abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146953792
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_146953812
Waar baby's meteen doorslapen, lopen en meehelpen met klusjes thuis O+
pi_146953904
Swifferbaby!
Kwak
pi_146954031
Ik wil zo'n pak! ;)
  maandag 24 november 2014 @ 14:02:21 #5
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146954050
Uitdagend dagje hier met niet-slapende peuter, half-uurtjes-slapende en plakbaby en verdrietige mama (mijn oma is vanochtend overleden). Is het al 19 uur?
pi_146954099
Jeetje Soes, wat verdrietig... gecondoleerd :*
pi_146954178
Mijn slanke lange houdt nog steeds niet van aankleden :N O+
Kwak
pi_146954201
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 14:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
Uitdagend dagje hier met niet-slapende peuter, half-uurtjes-slapende en plakbaby en verdrietige mama (mijn oma is vanochtend overleden). Is het al 19 uur?
och. gecondoleerd Soes :*
Kwak
pi_146954584
Och soes wat vervelend. Gecondoleerd!

Oh wat een mannetje, Kwak! Mijnes haat aankleden ook ineens. Echt, die 2 seconden dat haar armpje "vast"zit zijn echt Hel. We laten haar nu eerst écht helemaal droog worden met haar luier in een wikkeldoek, voor we haar aankleden. Dan gaat het niet zo stroef. Dat gaat wel wat beter gelukkig.

En dat gepoch. Bah.
Maar poos geleden vroeg iemand van de pufclub of O haar hoofd al omhoog hield, want haar zoontje deed dat met 2,5 maand nog niet. Ik heb ja, gewantwoord. Heb er maar niet bij gezegd dat ze dat al echt heel lang deed. Ik wilde haar niet nog onzekerder maken.
En O slaapt al meer dan een maand zo goed als elke nacht door. Maar dat is werkelijk op geen enkele wijze mijn verdienste en het is ook niet iets waar we naar toe hebben gewerkt. Ze heeft haar ritme zo zelf aangepast. En dan hoor je dus steeds: "nou dat kan ook zo weer over zijn hoor,w acht maar tot ze blablabla". Grr. Nooit goed he :P
pi_146954857
Soesa ;( gecondoleerd :*

Fazz: prostaglandinen helpen weeen opwekken, en kan je man produceren :Y) dé reden waarom seks wordt aangeraden als de bevalling lang op zich laat wachten. ;)

Slapen jullie babies nog niet door? :') volgens mijn schoonmoeder sliepen haar beide kinderen vrijwel meteen door, maargoed, dat vind ik ook niet zo heel gek, gezien ze 10 ponders waren, meteen op flesvoeding gingen, en ws ook de eerste nachten niet bij haar mochten in het ziekenhuis. Andere tijden :P

Kwak, die poesjesromper :D O+
pi_146954972
Sterkte Soes!

Wow wat lijkt hij lang Kwak, enig idee hoe lang hij is?
pi_146955187
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:32 schreef Loj het volgende:
Sterkte Soes!

Wow wat lijkt hij lang Kwak, enig idee hoe lang hij is?
Hij is nog nooit officieel gemeten. Toen hij twee weken was hebben we een keer een meetlint erlangs gehouden en kwamen we op 54,5 cm...

Hij is nu een maand...eens even kijken of t me nu lukt op de bank :9

OMG... Ik kom op 59 of 60 cm...
Kwak
pi_146955218
Sterkte, Soesa. :*.

En noh kwak, het is nog wel zo'n leuk pakje!

Ik heb net I weer de fles gegeven en wil graag even met hem in de draagdoek naar buiten, maar hij slaapt zo lekker...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 24 november 2014 @ 14:42:58 #14
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_146955237
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 14:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hij is nog nooit officieel gemeten. Toen hij twee weken was hebben we een keer een meetlint erlangs gehouden en kwamen we op 54,5 cm...

Hij is nu een maand...eens even kijken of t me nu lukt op de bank :9

OMG... Ik kom op 59 of 60 cm...
Thanks all :)

S. is niet extreem lang maar die was met 8 weken 59,5 cm, geboren met 48/49 cm :D. Gaan ze hard he! Leuke foto :)
pi_146955382
Gecondoleerd Soesa

Uk is weer even gewogen: 4620 nu, da's +620 in 11 dagen :D En hij heeft een navelbreuk :-/ Doen ze niks aan, ziet er alleen niet tof uit.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_146955447
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 14:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte, Soesa. :*.

En noh kwak, het is nog wel zo'n leuk pakje!

Ik heb net I weer de fles gegeven en wil graag even met hem in de draagdoek naar buiten, maar hij slaapt zo lekker...
Dikke kans dat hij in de draagdoek zo weer verder slaapt hoor, lekker naar buiten gaan! Goed voor jullie allebei.

quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 12:52 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik ken jouw moeder natuurlijk niet hoor, dat vooropgesteld. Maar zou die vraag gesteld worden met een waardeoordeel erin? Of misschien omdat ze bezorgd is om je nachtrust of je meer slaap gunt?

Ik krijg die vraag namelijk ook bijna elke ochtend geappt door minimaal één van mijn zussen maar dat is echt niet anders bedoeld dan 'ik hoop dat je een beetje hebt kunnen uitrusten!'.
Mijn moeder vraagt het ook uit bezorgdheid om mij hoor, dat is het niet. Het is echt lief bedoeld. Maar het voelt als zo'n faal wanneer ik dan weer mag uitleggen dat ze drie keer kwam. Of twee keer. Terwijl dat helemaal niet zo vaak voorkomt! En laatst stelde ze voor om een extra schepje in de laatste fles te doen zodat ze langer sliep. CB gaf aan dat dat heel slecht voor de nieren is, dus niet doen. Nouja, dat soort dingen. Alles is zo gefocusd op slaap, terwijl ik merk dat hoe minder ik er op focus, hoe minder het ook voelt als een 'probleem' wanneer we een keer een slechte nacht hebben gehad.

Soesa, sterkte zeg :* wat een rotnieuws.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2014 14:51:21 ]
pi_146955754
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dikke kans dat hij in de draagdoek zo weer verder slaapt hoor, lekker naar buiten gaan! Goed voor jullie allebei.

I know, maar het voelt zo tegennatuurlijk om dat kleine frummeltje uit z'n wieg te tillen als 'ie zo lekker ligt te slapen. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_146955978
Och Soesa, gecondoleerd en sterkte!
pi_146956147
En wat betreft doorslapen, ik krijg die vraag zo vaak dat ik er moe (doorslapen, moe hihihi :')) van word. Nee ze slaapt nog niet door. En dan krijg je antwoorden op zo'n toon alsof dat echt niet normaal is (ooooooh?).

Als ik mijn moeder moet geloven hebben mijn zus en ik vanaf nacht 1 doorgeslapen. Naja, goed. Mijn baby dus niet. En ik vind het niet eens zo heel erg.
pi_146956278
Net met flesje geoefend, 50cc op kamertemperatuur. De calma speen was gillen en niet zuigen. De avent speen was twee slokken en toen gillen, ik zat al tien minuten te klooien met een hysterisch zich verslikkend mannetje...

Dus J neemt m tegenover zich op schoot (in de houding waar mijn benen te kort en te aflopend voor zijn) en klokt zo in 2 minuten die 50cc bij m naar binnen.

En nu ligt hij tevreden in de box terwijl hij al sinds tien uur vanmorgen daar niet wilde liggen en alleen maar borst wilde zonder pauzes...

:') papa's kindje...
Kwak
pi_146956335
Had ik ook Kwak! Bij mij zocht ze de eerste keren met de fles ook steeds naar tepel, en bij papa was het meteen lekker drinken. Gaat nu na een week pas echt goed :') . Gekke baby's.
pi_146956367
Gecondoleerd Soes en sterkte!
pi_146956371
Mijn moeder heeft mij vanaf tienerleeftijd al een trauma voor niet slapende babies aangepraat door alsmaar te vertellen hoe VRESELIJK SLECHT EN WEINIG ik zelf sliep.

Nu blijkt dat ik gewoon overdag niet sliep en een plakbaby was en vanaf elf uur s avonds gewoon sliep met nachtvoedingen tussendoor. Beetje zoals Melle nu.

Oh en ik was ook een flesweigeraar, kwam ze laatst mee. Mij brak t zweet dus net al uit...gelukkig pakte hij m bij J wel.
Kwak
pi_146956393
Oh en wat een foto van je mannetje Kwak O+ Hij is echt lang hè!
Hier is het ook dra-ma bij aankleden. Zodra ik een arm pak om in een mouw (kort, lang, armsgat) te stoppen wordt er gekrijst alsof ik haar wil vermoorden. Of ik er nou bij zing, lief bij praat, vrolijk bij kijk.. ze is er niet van onder de indruk en probeert op hetzelfde volume Jeugdzorg hier naar binnen te schreeuwen :+ .
pi_146956462
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en wat een foto van je mannetje Kwak O+ Hij is echt lang hè!
Hier is het ook dra-ma bij aankleden. Zodra ik een arm pak om in een mouw (kort, lang, armsgat) te stoppen wordt er gekrijst alsof ik haar wil vermoorden. Of ik er nou bij zing, lief bij praat, vrolijk bij kijk.. ze is er niet van onder de indruk en probeert op hetzelfde volume Jeugdzorg hier naar binnen te schreeuwen :+ .
O+ poster van de kindertelefoon op dr kamertje hangen?

Bloot is hier vooral t probleem want koud. En dan het hoofd door t gat. En dan de armen. En als laatste de sokjes (lekker je tenen spreiden dan blijft er extraspeciaalsnel eentje dwars in t sokje steken) O+

Ik praat gezellig tegen hem "ohja erg he M.elle, stomme kleren, stomme sok, jaaaa mama probeert je iets aan te doen (pun intended) och och och". De verwarminsgmonteur zal wel gedacht hebben vanmorgen :')
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')