SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb je niet echt keus qua bijbaan. Of je werkt in een winkel of horecagelegenheid, of fabriek.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze iemand van 22 nog aannemen om vakken te vullen.
Moet er sowieso niet aan denken.
Das verstehe ich nicht.quote:
Die dorp leef.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hier heb je niet echt keus qua bijbaan. Of je werkt in een winkel of horecagelegenheid, of fabriek.
Nee, ik werk fulltime. Maar er werken wel veel studerende flexwerkers.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die dorp leef.
Heb jij dan voor de fabriek gekozen? Gokje vanwege jouw stoere werkschoenen.
O, ik zie nu pas dat je 'qua bijbaan' zei.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ik werk fulltime. Maar er werken wel veel studerende flexwerkers.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:27 schreef Landysh het volgende:
Vroeger kickte ik op dat soort foto's, rotten.com was mijn favo website. Nu kan ik er geen sec. naar kijken.
Dat is toch iets om blij om te zijn, of niet? Echt ziek die foto's.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben echt veranderd in een pussy, maak je maar geen zorgen.
Nice, nice.quote:
Wil je halverwege al?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wacht al de hele avond op je.![]()
Waar is fotoreportage.
Nadat alles klaar en gekoeld is, bij het serveren. Dus je kunt het in feite ook morgen klaarmaken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wil je halverwege al?
Maar ff vraagje. Wanneer raad je me aan om de fruittopping erop te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dan? Tell me?quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga denk ik morgen opnieuw maken. Heb 1 hele hele grote fout gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |