Was in de aanbieding vorige week en had hem nog nooit gedronken. SV is ook vies casual.quote:Op zondag 30 november 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Saind vindt je nu een vieze casual
Daar gaat je imago.quote:Op zondag 30 november 2014 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was in de aanbieding vorige week en had hem nog nooit gedronken. SV is ook vies casual.
En wat jij rullevant vindt, vindt dit hele topic niet rullevant.quote:Op zondag 30 november 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
Wat Bert van Marwijk vindt vind ik niet zo rullevant.
denkt Bert ook van jouwquote:Op zondag 30 november 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
Ik deed het niet expresquote:Op zondag 30 november 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is de deur, ga je maar even melden bij de conrector.
Maak nog een filmreview, ah toe nou!quote:Op zondag 30 november 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
oooooowwwwwwwwwwwquote:Op zondag 30 november 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
Om de jeugd in Limburg aan te pakken hebben ze daar toch gewoon de katholieke kerk.
Zoiets moet spontaan gaan, niet geforceerd.quote:Op zondag 30 november 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak nog een filmreview, ah toe nou!
Ik wel, en zoals je weet zijn wij goede vrienden.quote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn bier drinkende vrienden lezen hier vast niet mee.
Nieuwe Kazim-Richards scouten is het advies.quote:Op zondag 30 november 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pi-air gaat er heen.... wat een verbetering zal dat gaan opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |