Smashing Pumpkins heb ik ook nog op Metropolis gezien in 92 en hetzelfde jaar The Ramones in Nighttown.quote:Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Bij mij begon het met smashing pumpkins, ramones en the doors, ik wist nooit wat ik was een hippie of een punkerdt dit was wel in 1998 zo geloof ik.
ik ook op metropolis in jurken !quote:Op maandag 24 november 2014 15:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins heb ik ook nog op Metropolis gezien in 92 en hetzelfde jaar The Ramones in Nighttown.
Je kut heeft geen haarquote:
quote:
Ja zoiets staat me ook bij. Was dat die Aziaat? Woonde je toen in de buurt van Rotterdam?quote:Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook op metropolis in jurken !
ik was toen heeeeeel klein zat op de basisschool
die gaat ff op hard ! tering goed nummerquote:
hee hoo let's go!quote:Op maandag 24 november 2014 15:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
die gaat ff op hard ! tering goed nummer
yup, ik logeerde toen bij mn opa en oma en was met mn oom meequote:Op maandag 24 november 2014 15:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja zoiets staat me ook bij. Was dat die Aziaat? Woonde je toen in de buurt van Rotterdam?
Zit toch geen gevoel in?quote:
Ik ging er ook elk jaar heen. Woonde op 600 meter afstand.quote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
yup, ik logeerde toen bij mn opa en oma en was met mn oom mee
had in me broek gepist dat weet ik ook nog
wel man, juist gevoelquote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Joezi het volgende:
Pumpkins hebben soul
[..]
Zit toch geen gevoel in?
het droge is dat ze echt recht naar beneden tieftquote:
maakt toch geen kut uit, energie weet jequote:
Hou meer van riffers en melodyquote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
maakt toch geen kut uit, energie weet je
Dat was meer voor de COS, ik COS nog nauwelijks hedendaags.quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wanneer komt Jon Stewart weer terug?
quote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was meer voor de COS, ik COS nog nauwelijks hedendaags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |