Zo gaat het meestal.quote:Op maandag 24 november 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij vertelt ook dat hij eigenlijk bijna geen contact heeft gekregen of informatie over het onderzoek heeft gekregen van de politie of het OM. Beetje vreemd allemaal.
Pauw heeft concurrentie van vier testosteronkaaklijnen.quote:Op maandag 24 november 2014 23:25 schreef Latert het volgende:
Pauw gaat haar helemaal naar de ebola naaien op de Megalomaan.
Je bent gewoon dom als je op dit moment Tanja Jess voor je spotje wil hebben. Gaat heel weinig geld opleverenquote:Op maandag 24 november 2014 23:25 schreef tralalala het volgende:
jezus
Eerst die Tanja Jess die niemand meer kent als Anti-piet woordvoerder en nu dit GTST-vrouwtje die via Ebola probeert in de picture te komen.Dat mensen daar in trappen
Ben jij er één van de Pechtoldjugend?quote:Op maandag 24 november 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel eerst je mening over PechGod herstellen.
JAWOHLquote:Op maandag 24 november 2014 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ben jij er één van de Pechtoldjugend?
Smeer je in met Blue Band en je bent resistent tegen Ebola.quote:Op maandag 24 november 2014 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoorde afgelopen nacht muziek, ik werd er wakker van. Het leek uit de keuken te komen. Ik half slaapdronken naar beneden richting de keuken... Trek ik de koelkast open, wat denk je?
..
Blueband!
RTquote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Als er iets is wat ik walgelijk vind, is het wel die inzamelacties op Radio en TV. Die speciale actiedagen waarbij Nederland laat zien hoe gul ze zijn en hun slavernijschuldgevoel kwijt proberen te schelden. Niks mis mee als je er geld voor wilt geven, wat toch aan de strijkstok blijft hangen, maar die bekende Nederlanders moeten ze op die dagen gewoon in een cel, kerker, kist gooien. Dat is wel de ultieme dag dat die hersenloze zieltjes om aandacht komen vragen terwijl ze stiekem geen fuck geven over Ebola. Dan zitten ze lekker in hun eigen sauna in hun luxe teringhuis te genieten van het leven.
Vuige teringdebielen.
WALGELIJK CHANANT
RTquote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Als er iets is wat ik walgelijk vind, is het wel die inzamelacties op Radio en TV. Die speciale actiedagen waarbij Nederland laat zien hoe gul ze zijn en hun slavernijschuldgevoel kwijt proberen te schelden. Niks mis mee als je er geld voor wilt geven, wat toch aan de strijkstok blijft hangen, maar die bekende Nederlanders moeten ze op die dagen gewoon in een cel, kerker, kist gooien. Dat is wel de ultieme dag dat die hersenloze zieltjes om aandacht komen vragen terwijl ze stiekem geen fuck geven over Ebola. Dan zitten ze lekker in hun eigen sauna in hun luxe teringhuis te genieten van het leven.
Vuige teringdebielen.
WALGELIJK CHANANT
STIJN STIJN STIJN STIJN STIJNquote:Op maandag 24 november 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Vuige teringdebielen.
WALGELIJK CHANANT
Ik was je naam aan het scanderen! Klasse tegel hoor. Chapeau.quote:
Meneer Armstrong samen met meneer Aart Staartjes.quote:Op maandag 24 november 2014 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je zou bijna denken dat die crises gepland waren en Meneer Armstrong daar onderdeel van is.
quote:Op maandag 24 november 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speciaal voor mijn goede vriend tralalala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |