Ik heb er helaas geen verstand van. Ik heb echter wel een keer last gehad met de verwarming en toen hielp het verhogen van de waterdruk. Ik zou het eens proberen, baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:50 schreef Amsel het volgende:
Is 1 bar. Dat is wel het minimum, maar zou genoeg moeten zijn. En te weinig waterdruk zou een storingsmelding moeten geven denk ik? Of niet per se?
Water uit de kraan wordt wel warm trouwens.
Fijn dat jullie meedenken
Al geprobeerd. Stekker uit het stopcontact halen en daarna opnieuw laten opstarten werkt ook niet.quote:
Heb je geen handige buurman? Dat scheelt zoveel moeite en tijd.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:57 schreef Amsel het volgende:
[..]
Al geprobeerd. Stekker uit het stopcontact halen en daarna opnieuw laten opstarten werkt ook niet.
Water bijvullen en daarna weer ontluchten ziet er niet uit als iets dat je even snel in 10 minuten fixt hè?
Nee, voor de waterdruk te verhogen hoef je niet per se te ontluchten om het werkend te krijgen. Ik heb het vorige week nog gedaan. Letterlijk nog geen 2 minuten werk. En ik heb 2 linker handen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:57 schreef Amsel het volgende:
[..]
Al geprobeerd. Stekker uit het stopcontact halen en daarna opnieuw laten opstarten werkt ook niet.
Water bijvullen en daarna weer ontluchten ziet er niet uit als iets dat je even snel in 10 minuten fixt hè?
Eh eigenlijk wel? 1 Bar is echt wel laag hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:57 schreef Amsel het volgende:
[..]
Was het maar waarquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:01 schreef Lienekien het volgende:
Heb je een onderhoudscontract met 24-uursservice?
Ludd, geloof me, als je er geen gevoel voor hebt, kost het meer tijd. Mannen hebben daar een speciaal gevoel voor, die kijken met een half oog en hop, het is al klaar. Ik ben zelf niet dom, maar dit zou mij zeker een uur kosten. Kijken, checken, doe ik het wel goed, ontploft die ketel niet, wat als al het water eruit komt zetten etc.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, voor de waterdruk te verhogen hoef je niet per se te ontluchten om het werkend te krijgen. Ik heb het vorige week nog gedaan. Letterlijk nog geen 2 minuten werk. En ik heb 2 linker handen.
In dit filmpje wordt het goed uitgelegd. Dan zie je ook gelijk dat het je echt niet meer dan een paar minuten kost.
Het moet eigenlijk ook voor een optimaal resultaat, maar volgens mij niet om het werkend te krijgen. Nu geeft het helemaal geen warmte, als dat ligt aan de waterdruk kan je dat testen, ook zonder te ontluchten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:02 schreef Amsel het volgende:
In de handleiding staat dat je na water bijvullen moet ontluchten? Nouja, we gaan het gewoon proberen
Ik ben misschien nog wel onhandiger dan de gemiddelde vrouw hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ludd, geloof me, als je er geen gevoel voor hebt, kost het meer tijd. Mannen hebben daar een speciaal gevoel voor, die kijken met een half oog en hop, het is al klaar.
Ik heb het tot nu toe altijd nog weten te ontlopenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:07 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik ben misschien nog wel onhandiger dan de gemiddelde vrouw hoor.Maar het bijvullen van de ketel is echt heel eenvoudig. Ik vond het de eerste keer ook wel 'spannend' maar het stelt echt niets voor.
Daar begon ik over Amsel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:20 schreef Amsel het volgende:
Wat maakt het uit of ik een man of een vrouw ben![]()
Overigens werd de baby hier net wakker met honger, dus dat moet even eerst. Daarvoor maakt het wél uit dat ik een vrouw ben
Niets, ik reageerde op het feit dat Boca_Raton opmerkte dat mannen meer affiniteit met bepaalde technieken hebben, maar door die zwarte pieten icoontjes kan je nu niet meer zien of users m/v zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:20 schreef Amsel het volgende:
Wat maakt het uit of ik een man of een vrouw ben![]()
Dichtdraait bedoel je? Zonder gas zou je ketel niet werkenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:38 schreef Boca_Raton het volgende:
bang zijn dat je de gaspijp openzet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |