Klopt. Maar op FOK! is dat niet echt het geval toch?quote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat snappen vrouwen niet. Jongens kunnen elkaar eerst op de bek slaan en daarna biertje drinken. Vrouwen hebben 300 jaar oorlog
kan je nagaan dat er geen vrouwen op FOK! zittenquote:Op maandag 24 november 2014 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt. Maar op FOK! is dat niet echt het geval toch?
Dit. Zo klaar als een klontjequote:Op maandag 24 november 2014 15:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan je nagaan dat er geen vrouwen op FOK! zitten
Och flikker toch opquote:Op maandag 24 november 2014 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, heb ik.
Je kan idd beter af en toe melden dat het kut is en weer weggaan en zelf niet bijdragen. Stukken beter.
Als er bepaalde mensen hier posten die zelf energie er in steken zie je best vaak dat het daarna gewoon gezellig is.
Ja want er zit niks tussen 'deze shit' en 'niks posten'.quote:Op maandag 24 november 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zullen we een eigen SC maken waar we niks posten?
Mwoah klopt voor meisjes tot een jaar of 20 denk ik. Heb er zelf iig nooit lang ruzie of wat dan ook.quote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat snappen vrouwen niet. Jongens kunnen elkaar eerst op de bek slaan en daarna biertje drinken. Vrouwen hebben 300 jaar oorlog
Dat was ik altijd al. Jij bent blijkbaar helemaal volwassen geworden en staat nu boven alles.quote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Och flikker toch opJij bent zelf momenteel een van de grootste kutkoters hier dus jij zal het inderdaad wel prima vinden.
Op momenten dat het er hier normaal aan toegaat post ik gewoon mee. Voor de rest laat ik net zo lief een kutcomment achter, valt toch in het niet bij al dat achterlijke geflame. Daarnaast is het zo onderhand de enige handige binnenkomer hier, want inhaken op een gesprek is haast onmogelijk als je niks met dat gezeik te maken wil hebben.
Maar goed, dit zijn gelijk de laatste woorden die ik aan deze discussie vuilmaak.
niemand vraagt je hier te komen en te posten? Ik zeg ook altijd tegen mensen die hier bij mij thuis komen, daar is het gat van de deur!quote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Och flikker toch opJij bent zelf momenteel een van de grootste kutkoters hier dus jij zal het inderdaad wel prima vinden.
Op momenten dat het er hier normaal aan toegaat post ik gewoon mee. Voor de rest laat ik net zo lief een kutcomment achter, valt toch in het niet bij al dat achterlijke geflame. Daarnaast is het zo onderhand de enige handige binnenkomer hier, want inhaken op een gesprek is haast onmogelijk als je niks met dat gezeik te maken wil hebben.
Maar goed, dit zijn gelijk de laatste woorden die ik aan deze discussie vuilmaak.
Wow ben het eens met Modusquote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want er zit niks tussen 'deze shit' en 'niks posten'.
True.quote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Vond het eerder anders wel meevallen.quote:Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was ik altijd al. Jij bent blijkbaar helemaal volwassen geworden en staat nu boven alles.
Dit is overigens geen discussie. Terzijde.
Altijd ja? Wel goed voor de sfeer lijkt me.quote:Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niemand vraagt je hier te komen en te posten? Ik zeg ook altijd tegen mensen die hier bij mij thuis komen, daar is het gat van de deur!
voor jou niet ... meeste van de tijd quote je iemand anders en doe jequote:Op maandag 24 november 2014 15:18 schreef Modus het volgende:
[..]
ik doe dan ook niet aan sfeerquote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef Robophatt het volgende:
Altijd ja? Wel goed voor de sfeer lijkt me.
Thanks voor quote-alert, heb een McChicken menu, losse Big Mac, een chili chicken burger en 6 kipnuggets (srs), dus ik ga lekker teruglezen met m'n voedselquote:
Naja ik ben niets veranderd in elk geval.quote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vond het eerder anders wel meevallen.
Ja megavolwassen inderdaad wauw. Dat zeg ik godverdomme toch nergens![]()
Ontkennen dat het hier de afgelopen maanden alleen nog maar gezeik is
[..]
Altijd ja? Wel goed voor de sfeer lijkt me.
Picsquote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thanks voor quote-alert, heb een McChicken menu, losse Big Mac, een chili chicken burger en 6 kipnuggets (srs), dus ik ga lekker teruglezen met m'n voedsel.
okquote:
damn!! 3 weken niet gegeten ofzo?quote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thanks voor quote-alert, heb een McChicken menu, losse Big Mac, een chili chicken burger en 6 kipnuggets (srs), dus ik ga lekker teruglezen met m'n voedsel.
Dan kom ik waarschijnlijk altijd op de verkeerde momenten in deze SC.quote:Op maandag 24 november 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja ik ben niets veranderd in elk geval.
Ik kom hier geregeld gewoon kletsen zonder al deze 'shit' btw hoor...
Zou kunnen idd.quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dan kom ik waarschijnlijk altijd op de verkeerde momenten in deze SC.
Dude watquote:Op maandag 24 november 2014 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Grapje dit mag ik hopen?quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Meisje dat me bediende leek overigens sprekend op Dunya of Desie.
[ afbeelding ]
Die rechter. En ik zag een Hindoestaanse sma met kk dikke tities
. En een latina met zieke hips
.
Chloro links.quote:Op maandag 24 november 2014 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Meisje dat me bediende leek overigens sprekend op Dunya of Desie.
[ afbeelding ]
Die rechter. En ik zag een Hindoestaanse sma met kk dikke tities
. En een latina met zieke hips
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |