abonnement Unibet Coolblue
pi_146944518
quote:
6s.gif Op maandag 24 november 2014 00:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Vele 665 items zijn er al

Hier een guildie van mij
Waar haalt ie de tijd vandaan :{ Het is een aanname, maar kan het niet helpen om te denken dat hij werkloos is? Al dan niet afgekeurd of zo.
  maandag 24 november 2014 @ 00:05:50 #102
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146944542
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:05 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Waar haalt ie de tijd vandaan :{ Het is een aanname, maar kan het niet helpen om te denken dat hij werkloos is? Al dan niet afgekeurd of zo.
Heel veel gold kopen kan ook.
  maandag 24 november 2014 @ 00:09:31 #103
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146944624
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:05 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Waar haalt ie de tijd vandaan :{ Het is een aanname, maar kan het niet helpen om te denken dat hij werkloos is? Al dan niet afgekeurd of zo.
Werken heeft hij nooit van gehoord lijkt wel...
pi_146945352
Wat is DPS een ondankbare taak geworden zeg in PVP. 1 heal en hop ze zijn weer full health :O
  maandag 24 november 2014 @ 01:00:35 #105
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146945462
quote:
6s.gif Op maandag 24 november 2014 00:00 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Vele 665 items zijn er al

Hier een guildie van mij
Ja, als je zat gold hebt om te verbranden is het wel mogelijk ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 24 november 2014 @ 01:22:06 #106
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146945651
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:52 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is DPS een ondankbare taak geworden zeg in PVP. 1 heal en hop ze zijn weer full health :O
Nou ik weet niet wat voor OP healers jij tegen komt maar de mijne hit voor 20k ofzo per flash heal.
pi_146945884
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 01:22 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Nou ik weet niet wat voor OP healers jij tegen komt maar de mijne hit voor 20k ofzo per flash heal.
Ja maarja, cast time van anderhalve seconde ofzo? Met de meeste van mijn abilities DPS ik dat er dus niet uit (BM hunter)...
pi_146946220
quote:
9s.gif Op maandag 24 november 2014 02:02 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja maarja, cast time van anderhalve seconde ofzo? Met de meeste van mijn abilities DPS ik dat er dus niet uit (BM hunter)...
Als je een healer laat freecasten en proberen zijn healing te outdpssen dan gaat het je niet lukken nee :')
  maandag 24 november 2014 @ 06:22:55 #109
2738 Knut
Loyal Dog
pi_146946240
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 20:04 schreef Timwonnacott het volgende:

Jammer, want dit is qua healen lang niet zo leuk.
Totaal niet mee eens.
Healen hoort een uitdaging te zijn. Als ik alleen maar suf op mijn plek wil staan en casts wil uitvoeren ga ik wel een mage of tank spelen. Healen zit op een goede plek op dit moment. Je moet ervoor werken, het is niet onmogelijk en is leuk

Ook niet met de post van de holydin hiervoor.
Ik denk dat als je de AOE heals niet gebruikt het logisch is dat je healen op een paladin niet leuk vind en zwak. Zelfde geld voor mana-preservation door gebruik van holy light ipv flash of light. Als je dat niet leuk vind, waarom ben je dan healer want dat is op iedere class wel zo op het moment.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  maandag 24 november 2014 @ 07:46:20 #110
431402 EigenwijzeMuffin
Bakt die zooi op 180graden
pi_146946548
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 06:22 schreef Knut het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens.
Healen hoort een uitdaging te zijn. Als ik alleen maar suf op mijn plek wil staan en casts wil uitvoeren ga ik wel een mage of tank spelen. Healen zit op een goede plek op dit moment. Je moet ervoor werken, het is niet onmogelijk en is leuk

Ook niet met de post van de holydin hiervoor.
Ik denk dat als je de AOE heals niet gebruikt het logisch is dat je healen op een paladin niet leuk vind en zwak. Zelfde geld voor mana-preservation door gebruik van holy light ipv flash of light. Als je dat niet leuk vind, waarom ben je dan healer want dat is op iedere class wel zo op het moment.
Helemaal mee eens Knut. Het healen is niet meer zo OP zoals in mists en cata. Daar kon ik rondjes rond de raid blijven rennen en insta Wild Growth, Rejuv's etc spammen en niet out of mana komen. Healen was toen meer een gevoel van "iedereen die het wil doen, ram je hoofd op het toetsenbord".

Nu is het kijken, prioriteren en heerlijk uitdagend.

Ik vind zelf echter dat het bovenstaande probleem zeker geld voor tanks en Dps.
Hoe vaak ik nu wel een tank in hc's zie rushen naar een stel mobs en thunderclapt of consecration doet en denkt dat het daarmee prima is. >.<

Of wat dacht je van die dps die blijft staan in fire of soortgelijke bende. In MoP kon je daar doorheen healen, nu echt niet meer.

Tl;dr healing is een kunst, een roeping, het moet je liggen anders ga je maar dpsen ☺️

[ Bericht 0% gewijzigd door EigenwijzeMuffin op 24-11-2014 07:48:11 (Spelling op de telefoon) ]
pi_146946636
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 06:22 schreef Knut het volgende:

Totaal niet mee eens.
Healen hoort een uitdaging te zijn. Als ik alleen maar suf op mijn plek wil staan en casts wil uitvoeren ga ik wel een mage of tank spelen. Healen zit op een goede plek op dit moment. Je moet ervoor werken, het is niet onmogelijk en is leuk

Ook niet met de post van de holydin hiervoor.
Ik denk dat als je de AOE heals niet gebruikt het logisch is dat je healen op een paladin niet leuk vind en zwak. Zelfde geld voor mana-preservation door gebruik van holy light ipv flash of light. Als je dat niet leuk vind, waarom ben je dan healer want dat is op iedere class wel zo op het moment.
Als ik in MoP alleen zou gaan healen dan had ik vrijwel niets te doen gehad. Dus atonement was een geweldige uitkomst, kon ik mee dps'en en had ik tenminste wat te doen! :D Nu moet ik verdorie echt healen :o Eindelijk haha
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146946923
Jouw vriend zit zeker al jouw missions te queuen Isa? ;) :P

Ik whisperde je eerder maar je reageerde niet, en ging ook al na een paar minuten weer offline :P
pi_146946963
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 07:46 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Knut. Het healen is niet meer zo OP zoals in mists en cata. Daar kon ik rondjes rond de raid blijven rennen en insta Wild Growth, Rejuv's etc spammen en niet out of mana komen. Healen was toen meer een gevoel van "iedereen die het wil doen, ram je hoofd op het toetsenbord".

Nu is het kijken, prioriteren en heerlijk uitdagend.

Ik vind zelf echter dat het bovenstaande probleem zeker geld voor tanks en Dps.
Hoe vaak ik nu wel een tank in hc's zie rushen naar een stel mobs en thunderclapt of consecration doet en denkt dat het daarmee prima is. >.<

Of wat dacht je van die dps die blijft staan in fire of soortgelijke bende. In MoP kon je daar doorheen healen, nu echt niet meer.

Tl;dr healing is een kunst, een roeping, het moet je liggen anders ga je maar dpsen ☺️
Healen is voor hippies :P
pi_146946971
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 06:22 schreef Knut het volgende:
Healen hoort een uitdaging te zijn.
Dit vat het eigenlijk wel goed samen :) Het is nu eindelijk weer een beetje een uitdaging.

Op mn monk is de uitdaging me iets te groot, zeker met random pugs in dungeons. Met guild runs gaat het nog wel, omdat mensen daar geen complete idioten zijn.

Op m'n shaman, priest en druid is het nu gewoon weer leuk om te healen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 24 november 2014 @ 08:44:26 #115
2738 Knut
Loyal Dog
pi_146947014
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 08:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik in MoP alleen zou gaan healen dan had ik vrijwel niets te doen gehad. Dus atonement was een geweldige uitkomst, kon ik mee dps'en en had ik tenminste wat te doen! :D Nu moet ik verdorie echt healen :o Eindelijk haha
In MoP was healen vooral een kort kunstje herhalen en herhalen tijdens dungeons. Zorgen dat hele rooms gepulled werden en fight mechanics ontwijken door er gewoon doorheen te healen. Ik ben echt blij dat dat niet meer kan.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_146947047
Zo, weer 2 levels opgeschoten in 't weekend, kom er uiteindelijk wel. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146947101
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo, weer 2 levels opgeschoten in 't weekend, kom er uiteindelijk wel. :)
Ik vrijdagavond ook twee levels. Zit nu achterin de 96. Schiet wel redelijk op.
pi_146947117
quote:
99s.gif Op maandag 24 november 2014 08:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vrijdagavond ook twee levels. Zit nu achterin de 96. Schiet wel redelijk op.
lvl 94 hier, komend weekend weer verder. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_146947261
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

lvl 94 hier, komend weekend weer verder. :P
Moet nog even kijken wanneer ik kan. Druk druk druk
pi_146947317
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:05 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Heel veel gold kopen kan ook.
Ja, maar ik kijk ook naar de achievement points, honor kills en zijn arena ranking. En dat koop je niet (makkelijk) met gold.
pi_146947375
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:11 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ja, maar ik kijk ook naar de achievement points, honor kills en zijn arena ranking. En dat koop je niet (makkelijk) met gold.
Nee, dat koop je met tijd. Oftewel, werkeloosheid.

Wij hadden ook een kerel in de guild met een level 60 alt van elke soort (Vanilla). Die had zijn huis verkocht en is daarna een jaar gaan WoW-en.
pi_146947614
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 07:46 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Knut. Het healen is niet meer zo OP zoals in mists en cata. Daar kon ik rondjes rond de raid blijven rennen en insta Wild Growth, Rejuv's etc spammen en niet out of mana komen. Healen was toen meer een gevoel van "iedereen die het wil doen, ram je hoofd op het toetsenbord".

Nu is het kijken, prioriteren en heerlijk uitdagend.

Ik vind zelf echter dat het bovenstaande probleem zeker geld voor tanks en Dps.
Hoe vaak ik nu wel een tank in hc's zie rushen naar een stel mobs en thunderclapt of consecration doet en denkt dat het daarmee prima is. >.<

Of wat dacht je van die dps die blijft staan in fire of soortgelijke bende. In MoP kon je daar doorheen healen, nu echt niet meer.

Tl;dr healing is een kunst, een roeping, het moet je liggen anders ga je maar dpsen ☺️
Of DPS-ers die het niet snel genoeg vinden gaan en nog even alvast een pack mobs erbij pullen. Ik ben dan weer te goed als tank om naar die pack te lopen en trash te spammen maar eigenlijk zou ik dat niet moeten en die dps-er dood moeten laten gaan. Na de whipe zeg ik dan ook altijd: either let me pull or you go into the tanking role and I switch to balance spec. En dan houden ze wel op met pullen.

Maar voor veel mensen die verwend zijn door MoP moeten volgens mij erg wennen aan de verhoogde moeilijkheidsgraad van WoD.
  † In Memoriam † maandag 24 november 2014 @ 10:34:38 #123
159966 lifeblind
pi_146948770
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 09:33 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Of DPS-ers die het niet snel genoeg vinden gaan en nog even alvast een pack mobs erbij pullen. Ik ben dan weer te goed als tank om naar die pack te lopen en trash te spammen maar eigenlijk zou ik dat niet moeten en die dps-er dood moeten laten gaan. Na de whipe zeg ik dan ook altijd: either let me pull or you go into the tanking role and I switch to balance spec. En dan houden ze wel op met pullen.

Maar voor veel mensen die verwend zijn door MoP moeten volgens mij erg wennen aan de verhoogde moeilijkheidsgraad van WoD.
Als een DPS dat doet, ga ik altijd heel duidelijk een stukje er vandaan staan en /dance doen enzo :@ Heel aandoenlijk dat een DPS wil dat het snel gaat enzo, maar die heeft helemaal niets te zeggen over wat er wanneer gepulled wordt.

En het lijkt altijd alsof DPS gewoon echt niet snappen dat als ze volledig all-out gaan op een mob die ik op dat moment niet getarget heb, ze dan uiteindelijk meer aggro dan mij gaan opbouwen ;( Het allereerste wat ik leerde toen ik als DPS mee ging in dungeons was bij een pull de tank selecteren, en dan F om zijn target te selecteren, maar als ik dat soms uitleg aan mensen lijkt het wel alsof ze dat principe gewoon niet wìllen snappen ;(
pi_146949099
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:34 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Als een DPS dat doet, ga ik altijd heel duidelijk een stukje er vandaan staan en /dance doen enzo :@ Heel aandoenlijk dat een DPS wil dat het snel gaat enzo, maar die heeft helemaal niets te zeggen over wat er wanneer gepulled wordt.

En het lijkt altijd alsof DPS gewoon echt niet snappen dat als ze volledig all-out gaan op een mob die ik op dat moment niet getarget heb, ze dan uiteindelijk meer aggro dan mij gaan opbouwen ;( Het allereerste wat ik leerde toen ik als DPS mee ging in dungeons was bij een pull de tank selecteren, en dan F om zijn target te selecteren, maar als ik dat soms uitleg aan mensen lijkt het wel alsof ze dat principe gewoon niet wìllen snappen ;(
Een goeie hunter heeft een macro met een focus op de tank voor de MD :+
pi_146949134
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:34 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Als een DPS dat doet, ga ik altijd heel duidelijk een stukje er vandaan staan en /dance doen enzo :@ Heel aandoenlijk dat een DPS wil dat het snel gaat enzo, maar die heeft helemaal niets te zeggen over wat er wanneer gepulled wordt.

En het lijkt altijd alsof DPS gewoon echt niet snappen dat als ze volledig all-out gaan op een mob die ik op dat moment niet getarget heb, ze dan uiteindelijk meer aggro dan mij gaan opbouwen ;( Het allereerste wat ik leerde toen ik als DPS mee ging in dungeons was bij een pull de tank selecteren, en dan F om zijn target te selecteren, maar als ik dat soms uitleg aan mensen lijkt het wel alsof ze dat principe gewoon niet wìllen snappen ;(
Ja die F2 - F combinatie (onder F2 stond de tank altijd) had ik zelfs een macro voor gemaakt.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146949354
Brewmaster is echt bagger nu :') gebruik netjes mn guard, shuffle en die evasive brew maar ben enorm squishy. Denk dat zelfs een warlock beter kan tanken.
pi_146949886
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:05 schreef Sapstengel het volgende:
Brewmaster is echt bagger nu :') gebruik netjes mn guard, shuffle en die evasive brew maar ben enorm squishy. Denk dat zelfs een warlock beter kan tanken.
brewmaster is altijd toch super squasht geweest?


Ik moet nu nog 4 items op heroic en dan heb ik alles boven de 630 maar ik blijf maar gear krijgen dat ik al heb -.- en met een ilvl van 629 wordt ik ook niet toegelaten in challenge modes...
Achja zodra de raids en world bosses uitkomen is alles zo weer vervangen.
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 11:49:55 #128
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146950570
Ik heb WoD gisteravond ook maar gekocht, had er echt geen zin in om eerst nog m'n (70) warlock naar 90 te trappen, dus ben vrolijk aan gaan zitten hengsten op m'n tankwarrior :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 24 november 2014 @ 12:22:11 #129
194233 Friday12
Originele kloon
pi_146951354
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb WoD gisteravond ook maar gekocht, had er echt geen zin in om eerst nog m'n (70) warlock naar 90 te trappen, dus ben vrolijk aan gaan zitten hengsten op m'n tankwarrior :P
Zonder de lvl 90 boost gekocht? ;(
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 12:28:17 #130
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146951537
quote:
6s.gif Op maandag 24 november 2014 12:22 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Zonder de lvl 90 boost gekocht? ;(
Met, maar weet nog niet welk char ik ga boosten :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146951725
Wanneer je wacht tot een patrol voorbij is en een ongeduldige dps maar besluit eens te helpen, en vervolgens de hele kamer meetrekt ;(
pi_146951934
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 06:13 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Als je een healer laat freecasten en proberen zijn healing te outdpssen dan gaat het je niet lukken nee :')
Owja, ik heb ook nog een interrupt van 3 seconden, met een minuut CD :')
Het probleem zit m ook juist in zodra mijn trukendoos is uitgewerkt (en dat is nogal snel), dan healen ze vrijwel probleemloos alle damage.
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 12:48:05 #133
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146951995
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 12:36 schreef Nezhi het volgende:
Wanneer je wacht tot een patrol voorbij is en een ongeduldige dps maar besluit eens te helpen, en vervolgens de hele kamer meetrekt ;(
;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146952101
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 11:26 schreef Furdinand het volgende:

brewmaster is altijd toch super squasht geweest?
Viel in MoP wel mee, als je shuffle, guard en je brew gebruikte was er niks aan de hand,
en met alle cooldowns die je had kon je zeer veel damage hebben.

Dat is nu wel anders :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Redactie Games maandag 24 november 2014 @ 13:11:42 #135
181272 crew  Noppie2000
pi_146952461
quote:
6s.gif Op maandag 24 november 2014 12:22 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Zonder de lvl 90 boost gekocht? ;(
die zit er toch standaard bij?
  maandag 24 november 2014 @ 13:47:03 #136
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146953533
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 13:11 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

die zit er toch standaard bij?
Dit dus. Enige verschil is dat je bij de ene versie een mount + mini krijgt en nog wat dingetjes voor andere Blizzard games.

Overigens alweer zeer actief bezig. Druid is al tijdje 100 ( 4 dagen na launch ) en vrij goed aan het gearen. Warlock is 98, en dan nog een hunter 94. Shaman en Priest zijn ook al 92. Alts for the win :P Op allemaal ook veel professions, dus kan ze allemaal voorzien van armor en jewelery zonder er de markt voor op te gaan verder. Meer garrisons up and running werkt uitstekend.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_146953664
Toch duurt het best lang om iets te maken. Overal zijn wel 100 matts nodig. En met de cooldowns van je eigen prof en van de work orders, is 10 per dag toch wel de max volgens mij. Of heb jij andere mogelijkheden gevonden?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_146954470
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:51 schreef Omega het volgende:
Toch duurt het best lang om iets te maken. Overal zijn wel 100 matts nodig. En met de cooldowns van je eigen prof en van de work orders, is 10 per dag toch wel de max volgens mij. Of heb jij andere mogelijkheden gevonden?
Eh, als ik reken met een level 2 Engineering kan ik er daar 14 maken en zelf nog 5. Is 19 per dag.

Log alleen niet dagelijks in :+
pi_146954556
Ik doe wederom niets met mijn professions, nooit leuk gevonden.

Voorlopig lekker door questen naar lvl 100, daarna zie ik wel weer verder. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 24 november 2014 @ 14:34:29 #140
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146955001
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:51 schreef Omega het volgende:
Toch duurt het best lang om iets te maken. Overal zijn wel 100 matts nodig. En met de cooldowns van je eigen prof en van de work orders, is 10 per dag toch wel de max volgens mij. Of heb jij andere mogelijkheden gevonden?
Ik verkoop de items mooi. Anders zou ik hem waarschijnlijk toch binnen een week raiden vervangen .
pi_146955055
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik doe wederom niets met mijn professions, nooit leuk gevonden.

Voorlopig lekker door questen naar lvl 100, daarna zie ik wel weer verder. :P
Ik heb enchanting en engineering. Enchanting voorlopig alleen om te dissen. Maar engineering vind ik nog steeds te cool om te laten liggen. Daarbij, awesome gun O+
pi_146955090
quote:
99s.gif Op maandag 24 november 2014 14:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb enchanting en engineering. Enchanting voorlopig alleen om te dissen. Maar engineering vind ik nog steeds te cool om te laten liggen. Daarbij, awesome gun O+
Ik heb skinning en leatherworking maar heb de eerste leatherworking quest in WoD direct abandoned. Gewoon geen zin in. :P

Heb het ook nooit gemist in voorgaande jaren dus het zal allemaal wel.

Questen > lvl 100 > instances/PvP > misschien raiden > einde sub. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator maandag 24 november 2014 @ 14:45:11 #143
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_146955310
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit dus. Enige verschil is dat je bij de ene versie een mount + mini krijgt en nog wat dingetjes voor andere Blizzard games.
Oja, ik heb de basic gekocht, voor slechts 35 euro. Hoef die mount, mini en hearthstone- en Diablo-gerelateerde dingen allemaal niet :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_146955396
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 08:35 schreef TwyLight het volgende:
Jouw vriend zit zeker al jouw missions te queuen Isa? ;) :P

Ik whisperde je eerder maar je reageerde niet, en ging ook al na een paar minuten weer offline :P
Nee, geen idee wat hij gedaan heeft. Zag wel dat hij ingelogd heeft op mijn main vannacht, want stond buiten op een mount terwijl ik in mijn townhall had uitgelogd. Kan hem nu ook niet vragen, want hij is er niet :+ Hij wil ook nog wel eens mats of gold 'lenen'. (krijg het nooit terug :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 november 2014 @ 14:54:31 #145
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146955581
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oja, ik heb de basic gekocht, voor slechts 35 euro. Hoef die mount, mini en hearthstone- en Diablo-gerelateerde dingen allemaal niet :P
Ik ben helaas een mini pet en mount whore, dus ja..kan ik mezelf niet tegenhouden, haha :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_146955669
Hier na een jaar niet gespeeld te hebben toch de uitbreiding gekocht. Krijg hem morgen binnen. Super benieuwd weer!.

En nu al weer allemaal plannen gemaakt om eerst 5 alts naar level 92 te levelen voor Garrison upgrade en daarna mijn main naar level 100 te levelen. Vond het altijd zo leuk om gold te maken, dat ik er lekker mee door ga.

En morgen boost ik een panda level1 naar 90. Enige nadeel is dat ik dan aardig wat gold in proffs moet zetten omdat die volgens mij niet mee gaan. Dat gebeurd alleen als je een level 60+ boost. Dan gaan de proffs ook mee in skill.

En dan ook even kijken of mijn gb items nog te verkopen valt of dat dit nu waardeloos is. We gaan het zien :)
pi_146955713
Oke, character boost voltooid. En nu? Ik kan niet bij mijn glyphs tab, heb geloof ik maar 3 spells in mijn spellbook, kan geen talents invoeren en ik kan ook niet vliegen ondanks dat ik ''artisan flying'' heb :{ hoort dit zo of mis ik iets? Behalve de dark portal quest heb ik ook de oefenmissie om mijn class te leren niet gekregen...
  maandag 24 november 2014 @ 14:59:25 #148
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_146955717
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 13:51 schreef Omega het volgende:
Toch duurt het best lang om iets te maken. Overal zijn wel 100 matts nodig. En met de cooldowns van je eigen prof en van de work orders, is 10 per dag toch wel de max volgens mij. Of heb jij andere mogelijkheden gevonden?
In het begin kun je inderdaad nog niet veel items per dag maken, maar je daily cooldowns geven steeds meer mats, hoe hoger je prof skill level is. Je begint bij 4/5 per daily cooldown, maar het loopt al gauw op tot 7-8, of zelfs 10 als je 700 hebt bereikt. Daarnaast helpt het ook door het gebouw te upgraden naar tier 2, zodat je er een follower kunt plaatsen die ook een bonus geeft ( bij de work orders ). Dan gaat het vrij snel. Het duurt allemaal wel wat langer door de cooldowns, maar daarentegen heb je wel minder mats nodig dan bij eerdere crafting. En de items leveren nu nog best wel veel op als je ze verkoopt. Deze expansion toch al 100k minimaal binnen gehaald.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_146955878
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:59 schreef GlenSpey het volgende:
Oke, character boost voltooid. En nu? Ik kan niet bij mijn glyphs tab, heb geloof ik maar 3 spells in mijn spellbook, kan geen talents invoeren en ik kan ook niet vliegen ondanks dat ik ''artisan flying'' heb :{ hoort dit zo of mis ik iets? Behalve de dark portal quest heb ik ook de oefenmissie om mijn class te leren niet gekregen...
Volgens mij moet je naar de dark portal gaan om daar inderdaad de quests te doen
pi_146955904
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:59 schreef GlenSpey het volgende:
Oke, character boost voltooid. En nu? Ik kan niet bij mijn glyphs tab, heb geloof ik maar 3 spells in mijn spellbook, kan geen talents invoeren en ik kan ook niet vliegen ondanks dat ik ''artisan flying'' heb :{ hoort dit zo of mis ik iets? Behalve de dark portal quest heb ik ook de oefenmissie om mijn class te leren niet gekregen...
Eerst naar je class trainer gaan nu. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')