SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je eigenlijk aanraden om een SSD en een HDD i.c.m. HDD-caddy aan te schaffen. En een externe behuizing voor je huidige HDD.quote:
Zwart maken? Ik maak mijn familie niet zwart. Ik heb geen leugens over mijn familie verspreid of ze uitgescholden online. Ik heb alleen bepaalde controversele visies van hun op bepaalde zaken gedeeld.quote:Op maandag 24 november 2014 17:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik begrijp de connectie niet zo en overigens apart dat jij dit soort uitspraken laat vallen, terwijl jij naar mijn mening ook niet bepaald vies bent om je familie zwart te maken al neem ik dat soort shit niet serieus maar het gaat om het idee.
219 euro vind ik wel duur. Ik sla het allemaal op zodat ik het later kan uitzoeken. Thanks.quote:Op maandag 24 november 2014 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou je eigenlijk aanraden om een SSD en een HDD i.c.m. HDD-caddy aan te schaffen. En een externe behuizing voor je huidige HDD.
128 GB SSD (zou genoeg moeten zijn voor je OS + programma's)
2 TB HDD voor je data.
60 euro - 128 GB SSD
24 euro - HDD-caddy
120 euro - 2 TB HDD
15 euro - behuizing externe schijf
----------
219 euro
Heb je ruimte op je laptop en een externe schijf!.
Of je koopt een NAS. Veel geiler. En duurder.
Kan ook goedkoper:quote:Op maandag 24 november 2014 17:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
219 euro vind ik wel duur. Ik sla het allemaal op zodat ik het later kan uitzoeken. Thanks.
Ja, zo heel veel verschil is het ook weer niet dan. Kan ik net zo goed voor de eerste gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan ook goedkoper:
60 euro - SSD
60 euro - 1 TB
24 euro - HDD-caddy
----------
144 euro
Heb je een snelle laptop (omdat SSD) en ruimte. Je kunt je huidige schijf alleen nergens kwijt.
Handig om te weten. Ik had nooit gehoord van een HDD-caddy. Ik begrijp dus dat het slechts een behuizing is zonder opslagcapaciteit van zichzelf?quote:Op maandag 24 november 2014 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou je eigenlijk aanraden om een SSD en een HDD i.c.m. HDD-caddy aan te schaffen. En een externe behuizing voor je huidige HDD.
128 GB SSD (zou genoeg moeten zijn voor je OS + programma's)
2 TB HDD voor je data.
60 euro - 128 GB SSD
24 euro - HDD-caddy
120 euro - 2 TB HDD
15 euro - behuizing externe schijf
----------
219 euro
Heb je ruimte op je laptop en een externe schijf!.
Of je koopt een NAS. Veel geiler. En duurder.
Correct.quote:Op maandag 24 november 2014 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Handig om te weten. Ik had nooit gehoord van een HDD caddy. Ik begrijp dus dat het slechts een behuizing is zonder opslagcapaciteit van zichzelf?
quote:Op maandag 24 november 2014 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Correct.
Ik heb al jaren geen cd/dvd gestopt in mijn laptop, dus ik heb zo'n cd-/dvd-drive ook niet nodig. In mijn laptop is er ruimte voor 1 harde schijf. Ik heb ervoor gekozen om er een SSD in te stoppen, want enorme snelheidswinst. Nadeel is wel dat een SSD duur is vergeleken met een HDD en je weinig ruimte hebt.
Oplossing was een HDD-caddy. Ik heb mijn cd-/dvd-drive vervangen en heb nu twee schijven in mijn laptop: een SSD voor de snelheid, en een HDD (1 TB) voor data.
Zo'n SSD is het echt waard.
quote:Op maandag 24 november 2014 17:30 schreef zarGon het volgende:
Dit is wat je krijgt:
[ afbeelding ]
Je steekt er een 2,5 inch harde schijf in en klaar is kees.
Kun je goedkoop uit China halen (onder de 10 euro), maar ik vertrouw dat niet zo. En het duurt langer om het te ontvangen.
Bedankt voor de info!quote:Op maandag 24 november 2014 17:33 schreef zarGon het volgende:
Wel Windows, en uit 2011, maar om je een idee te geven:
Net broodje deuner gegeten.quote:
Kon je dat niet tijdens school doen? Of bak je daar niks van? Hhhhhhhhhhh.quote:Op maandag 24 november 2014 18:05 schreef Crip het volgende:
Ik wilde gaan bakken.. maar was pas 5 uur klaar met school.
De enige reden dat ik hier nog zo vaak kom. Al die politiek-correcte bullshit is zo saai.quote:Op maandag 24 november 2014 18:06 schreef Crip het volgende:
En wat is dat met die ruzies hier de laatste tijd weer zo veel, nigga damn. Doe normaal.
Ik houd wel van politiek correct.quote:Op maandag 24 november 2014 18:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
De enige reden dat ik hier nog zo vaak kom. Al die politiek-correcte bullshit is zo saai.
Badum tssss.quote:Op maandag 24 november 2014 18:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kon je dat niet tijdens school doen? Of bak je daar niks van? Hhhhhhhhhhh.
quote:Op maandag 24 november 2014 18:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hahhaha die opmerking van unlabeled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |