Ik heb op Warren G - Regulate gestemd. Zoals elk jaarquote:Op maandag 24 november 2014 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
Dit jaar trouwens sowieso No Church in the Wild - Jay Z ft. Kanye West stemmen er mag wel wat meer hip hop in de lijst
Wat een commerciėle band ookquote:Op maandag 24 november 2014 16:51 schreef satecl het volgende:
The Beatles. Maar een jaartje of 7 bestaan(van Please Please Me in 1963 tot Abbey Road in 1969) en met 50 nummers in de top 2000 staan.
Ik maakte maar een grapjequote:Op maandag 24 november 2014 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb op Warren G - Regulate gestemd. Zoals elk jaarVorig jaar ook op Frank Ocean - Pyramids.
quote:Op maandag 24 november 2014 18:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje
quote:Op maandag 24 november 2014 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op 50 cent's In Da Club
Je ideale moment om de Top gedag te zeggen?quote:Op maandag 24 november 2014 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wacht al jaren op 50 cent's In Da Club
Hiphop (wat ik al vreselijk vind) zou ik niets op tegen hebben, maar als Gangstarap erin komt dan ga ik keihard gillen.quote:Op maandag 24 november 2014 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meest vreselijke genre wat er is
Denk het wel danquote:Op maandag 24 november 2014 18:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je ideale moment om de Top gedag te zeggen?
Neequote:Op maandag 24 november 2014 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
Maar tupac staat er wel in toch?
Alleen de cover door Bruce geloof ikquote:Op maandag 24 november 2014 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
Maar tupac staat er wel in toch?
Sugarhill gang staat erin, als je Fugees mee telt ook en natuurlijk Gersquote:Op maandag 24 november 2014 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh die had ik er nog wel in verwacht.
Maar niet één hip hop nummer in de top dus?
Rappers delight zeker?quote:Op maandag 24 november 2014 18:56 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Sugarhill gang staat erin, als je Fugees mee telt ook en natuurlijk Gers
Maar in de keuze lijst staat voor het eerst The Message o.a.
Dat is ook het enige nummer dat ik ken van hen. Althans bewust.quote:Op maandag 24 november 2014 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rappers delight zeker?
Gers____!
Oh ja MC Hammer staat er ook inquote:Op maandag 24 november 2014 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rappers delight zeker?
Gers____!
Nope alleen de solo versie van Aliciaquote:Op maandag 24 november 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gers, wat een god.
Stond empire state of mind van jayz er niet ook in?
Mwoah....er zijn genoeg onderwerpen die een apart topic kunnen vullen.quote:Op maandag 24 november 2014 16:50 schreef cafca het volgende:
Ja, ik zie ook niet helemaal in wat een subforum toe moet voegen, behalve een aantal topics als "help mee artiest X in de lijst te krijgen"
Voor het eerst in de keuze lijst dit jaar, zelfde geldt voor Grandmaster Flashquote:Op maandag 24 november 2014 19:14 schreef Momo... het volgende:
Gangsters Paradise staat er wel in toch?
Ook voor het eerst in de keuze lijstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |