Ik denk (maar dat is een aanname) dat als een nummer genoeg stemmen krijgt, hij het jaar daarop in de voorkeuzelijst staat. Zo heb ik bijvoorbeeld vorig jaar de Editors als vrije keuze opgegeven, staan nu in de voorkeuzelijst.quote:Op zondag 23 november 2014 18:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is lastig te bepalen of Radio2 dat filtert of niet. Wel als het gaat om airtime op de radio. Ze draaien het duidelijk niet, maar nemen ze wel de stemmen mee? Ik zie hier veel lijstjes voorbij komen, maar lang niet genoeg om 1 nummer zeker te weten in de Top te krijgen. Dan zou al een groep moeten hebben van minimaal 200 mensen (gezien het laagst genoteerde nummer gemiddeld 150 stemmen krijgt).
Denk het ook. Zelfde geldt voor Nightswimming van REM, vorig jaar niet en dit jaar wel. Hoort ook gewoon in de top 2000 natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2014 18:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk (maar dat is een aanname) dat als een nummer genoeg stemmen krijgt, hij het jaar daarop in de voorkeuzelijst staat. Zo heb ik bijvoorbeeld vorig jaar de Editors als vrije keuze opgegeven, staan nu in de voorkeuzelijst.
Dan is het nog de vraag waarom het dit jaar wel in de Top2000 zou staan en vorig jaar niet. De meesten maken een lijst al vooraf, dus de kans dat er een nieuw nummer wordt aangeklikt is klein.quote:Op zondag 23 november 2014 18:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Denk het ook. Zelfde geldt voor Nightswimming van REM, vorig jaar niet en dit jaar wel. Hoort ook gewoon in de top 2000 natuurlijk
Dit idd. Cliff Richard hoort er ook in, maar ja....afgezien van zijn duet met de Young Ones zijn in de loop der jaren al zijn hits uit de top-2000 verdwenen.. That's life.quote:Op zondag 23 november 2014 18:41 schreef cafca het volgende:
Tja, "hoort" in de top 2000? Ik kan wel 6000 nummers noemen die goed in de top 2000 zouden kunnen, maar ja.
Twee jaar geleden alweer.quote:Op zondag 23 november 2014 18:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk (maar dat is een aanname) dat als een nummer genoeg stemmen krijgt, hij het jaar daarop in de voorkeuzelijst staat. Zo heb ik bijvoorbeeld vorig jaar de Editors als vrije keuze opgegeven, staan nu in de voorkeuzelijst.
Verder denk ik dat radio2 wel enigszins bijstuurt, ik denk niet dat het helemaal toevallig was dat Slayer vorig jaar midden in de nacht uitkwam...
Die kunnen ze dan weer lekker vol doen met tophits van Blof, Jan Smit of N&Squote:Op zondag 23 november 2014 18:45 schreef HPLC het volgende:
De top 2000 moet gewoon met de tijd mee gaan en er een top 2014 van maken. Kunnen er 14 tophits bij
quote:Op zondag 23 november 2014 18:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die kunnen ze dan weer lekker vol doen met tophits van Blof, Jan Smit of N&Sen Guus Meeuwis
![]()
Ik had het over tophitsquote:Op zondag 23 november 2014 18:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die kunnen ze dan weer lekker vol doen met tophits van Blof, Jan Smit of N&S![]()
Iedereen preekt hier voor eigen parochie toch? Ik dus ook, maar ga niet overal "ik vind" voor zettenquote:Op zondag 23 november 2014 18:41 schreef cafca het volgende:
Tja, "hoort" in de top 2000? Ik kan wel 6000 nummers noemen die goed in de top 2000 zouden kunnen, maar ja.
Volgens Radio 2 zijn het tophitsquote:
Zeg ff wanneer en ik zet Cultura aan, dat wil ik natuurlijk niet missen.quote:Op zondag 23 november 2014 18:50 schreef FritsFlits het volgende:
Zo lang Afrikaan Beat er maar weer in komt. Anders breek ik steen voor steen het Top2000-cafe af.
Is ook zo. Samen kunnen we wel 20.000 nummers verzinnen die in de top2000 horen. Als ze Bloff nou eens boycotten? Dan kunnen ze er bijna allemaal inquote:Op zondag 23 november 2014 18:50 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Iedereen preekt hier voor eigen parochie toch? Ik dus ook, maar ga niet overal "ik vind" voor zetten
Ga je daar op je laptopje lekker FOK!ken?quote:Op zondag 23 november 2014 18:50 schreef FritsFlits het volgende:
Zo lang Afrikaan Beat er maar weer in komt. Anders breek ik steen voor steen het Top2000-cafe af.
Ik prik mijn laptopje in hun netwerk en stream dan 156 uur Afrikaan Beat tot de jaarwisseling.quote:Op zondag 23 november 2014 19:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga je daar op je laptopje lekker FOK!ken?
quote:Op zondag 23 november 2014 19:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik prik mijn laptopje in hun netwerk en stream dan 156 uur Afrikaan Beat tot de jaarwisseling.
quote:Op zondag 23 november 2014 19:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik prik mijn laptopje in hun netwerk en stream dan 156 uur Afrikaan Beat tot de jaarwisseling.
Cool nummer, maar dat zou bijna net zo erg zijn als Happy 156 uurquote:Op zondag 23 november 2014 19:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alle bagger van Dire Straits, Pink Floyd en Adele weren zou idd een hoop schelen.quote:Op zondag 23 november 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het punt is ook gewoon dat er 400 baggerliedjes uit kunnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |