quote:hoi. ik heb zelf borderline en weet van mezelf dat ik mensen(onbewust) afstoot.voorals op momenten dat ik de mensen die er voor mij zijn JUIST nodig heb. heel veel verlaten mij dan ook gelijk en voel ik me nog kl#teriger.ik zou je adviseren om haar je hulp te geven en als ze je afstoot(onbewust) of bewust.. toch te blijven aan houden.hoe moeilijk dat ook is en kan zijn voor jou en of andere buitenstaanders.uit eigen ervaring weet ik dat het me goed doet dat er mensen toch bij me blijven ondanks dat ik ze afstoot( de gene die willen blijven en de moet ervoor hebben) het is heel frustrerend zowel voor jou als die vriendin van je.
Op donderdag 7 november 2002 20:15 schreef Nightwulf het volgende:
Ik zie hier een aantal mensen posten met borderline (verleden).
Heb zelf een collega die ik heel erg mag die ook op de grenslijn zit, en hoewel ik denk dat ik heel aardig met haar overweg kan, zou ik graag van jullie horen wat ik kan doen om haar te helpen, of wat ik beslist niet moet doen.
Ik weet best dat iedereen anders is, maar laat eens horen alsjeblieft.
quote:hoi.
Op donderdag 7 november 2002 22:26 schreef Nightwulf het volgende:
Dank je voor je reaktie Kim, ik kan als dat nodig is aardig afstand nemen, maar ik zie inderdaad dat anderen daar meer moeite mee hebben, waarschijnlijk uit onbegrip.
ps: ook andere kunnen mij mailen.. zou ik ook leuk vinden om ervaringen en gebeurtenissen uit te wisselen en dingen opsteken van hoe mensen ermee omgaan met dingen.
quote:Dag Micha
Op donderdag 7 november 2002 09:12 schreef micha het volgende:
Ik durf te wedden dat jullie stuk voor stuk mensen zijn die van binnen gewone lieve mensen zijn die het zo verdienen om een 'normaal' leven te leiden. Dikke knuff voor allen!
Ik ben niet alleen van binnen lief, maar ik ben tegenwoordig ook naar buiten toe lief .
quote:Waarom noem je het zo? Heeft ze borderline?
Op donderdag 7 november 2002 20:15 schreef Nightwulf het volgende:
Heb zelf een collega die ik heel erg mag die ook op de grenslijn zit,
quote:Heeft ze je gevraagd haar te helpen?
en hoewel ik denk dat ik heel aardig met haar overweg kan, zou ik graag van jullie horen wat ik kan doen om haar te helpen, of wat ik beslist niet moet doen.
Ik weet best dat iedereen anders is, maar laat eens horen alsjeblieft.
Wolkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |