quote:
Wat kan ik verwachten als ik naar het Riagg ga?
Edit: topic vergeten erbij te zetten
Wolkje
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 06-11-2002 21:04]
quote:Ik hoop het ook voor je Tex, ik ben toevallig ook iemand die wel goede ervaringen heeftermee.
Op woensdag 6 november 2002 21:02 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:Ik hoop dat je positieve ervaringen krijgt met Riagg , want ik hoor veel negatiefs erover , terwijl ik heel goed geholpen ben bij het Riagg .
En tex?
Ik hoop dat je hier nog iets mee kan:
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 09:44 schreef DarkElf het volgende:
Ondanks dat diagnoses stempeltjes zijn biedt het je wel de mogelijkheid te begrijpen wat er met je is en wat je ermee kan in de toekomst.Het verklaart een hoop van al je gevoelens en hoe je bent en reageert, nu en vroeger en op de een of andere manier geeft het toch een soort van rust.
je weet wat het is, dat kun je gaan verwerken en verder leven.
Succes Tex.
quote:Persoonlijke vraag waarom wil je niet dat je ouders het weten ?? Het zou voor hun misschien ook een hoop verklaren , en je zou hele goede steun aan hun kunnen hebben .
Op woensdag 6 november 2002 20:00 schreef texelonia het volgende:
Ik wil niet dat m'n ouders het weten, en heb verder eigenlijk niemand.
quote:sorry maar voor mij vind ik dit best wel hard aankomen...wil je beweren dat het tussen je oren zit?? oke mag misschien wel zo zijn.... maar mensen (ik) kies er niet voor om het te hebben.Als ik het kon weg geven zou ik dat met alle plezier doen. Ik vond dit erg "hard"aan komen... misschien komt dat ook omdat ik vandaag niet zo''n beste dag hebt... maar goed.... dit ben ik al weer kwijt (een beetje) als jij wilt weten of je borderline hebtzou ik naar de dokter gaan en bij hem vragen hoe of wat! Het kan best dat je dingen herkent en dan hoef je het niet te hebben... maar vond het erg hard op mijnzelf (als persoontje) aan komen. groetjes kim
Op dinsdag 5 november 2002 13:41 schreef Phreak het volgende:[..]
Als ik dit zo lees.. heb ik (is het niet ben ik ??) ook borderline..
Alleen vind ik dat een beetje heel erg zwaar klinken..
Ok.. ik kan moeilijk alleen zijn.. ik heb moeite met mensen ontmoeten... ik kan ineens helemaal omslaan.. (stemmings wisselingen..) Zoals iedereen om mij heen al weet.. ik denk heel erg zwart-wit..
maar om het dan gelijk borderline te noemen.. sorry... beetje ver gezocht..
Ik denk (omdat ik het van mijzelf weet dat ik zo ben) dat het tussen je oren zit.. en dat er wat aan te doen is.. maar je moet er wat aan willen doen.. Je kan ook leren vrede te hebben met hoe en wie je bent..
Borderline.. sorry dat ik het zeg.. maar geef het beestje een naampje.. en iedereen heeft er gelijk last van..
Ik weet dat ik zo ben.. zo ben ik en iedereen neemt me maar zoals ik ben.. moet je me niet ? dan tog niet.. das jou verlies..
sorry.. maar dit is toch echt mijn mening...
[Dit bericht is gewijzigd door pinkeltje0912 op 07-11-2002 12:22]
quote:hoi scrummie (zo geloof) Ik wil best met je praten. Weet niet waar je het over wilt hebben maar neem aan borderline. Wil best met je op msn er over praten. Ik ben namelijk ook nog op zoek naar mensen die met mij willen praten over borderline....als je wilt babbelen moet je me maar ff een mailtje sturen naar: flexmeid@freemail.nl (dit is niet me msn) . Ik zie je mail wel.
Op dinsdag 5 november 2002 17:50 schreef Scrummie het volgende:
kan ik met iemand van hier een keer praten ofzo ? op msn ofzo of irc.. advies nodig i guess..
ook andere die dit lezen en misschien willen praten (helpen mij) mogen mij mailen.
groetjes kim
[Dit bericht is gewijzigd door pinkeltje0912 op 07-11-2002 12:28]
quote:hoi... ik weet ook zeker dat wij(borderline mensen) zeker lief zijn van binnen.ook jij ,micha, een dikke knuf terug van kim( een meisje met borderline)
Op donderdag 7 november 2002 09:12 schreef micha het volgende:
Het is niet fijn om te lezen dat er zoveel mensen zijn die hier last van hebben, het raakt me best wel, vooral ook omdat ik er in m'n omgeving mee te maken heb en heb gehad. Ik hoop voor iedereen hier dat ze er toch mee kunnen leren omgaan. Ik durf te wedden dat jullie stuk voor stuk mensen zijn die van binnen gewone lieve mensen zijn die het zo verdienen om een 'normaal' leven te leiden. Dikke knuff voor allen!
quote:Kim, een meisje met borderline?
Op donderdag 7 november 2002 18:14 schreef pinkeltje0912 het volgende:[..]
hoi... ik weet ook zeker dat wij(borderline mensen) zeker lief zijn van binnen.ook jij ,micha, een dikke knuf terug van kim( een meisje met borderline):'(
Snap ik nou iets niet?
Wolkje
quote:hoi wolkje. ja ik zit onder een vriend zijn naam. omdat ik zelf hier nooit van had gehoort toen zij hij dat ik wel onder zijn naam erop mog. dus dat doe ik nu.. vandaar dat je het denk ff niet snapt. geeft niet... ben best ingelwikkeld ik(soms) maar hoop dat je het zo een beetje snapt?! knuf en groet kim
Op donderdag 7 november 2002 18:17 schreef Wolkje het volgende:[..]
Kim, een meisje met borderline?
Profiel:
pinkeltje0912
kasper
robbers
Aantal posts op forum 13
Gem. aantal posts/dag 1
Frontpage reacties 10
Geregistreerd op 20 oktober 2002
Homepage http://www.kaspersfunpage.com
ICQ Nummer -
Woonplaats Leiden
Geboortedatum 18 juli 1982
Geslacht Man
Beroep algemeen winkelmedewerker
Studierichting electrotechniek
Hobbies en interesses internet
Signature kaspersfunpage.com, voor als je je verveelt
Ondertitel visit kaspersfunpage.comSnap ik nou iets niet?
![]()
Wolkje
quote:Kim gebruikt fok dus onder een account van een vriend.
Op maandag 4 november 2002 21:53 schreef pinkeltje0912 het volgende:
je kunt dan een mailtje naar me sturen.ik zit nu onder een vriend zijn nam. mar mijn eigen email is: flexmeid@freemail.nl al heel erg bedankt alvast.
quote:Iemand???
Op vrijdag 1 november 2002 10:04 schreef Christine het volgende:
Ik vind het lastig om nou echt het grote verschil te zien tussen diverse stoornissen en ziektes. Ik ben twee jaar depressief geweest, maar herken toch ook heel veel klachten van borderline. Maar daarnaast herken ik mezelf ook wel in het klachtenprofiel van een burnout.Weet iemand misschien wat "het grote verschil" is???
quote:Ik herken mezelf ook in vanalles
Op donderdag 7 november 2002 18:37 schreef Christine het volgende:[..]
Iemand???
Wolkje
quote:hoi.. geeft niet... kan gebeuren..
Op donderdag 7 november 2002 18:23 schreef Wolkje het volgende:
Ohw.. Sorry Pinkeltje..![]()
Wist ik niet, had er overheen gelezen.Wolkje
quote:Zijn wij eng?
Op donderdag 7 november 2002 18:42 schreef pinkeltje0912 het volgende:[..]
hoi.. geeft niet... kan gebeuren..
ik weet zelf niet hoe alles hier werkt dus ik qoute aleen maar... maargoed. hoop dat je het nu beetje begrijpt wolkje en het geeft nix. christine(geloof dat je naam was) bedankt voor respons naar wolkje...
phoe ik ken niemand hier he... best eng wel..groet en knuf kim
Wolkje
quote:hoi weet niet of jullie eng zijn maar denk het niet hoor. mee maar met eng bedoel ik dat ik niet weet hoe alles werkt en dat ik jullie helemaal niet ken enzo... ik denk dat jullie best aardig zijn voor zover ik deze tipic heb gelezen komt(bijna) iedereen aardig over. kuss
Op donderdag 7 november 2002 18:43 schreef Wolkje het volgende:[..]
Zijn wij eng?
![]()
Ben ik eng?Wolkje
quote:hoi.. nee,oke je hebt wel gelijk... maar ik ben hier "nieuw" ken hier nog niemand,en andere kennen elklaar al en praten denk ook makkelijker over hun borderline enzo(denk ik).. ik vind het bets moeilijk van gevoel uiten?!! no way!! nooit gedaan ben er wel mee bezig is aleen zo moeillijk... groet kim
Op donderdag 7 november 2002 19:20 schreef racoon2002 het volgende:
Ik denk dat er maar weinig mensen hier elkaar echt "kennen"hoor,
maar aan de andere kant, misschien wel juist weer beter als mensen irl, gek eigenlijk of niet????
quote:Moeilijk om je zo te vertellen..
Op donderdag 7 november 2002 20:15 schreef Nightwulf het volgende:
Ik zie hier een aantal mensen posten met borderline (verleden).
Heb zelf een collega die ik heel erg mag die ook op de grenslijn zit, en hoewel ik denk dat ik heel aardig met haar overweg kan, zou ik graag van jullie horen wat ik kan doen om haar te helpen, of wat ik beslist niet moet doen.
Ik weet best dat iedereen anders is, maar laat eens horen alsjeblieft.
Succes,
Wolkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |