ik dat weer !
Koos : riep hij mij apart om het de redactie ook te laten horen. Dat had hij ook in de microfoon kunnen doen.

>kan niet alles goed verstaan<

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_423907
Robin: Ik ga een 48-jarige niet naar de deur duwen.

(shit mijn compu doet vreemd!)

Robin: Ed en ik zijn maatjes.
Bianca voert het woord voor de groep, anderen jaja-en af en toe

Koos: Ik sta ook achter Hieke (en Bianca en Ferdi dus)

Robin: Volgende keer houdt ik voortaan mijn mond

Koos durft nu ook meer en klaakt ook nog wat over Ed

Ze hebben allemaal nu hun zegje gedaan en beschouwen de discussie voor geeindigd. Robin kijkt beteuterd rond. (vind ik wel beetje zielig)

pi_423915
*Phoe, blij da'k niet meer alleen ben tweevingers niet-blind typen valt niet mee

Ik hoor Dees nu weer, zei niks tijdens discussie.

Rustig nakletsen, de alcohol vanavond heeft niet echt zijn werk gedaan.
Ferdi en Hieke weer samen op de bank. (Wanneer probeeeert hij nou 's iets bij Hieke?)

Georgie zevert wat maar niemand luistert. Hieke ruimt wat op.

Stream op de badkamer. Koos, Dees of Kim) en Bianca tandjes poetsen.

pi_423919
Lege badkamerstream.Achtergrondgeluiden. Niets te horen of volgen

Koos en Dees in badkamer.
Koos tegen Dees: Welterusten
Dees tegen Koos: Welterusten

En weer alles geluidloos.
Dees nog effe terug en weer weg. Ferdi erbij
(geluid valt weg)

pi_423925
Terug in living-room zonder geluid (kut, iemand wel?)
(stream-1 doet het al hele dag niet)

Robin heeft weer moed verzamelt en geeft zich nog niet gewonnen.

Koos, Ferdi, Annet en Hieke zijn andere aanwezigen.

(geluid terug)

Robin:Lekker belangrijk. Oke hou ik er volgende keren meer rekening mee. Al dat gejank van vorig jaar bij de nominaties. Dacht ik pffffff. maar nu snap ik het pas, nu ik hier zelf zit. Er komt hier zoveel los

Hieke tegen Robin: je komt hier alleen maar sterker uit

Koos: Ik had vandaag al: lekker belangrijk, Ed had genoeg aandacht gehad

Robin haalt weer opgelucht adem nu de groep hem weer lijkt te omarmen.
Koos vertelt over zijn emotionele nominatie-ervaringen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')