misschien een stemactie voor Avond op 1?quote:Op zondag 23 november 2014 17:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens een actie houden voor mij Boudewijn in de top
Heb ik in 2004 gedaan op Radio2. Jaar later stond Avond op 1quote:Op zondag 23 november 2014 17:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Volgend jaar maar eens een actie houden voor mij Boudewijn in de top
Avond maar boycotten danquote:Op zondag 23 november 2014 17:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb ik in 2004 gedaan op Radio2. Jaar later stond Avond op 1
2005 stond ie op 1, misschien ook in 2015?quote:Op zondag 23 november 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien een stemactie voor Avond op 1?
Paar posities lager mag wel. Het is een vreemde eend in de bijt tussen de rest van de top10/20. Gewoon Innuendo op 1 dit jaarquote:
Midnight City van M83quote:Op zondag 23 november 2014 17:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Paar posities lager mag wel. Het is een vreemde eend in de bijt tussen de rest van de top10/20. Gewoon Innuendo op 1 dit jaar
Ik denk niet dat die eerste veel mensen kennenquote:Op zondag 23 november 2014 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Midnight City van M83
Of Message to my Girl.
Is te recent voor de Top 2000 natuurlijk, maar is een redelijk veel gedraaid liedje op 3fm hoor.quote:Op zondag 23 november 2014 17:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die eerste veel mensen kennen
Ik ken het maar zal er zelf nooit op stemmen, niet echt mijn cup of tea zoals ze dat zeggenquote:Op zondag 23 november 2014 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is te recent voor de Top 2000 natuurlijk, maar is een redelijk veel gedraaid liedje op 3fm hoor.
Zal wel wat bekender worden tijdens SRquote:Op zondag 23 november 2014 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is te recent voor de Top 2000 natuurlijk, maar is een redelijk veel gedraaid liedje op 3fm hoor.
Ik heb er wel op gestemd (voor het eerst, omdat ruimte over) maar mis het niet in de top 2000, ondanks dat ie op 1 komt in mijn singles top 100.quote:Op zondag 23 november 2014 17:18 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik ken het maar zal er zelf nooit op stemmen, niet echt mijn cup of tea zoals ze dat zeggen
Vind je het zo goed danquote:Op zondag 23 november 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er wel op gestemd (voor het eerst, omdat ruimte over) maar mis het niet in de top 2000, ondanks dat ie op 1 komt in mijn singles top 100.
Dan heb je kans dat het volgend jaar in de voorkeuzelijst staat, dan zal het misschien wel voldoende stemmen krijgen. Radio2 blijft natuurlijk een ouwelullenzender he, niet te snel vernieuwing verwachten....quote:Op zondag 23 november 2014 16:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
De mensen die ik ken zijn juist weer fan van beiden, zoals ik dus ook. Ik luister Arcade Fire en Arctic Monkeys en al 15 jaar met veel plezier naar de top2000. Het een sluit het ander niet uit
[..]
Ik kom er nu achter dat al best veel mensen uit zichzelf op Rebellion gestemd hebben als vrije keuze. Ik ben benieuwd of we dat terug gaan zien
Blur 2 wordt al een opgavequote:Op zondag 23 november 2014 17:22 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vind je het zo goed dan![]()
Nee zonder gekheid, denk niet dat het ooit in de top 2000 komt te staan,
Vernieuwing als in? Er zijn afgelopen jaar best veel commerciele nummers uit de top40 bij gekomenquote:Op zondag 23 november 2014 17:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan heb je kans dat het volgend jaar in de voorkeuzelijst staat, dan zal het misschien wel voldoende stemmen krijgen. Radio2 blijft natuurlijk een ouwelullenzender he, niet te snel vernieuwing verwachten....
Ja, ik vind het heerlijk, maar ik hou wel van zweverig. Ik zie alles wat in de Top SR komt als potentieel kanshebber om ooit in de Top 2000 te komen. Dus het zou best kunnen. Niet mijn eerste verwachting, dat niet.quote:Op zondag 23 november 2014 17:22 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vind je het zo goed dan![]()
Nee zonder gekheid, denk niet dat het ooit in de top 2000 komt te staan,
Dat zijn meestal geen nummers met eeuwigheidswaarde.quote:Op zondag 23 november 2014 17:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vernieuwing als in? Er zijn afgelopen jaar best veel commerciele nummers uit de top40 bij gekomen
De muziek uit de jaren 60 vooral. Veel jaren 60-stemmers zullen langzaam overlijden. De echte klassieke bands die je ook 'veel' op 3fm hoort zullen wel bekend blijven, maar dingen als The Small Faces of The Zombies hebben veel minder kans tegen dat geweld.quote:Op zondag 23 november 2014 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal geen nummers met eeuwigheidswaarde.
Ik ga ervan uit dat goede rock uit de 21e eeuw in 2025 al een stuk beter vertegenwoordigd zal zijn, ten koste van muziek uit de jaren 60 en 70.
Dat nummer is toch ook alweer een jaar of 3 oud, waarom zou dat nu opeens met SR gedraaid gaan worden?quote:Op zondag 23 november 2014 17:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zal wel wat bekender worden tijdens SR
Vraag is wat de identiteit van de Top2000 is. Gaat het om de allerbeste 2000 nummers ooit gemaakt? Dan staat er behoorlijk weinig klassiek in. Gaat het om de beste 2000 popnummers ooit gemaakt? Dan is het niet vreemd dat er ook hedendaagse nummers in staan.quote:Op zondag 23 november 2014 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal geen nummers met eeuwigheidswaarde.
Ik ga ervan uit dat goede rock uit de 21e eeuw in 2025 al een stuk beter vertegenwoordigd zal zijn, ten koste van muziek uit de jaren 60 en 70.
Klopt, maar de iets alternatievere muziek als Arctic Monkeys en Arcade Fire (die je ook nooit hoort op radio2), waarvan een aantal mensen vind dat die erin "moet" dus niet.quote:Op zondag 23 november 2014 17:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vernieuwing als in? Er zijn afgelopen jaar best veel commerciele nummers uit de top40 bij gekomen
Het is lastig te bepalen of Radio2 dat filtert of niet. Wel als het gaat om airtime op de radio. Ze draaien het duidelijk niet, maar nemen ze wel de stemmen mee? Ik zie hier veel lijstjes voorbij komen, maar lang niet genoeg om 1 nummer zeker te weten in de Top te krijgen. Dan zou al een groep moeten hebben van minimaal 200 mensen (gezien het laagst genoteerde nummer gemiddeld 150 stemmen krijgt).quote:Op zondag 23 november 2014 18:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt, maar de iets alternatievere muziek als Arctic Monkeys en Arcade Fire (die je ook nooit hoort op radio2), waarvan een aantal mensen vind dat die erin "moet" dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |