wat is een imdb rating?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:42 schreef raptorix het volgende:
Vraag: Welke film met Silvester Stalone heeft de hoogste IMDB rating?
Seriously?quote:
The expandables?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:42 schreef raptorix het volgende:
Vraag: Welke film met Silvester Stalone heeft de hoogste IMDB rating?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank.![]()
Goedquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:01 schreef PussySlayer het volgende:
[..]
ja gast is het zo raar dat ik die afkorting niet weet? laat me
euhm, rocky?
Niemand wist het antwoord, moet zeggen dat het mij ook weinig zegde maar ik weet dan ook drol van muziekquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
oke jongens is goed skip mijn vraag maar, is goed hoor.
Zeiquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
Nieuwe vraag:
Noem de verleden tijd van zeggen.
Ik zeiquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
Nieuwe vraag:
Toen ik het typte dacht ik er nog aan, maar beetje luiquote:Op zaterdag 22 november 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
Nieuwe vraag:
Hehe, vond het wel een leuk grapje zo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik er nog aan, maar beetje lui
Grammatica is echt een rommeltje bij mij, echter woordenkennis is weer bizar
Waskip is toch logeren?quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hehe, vond het wel een leuk grapje zo.
Heb je ook waskip daan?
Je vat de keutel an 't skône end joôn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waskip is toch logeren?
Volgens mij is de uitdrukking te Waskip gaan
Stel een vraag!quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei
jij zei
hij zei
wij zeiden
jullie zeiden
zij zeiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |