och. gecondoleerd Soesquote:Op maandag 24 november 2014 14:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
Uitdagend dagje hier met niet-slapende peuter, half-uurtjes-slapende en plakbaby en verdrietige mama (mijn oma is vanochtend overleden). Is het al 19 uur?
Hij is nog nooit officieel gemeten. Toen hij twee weken was hebben we een keer een meetlint erlangs gehouden en kwamen we op 54,5 cm...quote:Op maandag 24 november 2014 14:32 schreef Loj het volgende:
Sterkte Soes!
Wow wat lijkt hij lang Kwak, enig idee hoe lang hij is?
Thanks allquote:Op maandag 24 november 2014 14:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hij is nog nooit officieel gemeten. Toen hij twee weken was hebben we een keer een meetlint erlangs gehouden en kwamen we op 54,5 cm...
Hij is nu een maand...eens even kijken of t me nu lukt op de bank
OMG... Ik kom op 59 of 60 cm...
Dikke kans dat hij in de draagdoek zo weer verder slaapt hoor, lekker naar buiten gaan! Goed voor jullie allebei.quote:Op maandag 24 november 2014 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte, Soesa..
En noh kwak, het is nog wel zo'n leuk pakje!
Ik heb net I weer de fles gegeven en wil graag even met hem in de draagdoek naar buiten, maar hij slaapt zo lekker...
Mijn moeder vraagt het ook uit bezorgdheid om mij hoor, dat is het niet. Het is echt lief bedoeld. Maar het voelt als zo'n faal wanneer ik dan weer mag uitleggen dat ze drie keer kwam. Of twee keer. Terwijl dat helemaal niet zo vaak voorkomt! En laatst stelde ze voor om een extra schepje in de laatste fles te doen zodat ze langer sliep. CB gaf aan dat dat heel slecht voor de nieren is, dus niet doen. Nouja, dat soort dingen. Alles is zo gefocusd op slaap, terwijl ik merk dat hoe minder ik er op focus, hoe minder het ook voelt als een 'probleem' wanneer we een keer een slechte nacht hebben gehad.quote:Op maandag 24 november 2014 12:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ken jouw moeder natuurlijk niet hoor, dat vooropgesteld. Maar zou die vraag gesteld worden met een waardeoordeel erin? Of misschien omdat ze bezorgd is om je nachtrust of je meer slaap gunt?
Ik krijg die vraag namelijk ook bijna elke ochtend geappt door minimaal één van mijn zussen maar dat is echt niet anders bedoeld dan 'ik hoop dat je een beetje hebt kunnen uitrusten!'.
I know, maar het voelt zo tegennatuurlijk om dat kleine frummeltje uit z'n wieg te tillen als 'ie zo lekker ligt te slapen.quote:Op maandag 24 november 2014 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dikke kans dat hij in de draagdoek zo weer verder slaapt hoor, lekker naar buiten gaan! Goed voor jullie allebei.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en wat een foto van je mannetje KwakHij is echt lang hè!
Hier is het ook dra-ma bij aankleden. Zodra ik een arm pak om in een mouw (kort, lang, armsgat) te stoppen wordt er gekrijst alsof ik haar wil vermoorden. Of ik er nou bij zing, lief bij praat, vrolijk bij kijk.. ze is er niet van onder de indruk en probeert op hetzelfde volume Jeugdzorg hier naar binnen te schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |