Dergelijke lekkages kunnen wij ook niet verhelpen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:31 schreef DonJames het volgende:
Als je binnen een kwartier weer naar de WC moet heb je een dokter nodig, geen loodgieter.
Heb het even voor je getimed: 1 minuut, 13 seconden en 90 honderdste. inhoud is 9 liter.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:18 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat het wel een kwartier duurt hier. Is dat normaal?
De flotteur is de oorzaak hiervan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
Bij mij lijkt het ook eeuwen te duren. Ik heb hem een keer opengemaakt en volgens mij is deze zo vies dat het het vullen tegenhoud. Ik vind het op zich niet erg.
Nee. Een minuutje, hooguit.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:18 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat het wel een kwartier duurt hier. Is dat normaal?
Volgende keer toch maar weer gewoon in de pot schijten dusquote:Op zaterdag 22 november 2014 18:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
Bij mij lijkt het ook eeuwen te duren. Ik heb hem een keer opengemaakt en volgens mij is deze zo vies dat het het vullen tegenhoud. Ik vind het op zich niet erg.
Knappe jongen als je dat lukt bij een inbouwframequote:Op zaterdag 22 november 2014 18:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar weer gewoon in de pot schijten dus
Daar is geen beweging in te krijgen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:23 schreef lyolyrc het volgende:
Zit er geen stopkraan tussen waterleiding en stortbak die half dicht staat?
Dan is het hoog tijd om die kraan te vervangen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:39 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Daar is geen beweging in te krijgen.
De kraan is vervangen maar het probleem blijft.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:56 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dan is het hoog tijd om die kraan te vervangen.
Er kan niet ineens 100 liter in je reservoir komen als het slechts een 10 literbak is, dus nee.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:03 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
De kraan is vervangen maar het probleem blijft.
Is het waterverbruik hoger als het langer duurt of maakt dat niet uit?
Ik heb wel het idee dat er een klein straaltje in de wc loopt tijdens het vullen. Als ie vol is, stopt dat.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:11 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Er kan niet ineens 100 liter in je reservoir komen als het slechts een 10 literbak is, dus nee.
Tenzij er een lekkage is. Maar dat had je al wel gemerkt dan.
Waarom?quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:26 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik vervang altijd de hele flotteur, nooit het membraan.
Niet in de stortbak, echter wel via de stortbak via de overlooppijp, maar dat merk je weer doordat er altijd een stroompje te zien is in de pot.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:11 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Er kan niet ineens 100 liter in je reservoir komen als het slechts een 10 literbak is, dus nee.
Tenzij er een lekkage is. Maar dat had je al wel gemerkt dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |